עיריית ראשון לציון

אדוני ראש העיר: התלונות שלכם, התשובות של העירייה

המדרכה השבורה מפריעה לכם? הפיקוח לא מגיע בזמן? רוצים שאנחנו נפנה לעירייה במקומכם? פה זה המקום

פורסם בתאריך: 12.4.18 17:04

מדור חדש ב"השקמה ראשון לציון", אנחנו פה כדי לפנות ישירות לעיריית ראשון לציון עם כל הבעיות שמפריעות לכם בעיר.

הצללות מסוכנות

בגינה בסמוך לרחוב אלי כהן 2 התקינו הצללות, אבל ילדים מטפסים בעזרת המתקנים על משטחי ההצללה, קופצים עליהם, יורדים מהעמודים ומסכנים את עצמם בצורה מסוכנת ומדאיגה. פנינו פעמים רבות למוקד, והבעיה לא טופלה. חובה להוריד את ההצללות ולהתקין אחרות, שלא ניתן יהיה לטפס עליהן, זה עניין של זמן עד שחלילה יקרה משהו.

תשובת העירייה: הורנו על הגברת הפיקוח בנושא ועל מציאת פיתרונות למניעת הישנות המקרה. אני קורא להורים לפקח על ילדיהם, ולמנוע מהם לעלות על ההצללות שמסכנות את חייהם וגורמות להשחתת הרכוש הציבורי.

גינה לילדים

ברחוב כובשי החרמון ישנה פינה קטנה ונעימה שממש לא מנוצלת. למה לא להקים במקום גינה עם מתקנים עבור הילדים? ברחוב יש משפחות רבות עם ילדים, ובמקום גינה יש אספלט שמסכן ילדים. נשמח לגינה עם מתקנים עבור ילדינו.

תשובה: בימים אלה מתחילות העבודות לחידוש גינת החרמון במסגרתן, ישודרגו מתקני המשחק וריהוט הגן וכן יורחב שטחו של הגן ויותקנו מתקני משחק.

 

טיפול חובבני

לאחר תלונה על העצים העקומים ברחוב הים פינת אוסקר שינדלר, העצים טופלו אבל טיפול לא יעיל. בנוסף, נכרתו כמה עצים ויש גומות שחסרות בהן עצים. אנו מבקשים לנטוע עצים בגומות היתומות וליישר את העצים העקומים בצורה ראויה ומתאימה.

תשובה: תודה שהסבת את תשומת ליבנו. הורנו על בדיקת הנושא וטיפול בליקויים.

כלבים משוטטים

ברחוב ירושלים לכיוון שיכון המזרח (כולל בשיכון עצמו), משוטטים באופן קבוע ללא השגחה כלבים מסוכנים ולפעמים הם כמעט נדרסים וגורמים לנהגים להסתכן ולבלום בפתאומיות. אבקש מראש העיר להורות לטפל בנושא.

תשובה: התופעה לא מוכרת לנו. הועברה הנחייה לחברה לביטחון לבדוק את הנושא. 

לגזום את העץ

סמוך לרחוב האלה 12, יש עץ ענק שענפיו מפריעים לעוברים ושבים ולי אישית כאדם נכה. העץ ניצב ממש בכניסה לביתי ובמצבו הנוכחי מפריע מאוד. פניתי לעירייה אבל דבר לא נעשה. אודה לראש העיר אם יפעל לטפל בבעיה.

תשובה: העצים במקום נגזמו כבר לפני חודש לבקשת התושבים. 

כבישים שבורים

ברחובות משה דיין וז'בוטינסקי לעבר שכונת נווה ים, הכבישים שבורים, מלאי בורות ולא נוח לנסוע עליהם. פנינו מספר פעמים בנושא ודבר לא נעשה. נקווה שפנייה באמצעות מדור זה תסייע.

תשובה: שדרוג הכבישים נמצא בתוכנית העבודה של אגף פיתוח כבישים במסגרת פרויקט התחדשות עירונית ״שפת רחוב״.


לפניות נוספות, שלחו לנו הודעות בעמוד הפייסבוק שלנו, אנחנו מחכים לכם. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר