רוצה לקדם את מעמד האישה ונוער בסיכון. אליס שלזינגר עם רז קינסטליך

נכנסת לקרב: לאחר נסיון בעלה, אליס שלזינגר תרוץ למועצת העיר

לאחר שבעלה ניסה ללא הצלחה להכנס למועצת העיר בבחירות הקודמות, תנסה הג'ודוקא האולימפית להשפיע על חיי התושבים בראשון לציון

פורסם בתאריך: 11.4.18 15:04

מזירת הג'ודו לזירה הפוליטית המקומית: הג'ודאית אליס שלזינגר תתמודד למועצת העיר ראשון לציון במסגרת רשימת הירוקים + הצעירים. הבחירות המקומיות צפויות להתקיים באוקטובר 2018, ולדברי שלזינגר היא רואה בכך שליחות.

שליזנגר בת ה-29 אינה הראשונה במשפחתה שמנסה את מזלה בעולם הפוליטי. בקדנציה הקודמת היה זה בעלה פאבל מוסין שהיה מספר 2 ברשימה של מיכאל רייף וכמעט נכנס למועצת העיר. כעת מקווה שלזינגר, שטרם נקבע באיזה מקום תשובץ ברשימה שאותה יוביל המשנה לראש העיר, רז קינסטליך, להתברג למועצת העיר.
"כמי שהחלה את דרכה במועדון "הג'ודוקאן" המיתולוגי בעיר, כילדה בת שש, ראשון לציון קרובה ללבי ויש לי רצון עז לעשות למענה ולמען התושבים המקסימים שיש בעיר הזאת" אומרת שלזינגר שכיום מאגדת את פעילות "אתנה" למען נשים בספורט תחת מועדון הג'ודו הראשוני ומשמשת כמאמנת ילדים.
בשנים האחרונות ייצגה שלזינגר את בריטניה, לאחר שהבינה כי ירדן ג'רבי מועדפת על פניה. היא אף שינתה את תחום העיסוק שלה לסמבו במקום ג'ודו, וקטפה פעמיים את תואר אלופת העולם. בתחום הג'ודו קטפה מדליות באליפויות עולם ואליפויות אירופה, וייצגה את ישראל בשתי אולימפיאדות.

"יש הרבה נושאים המצויים תחת סמכות הרשות המקומית שנוגעים לכל תושב ותושב, מעבר לנושא הספורט שקרוב ללבי, אני רוצה לקדם את מעמד האישה, לטפל בנושאי רווחה וחינוך, נערות ונערים בסיכון וכמובן קידום האג'נדה הירוקה, אותה מובילה סיעת הירוקים והצעירים שכל כך חשובה לאיכות החיים של התושבים".

רז קינסטליך, סגן ומ"מ ראש העירייה, יו"ר סיעת הירוקים והצעירים אמר לעיתון השקמה: "אליס היא חיזוק משמעותי לסיעה. אני סמוך ובטוח שאליס תביא איתה רוח חדשה ורעננה למועצת העיר ראשון לציון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר