זבל וזוהמה בטיילת ראשון לציון לאחר חג הפסח
התמונות שעוררו סערה. טיילת ראשון לציון לאחר חג הפסח

לאחר הזוהמה שהשאירו החוגגים בראשון לציון – התגלה הנזק

מראה הטיילת המלוכלת שהתגלתה לאחר חג הפסח זעזעה את הגולשים. עכשיו העירייה מגלה את מלוא נזקי החג ומתכוננת כבר ליום העצמאות

פורסם בתאריך: 9.4.18 15:13

חגיגות פסח גרמו לנזק של עשרות אלפי שקלים בשילוב נזקים שהסבו מטיילים ומנגליסטים לתשתיות העיר. עם זאת בעירייה מתכוננים ליום העצמאות ולפיקוח הדוק יותר על השאריות שישאירו אחריהם תושבי העיר ומבקרים אחרים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

רבות דובר ברשתות החברתיות על הנזק העצום והלכלוך הרב שהושאר ברחבי ראשון לציון במהלך יום העצמאות. כעת, בפניית "השקמה ראשון לציון" לעירייה, מתגלים הנזקים במלואם שנגרמו לעיר בזמן שעשרות אלפי משפחות חגגו את חג החירות.

"מדובר בנזקים של עשרות אלפי שקלים" טוען יניב אוחנה, סגן דוברת העירייה, "בין היתר מדובר בשבירת ממטרות, שריפת משטחי דשא, קריעת צינורות השקיה, שריפת פחי אשפה ואף וספסלי עץ", אם חשבתם שפה הנזקים הסתיימו ובסך הכל מדובר בערמות אשפה בלבד וקצת נזקים שנגרמו מגחלים לוחשות, אוחנה ממשיך לתאר את הנזקים שנגרמו, "נזרקו פסולת ודברי מאכל לתוך מזרקות ואגמים, ושברו פנסי תאורה בתוך האגמים והמזרקות. בחלק מהמזרקות שברו גם את אותם ה"ג'טים" שאחראים על סילוני המים במזרקות עצמן".

 

 

עם זאת בעירייה כבר נערכים לאירוע הגדול הבא, יום העצמאות כמובן. ראשית, מבקשת העירייה לציין לשבח את מרבית התושבים שהתנהגו בצורה ראויה ושמרו על הציוד השייך לעיר, "בראשון לציון מספר אתרי מנגלים מוסדרים שנוצלו בצורה יפה מאוד ע"י התושבים במהלך חול המועד" טוען אוחנה, "עם זאת ביום העצמאות אנו ערוכים עם צוותים שיסתובבו בגינות הציבוריות ויחלקו שקיות לריכוז אשפה לתושבים. בגינות בהם יהיו אירועים בערב יום העצמאות, הגינות ינוקו באמצעות צוותים במהלך הלילה כך שיהיו ערוכים לקליטת מבקרים בבוקר יום העצמאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בן

    איפה היה הפיקוח של העירייה בזמן הזה בדיוק?
    איפה כל המצלמות שאתם מתגאים בהן?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נערכיםעם צוותים שיחלקו שקיות??? באמת???
    עוד לא למדתם עם מי ישלכם עסק או שאתם פשוט מיואשים כבר?
    קנסות!!! קנסות כבדים לכל מי שמשאיר שקית מאחוריו.רק דרך הכיסיבינו.. כל דבר מתחת לזה הוא פשוט חוסר אכפתיות של העירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר