חוגגים 70 עם התושבים הותיקים באפיית עוגות

עוגה בהפתעה – חוגגים 70 עם ותיקי העיר ועם המדינה

850 משפחות מרחבי ראשון לציון התנדבו לאפות עוגות ל-3200 מותיקי העיר, ילידי 1948. "הפרויקט מבורך ומאפשר לנו ללמד את הצעירים שלנו כבוד ואהבה לזולת", אמרו המתנדבים

פורסם בתאריך: 30.4.18 10:51

3,200 ותיקי העיר שחגגו השנה יום הולדת 70 זכו להפתעה מרגשת במיוחד, עוגת יום הולדת אותה קיבלו מידי מתנדבים תושבי העיר . לרגל שנת ה- 70 למדינה החליט מנהל החינוך וקהילה בעיריית ראשון לציון ליזום את פרויקט "חוגגים 70 עם המדינה ". במסגרת הפרויקט חולקו עוגות יום הולדת לכל ותיקי העיר אשר חגגו השנה יום הולדת 70.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

חוגגים 70 עם התושבים הותיקים באפיית עוגות

על מנת להוציא לפועל את הפרויקט, פנו חברי המנהל לתושבי העיר דרך קבוצת הפייסבוק העירונית, התיכונים ותנועות הנוער וקראו להם להתנדב ולקחת חלק בפרויקט. ההיענות הייתה רבה מאד וגויסו למעלה מ- 850 משפחות. על מנת לייצר אחידות, כל משפחה שהתנדבה קיבלה מהעירייה ערכה להכנת העוגות שכללה תבניות , מדבקות ממותגות, כרטיסי ברכה עם מקום לברכה אישית ואפילו בלילה להכנת העוגות (שהם לא היו חייבים להשתמש בה).

כל אחת מהמשפחות המתנדבות קיבלה 3-4 כתובות של ותיקי העיר החוגגים ואלו הגיעו לביתם על מנת לחלק להם את העוגה באופן אישי. הוותיקים, אשר לא ידעו על הפרויקט, הופתעו והתרגשו מאד מהמחווה ונוצרו חיבורים מקסימים בין המתנדבים לוותיקים. כולם הצטלמו למזכרת וחלק מהמשתתפים אף סיפרו כי בעקבות המפגש ישמחו לשמור על קשר.

מנהל התנדבות נוער בעיר שי כהן, מספר: "המפגשים בין המתנדבים לוותיקי העיר היו מרגשים מאד. מחמם את הלב לראות את הרוח ההתנדבותית של תושבי העיר, מאות תושבים התגייסו למען הפרויקט והשקיעו מזמנם הפרטי על מנת לשמח אנשים שמעולם לא פגשו וזה לא דבר מובן מאליו כלל". שרון גבאי שהתנדבה עם בנה, אסף, תלמיד כיתה י"ב בבי"ס יגאל אלון סיפרה, "הבן שלי מעורב מאוד חברתית וכשהוא העלה את הרעיון ישר הסכמנו להצטרף. הפרויקט מאד מבורך ומאפשר לנו ללמד את הצעירים שלנו כבוד ואהבה לזולת. האנשים אליהם הגענו התרגשו מאד מהמחווה ואנחנו שמחנו על הזכות לעשות טוב לאחר. יהודית מי-רז, אחת מוותיקות העיר שחוגגת השנה יחד עם המדינה וקיבלה עוגת יום הולדת, סיפרה על החוויה: "הגיעו אליי הביתה שלוש בנות מקסימות בנות 14. זו הייתה הפתעה גמורה. התרגשתי מאד, הן התארחו אצלי ושמחתי לשמוע על היוזמה. ישר כוח".

 

חוגגים 70 עם התושבים הותיקים באפיית עוגות

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר