ראש העיר דב צור סוקר את המקלט לאחר ההצפה

אדוני ראש העיר: אתם מתלוננים והעירייה עונה

המדרכה השבורה מפריעה לכם? הפיקוח לא מגיע בזמן? רוצים שאנחנו נפנה לעירייה במקומכם? פה זה המקום

פורסם בתאריך: 26.4.18 19:19

העץ המטריד

אני אדם נכה שמתגורר ברחוב האלה 10 וליד הכניסה לביתי ניצב עץ עבות עם ענפים רבים שמפריע לעוברים ושבים ובעיקר לי כאדם נכה. פניתי בעבר בבקשה לגזום את העץ כדי להקל עליי ואני פונה בבקשה זו שוב.

תשובה: העצים נגזמו לפני למעלה מחודש, לרווחת תושבי הרחוב.

איפה האכיפה?

אני מבקש להגביר אכיפה נגד תופעת החניה הכפולה ברחוב הרצל במרכז העיר. מדובר בעיקר בקטע שמבניין העירייה וצפונה. כלי רכב חונים בחניה כפולה "רק לרגע" מאטים את התנועה ומסכנים את הנהגים.

תשובה: התופעה מוכרת וזו הסיבה שיצאה לדרך תוכנית להגברת תחושת הביטחון ברחוב הרצל, אחד מהרחובות המרכזיים בראשון לציון. חניות הכפולות: מתחילת השנה ועד היום נרשמו כ-140 דוחות על עבירה זו ברחוב הרצל.

זמן הזיקוקים

כל שנה בערב העצמאות אנו צופים במופע הזיקוקים. גם השנה תיכננו להמשיך במסורת, אך לצערי לא יצא לנו ולא באשמתנו. הזיקוקים החלו הרבה לפני סיום הטקס הממלכתי, מה שמנע ממשפחתי לחזות בו. לפתע שמענו רעשי זיקוקים, עזבנו את הבית והלכנו למקום המופע. כשהגענו, התברר שהמופע כבר הסתיים. אנו מבקשים להתחיל את מופע הזיקוקים מיד או סמוך לסיום הטקס בהר הרצל כמו שהיה בשנים הקודמות.

תשובה: מופעי הזיקוקים בערב עצמאות התקיימו בשבעה מוקדים שונים בעיר, לסירוגין, לאורך שעה וחצי. הפעלת זיקוקים מחייבת נוכחות רכב כיבוי אש ומאחר ויש רק שלוש כבאיות בעיר, יש לקיים הפעלות במועדים שונים ובהתאם ללוח הזמנים של רכב הכיבוי שנע מאתר לאתר תחת עומסי התנועה בסמוך לבמות העצמאות. בניגוד לטענה, מעולם לא החל מופע הזיקוקים לאחר הטקס בהר הרצל.

שידרוג לכביש

אבקש לדעת האם מתכננים לבצע שידרוג לכביש שמתחיל באהרן בקר ועד לרחוב פלוטיצקי. מדובר בכביש עם הרבה בורות ושקעים לכל אורכו, שמקשה על הנסיעה ומשבש אותה.

תשובה: עבודות שדרוג רחוב פלוטיצקי צפויות להתחיל בעוד מספר חודשים.

 

מה עם שובר הגלים?

עברתי להתגורר בראשון לציון לפני שלוש שנים. אין שובר גלים בחוף הים, דבר שמסכן את המתרחצים וגורם לרבים מהם לא להגיע לחוף בעיר. אני לא מבינה מדוע צריך להרחיק לחופים בערים אחרות.

תשובה: הקמת שוברי גלים הינה תהליך ארוך הדורש אישורים מורכבים, בעיקר בהיבטים של הגנת הסביבה. בכל מקרה, בשנה האחרונה חלה התפתחות חיובית בנושא המאפשרת לעירייה להיערך להגשת תוכנית להקמת שובר גלים. תהליך הבירוקרטיה עוד ארוך, אך זהו נושא שתמיד נמצא על סדר היום.

שלטים חדשים

בשדרה בשכונת פרס נובל חסרים על חלק מהעמודים שמותיהם של מקבלי פרס הנובל. זאת בעקבות גניבת מתכות והורדת השלטים. אשמח לטיפולכם לחידוש השלטים החסרים.  

תשובה: הנושא מוכר וידוע ונמצא בשלב הזמנת עבודה לפני ביצוע.

 

גם אתם רוצים להגיד משהו לראש העיר?

כיתבו למייל המערכת: [email protected]

או  לוואטסאפ  "השקמה" הודעות בלבד 058-5020310

(ציינו באיזו עיר מדובר).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסתר אבל

    אני גרה ברחו סוקולוב ולאחרונה אני רואה שצמצמת את מקומות החניה למרות שאנו סובלים ממצוקת חניה מזה שנים ולמרות שהסוגיה עלתה לפני מספר שנים בכנסים של ההתחדשות העירונית שקוימו האם אפשר לקבל התייחסות לדבר משום שהמצב פשוט בלתי נסבל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר