אסף דעבול חבר מועצת העיר ראשון לציון

טעות בתום לב או התנכלות?

הודעה בדבר כוונה להגשת כתב אישום נשלחה לחבר האופוזיציה אסף דעבול, ערער אותו והעלה תהיות מדוע דווקא המכתב נשלח אליו, ובנתיים משרד המשפטים קבע כי אין מקום שדעבול יכהן כחבר בוועדה המקומית לתכנון ובנייה

פורסם בתאריך: 6.5.18 13:56

"אני יושב בבית ביום חמישי ומקבל מכתב שבגלל שאני מעפיל תיאטרון וקולנוע במתנ"ס ברחוב סילבר, מתכוונים להגיש נגדי כתב אישום, הדבר הראשון שעולה לי בראש זה ?מה הם חושבים שעשיתי עכשיו"? כך מספר חבר האופוזיציה אסף דעבול, "כשפתחתי את המכתב לא הבנתי מה הם רוצים, ברחוב המצוין במכתב רחוב סילבר 2 נמצא המתנ"ס ברמת אליהו, אין במתנ"ס קולנוע, כי אם חדר שעושים בו כנסים, לא ידעתי אם לצחוק או לבכות, של מי המבנים? שלי? המבנה של העירייה, אז איך הם שולחים אלי כוונה לדבר אישום? אם הייתי מנהל עסק שלי פרטי הייתי מבין, אבל במבנה של העירייה בתוך מתנ"ס?שיעבירו את המתנ"ס על שמי ואז אין בעיה אני אטפל בכל הניירת" הוא מציין במרירות.

"בגלל שאני חבר הנהלת המתנ"ס שלחו לי את המכתב, אז התקשרתי לטרבלסקי שהוא יושב ראש ההנהלה, שאלתי אותו אם גם הוא קיבל את המכתב ההזוי הזה, והוא עונה לי שלא, לא יודע אם זה נעשה בזדון או בטמטום זה אותו הדבר מבחינתי, לאחר מכן התקשרתי לאייל מושייוב , איחדו את מתנ"ס רמת אליהו והשיכון ונתנו למושיוב להיות יו"ר דירקטוריון בהנהלהשל שני המתנ"סים, אז התקשרתי ושאלתי אם גם הוא קיבל ומסתבר שכן. הדבר מקומם ביותר, אני חבר מועצה 20 שנה, חבר הנהלת המתנ"ס 25 שנה, איך קורה דבר כזה? מי שהוציא את המכתב יודע מי אני, השם שלי לא סתם של עוד אדם, אני דמות ציבורית מוכרת בראשון לציון, זה פשוט טמטום, לי אתם שולחים כוונה לכתב אישום? מכתב חסר אחריות, יש טעם לפגם חמור ביותר, לא מכתב שהגיע בטעות, דואר רשום לשמי שאני מפעיל אולם קולנוע, הזוי".

דעבול אף מוסיף, "אם עשו את זה לי בוודאי עושים את זה לאזרח הפשוט, אדם יושב בבית ולא מבין מאיפה זה מגיע לו, מאז שדוב צור נעצר העירייה לא מתפקדת בכלל וזה חבל".

מאייל מושיוב נמסר בתגובה, "קיבלתי את המכתב גם לביתי, הופתעתי מאוד ואפילו כעסתי אבל לאחר בירור קצר ברישוי עסקים הובהר לי שחלה טעות ובזה נגמר הסיפור, לא צריך לעשות עניין מכל דבר, חלה טעות והכי חשוב שהעניין סודר".

תגות עיריית ראשון לציון: המכתב נשלח בטעות למספר נמענים. עם גילוי הטעות, הודענו על ביטול המכתב והתנצלנו על שליחתו.

בתוך כך משרד המשפטים -הוועדה למניעת ניגוד עניינים של נבחרי ציבור ברשויות המקומיות, החליטה בעניין כהונתו של אסף דעבול כחבר בוועדה המקומית לתכנון ובניה ראשון לציון. בחוות הדעת (שניתנה עו"ד רוסלאן עותמאן, מלשכתו של מר ארז קמיניץ, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה) שבמצב הדברים הנוכחי, אין מקום שמר דעבול יכהן כחבר בוועדה המקומית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר