מתן גוטליב

לפני ערב יום הזיכרון: מי השחית את השלט לזכר מתן גוטליב ז"ל?

במקום בו מתן גוטליב ז"ל אהב להשקיף על הברושים והטבע הוצב ספסל ושלט לזכרו, הבוקר המשפחה גילתה כי השלט הושחת

פורסם בתאריך: 16.4.18 12:23

סמל-ראשון‏ מתן ‏גוטליב, ‏לוחם‏ ביחידת‏ מגלן‏ היה בן 21 במותו. גוטליב, תושב ראשון‏ לציון, ‏נהרג‏ ב-    30‏ ביולי‏ 2014 במהלך מבצע למציאת מנהרות בחאן יונס. גוטליב השתתף במבצע במהלכו נמצא פיר מנהרה במרפאה‏ של‏ אונר"א, לאחר‏ שצוות‏ הלוחמים נכנסו למבנה, הופעלו מטענים שהוצמדו לקירות. וגוטליב נהרג עם שניים מחבריו לצוות, סמ"ר עומר חי וסמ"ר גיא אלגרנטי, רק שלושה חודשים לפני השחרור.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

 

בין פעילויות ההנצחה השונות, הוצב בנס ציונה באיזור גבעות הכורכר ספסל הצופה לנוף המרהיב, כשלצדו שלט הנצחה למתן ז"ל. המקום הסמוך לשכונת טירת שלום, נמצא על הגבעה המזרחית ביותר בגבעות טירת שלום. בפסגת הגבעה נטועה חורשת אורנים גבוהים ויפים, ובצידה הצפוני נמצאת בריכת בטון יבשה. במקום הזה גוטליב ז"ל אהב לטייל ולצפות על הנוף. בחגים ובשבתות המקום מלא במבקרים, בהן משפחות המגיעות לפיקניק או לטיול רגלי.

במקום בו אהב לצפות בטבע. השלט שהושחת (צילום: באדיבות המשפחה)

הבוקר התבשרה משפחתו של מתן כי שלט ההנצחה הושחת. בראיון ל"השקמה ראשון לציון" מספרת רוחמה על הרגשות הקשים בעקבות הפגיעה, "אני לא מבינה מי יכול לעשות דבר כזה. מדובר במשהו שהוא מעבר לונדליזם. קיבלנו את הידיעה על ההשחתה הבוקר אבל לא הגענו למקום. אנחנו מאמינים שעד סוף היום ייתלה שם שלט חדש. לצערינו זאת לא הפעם הראשונה שהשלט הושחת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר