מדורת ל"ג בעומר

עקב תנאי מזג האוויר הקיצוניים: קריאה לא לקיים את מדורות החג

תנאי המזג שכוללים רוחות חמות מדאיגים מאוד גורמים בעירייה ושירותי הכבאות לקראת ל"ג בעומר. מכתב שנשלח היום למנהלות בתי הספר בעיר קורא לבטל את המדורות

פורסם בתאריך: 2.5.18 12:59

חוץ מנזק אקולוגי, זיהום אוויר ובעלי חיים שעלולים להיפגע במדורות ל"ג בעומר, פונה היום רז קינסטליך, מ"מ וסגן ראש העיר ומבקש "לא מהמרים על החיים, לא מקיימים מדורות עקב מזג האוויר".

במכתב ששיגר לכל מנהלות בתי הספר בעיר כתב קינסטליך, "ל"ג בעומר חל הערב ולרוע מזלנו תנאי מזג האויר הקיצוניים, בשילוב עם מדורות החג, עלולים להיות הרסניים עבור כולנו, בשל כך, לאור הודעת נציב הכבאות הארצי בדבר מסוכנות המדורות, שיגרתי מכתב זה יחד עם קב"ט המוסדות לחינוך לכלל מנהלות בתי הספר בעיר ואני מבקש להמנע מקיום מדורות באופן גורף".

קינסטליך מודע להשלכות שיש לדבר ומוסיף, "אני מודע לכך שיש בהודעה אכזבה מסוימת עבור ילדים רבים אך בטיחות התושבים ושלום הציבור חשובים יותר.ראינו לפני יותר משבוע כמה מזג האויר איננו צפוי וכמה הוא יכול להיות הרסני כשאיבדנו בנסיבות טרגיות מלאכים לא פחות! ראינו כמה מזג האויר יכול לשנות בן רגע מציאות, בואו לא נהמר על החיים הערב".

יהודה גליק, חבר הכנסת ממפלגת הליכוד כתב לפני זמן קצר בחשבון הטוויטר שלו, "אני קורא לרבנות הראשית לעמוד בראש הקוראים לביטול המדורות. שאף אחד לא יחשוב שביטול המדורות הוא משהו נגד התורה. ההיפך הגמור! ביטול המדורות מפאת סכנת שריפות הוא קיום מצוות התורה!".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר