תאונות הדרכים: הכביש המסוכן ביותר בראשון לציון

בדו"ח שפרסמה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמצא כי ראשון לציון ממוקמת במקום החמישי במספר התאונות לנפש 

פורסם בתאריך: 3.4.18 12:33

בדו"ח שפרסמה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בחודשים האחרונים נקבע כי ראשון לציון נמצאת במקום החמישי והגבוה במספר התאונות לנפש נכון לשנת 2016, כאשר מתרחשות בה 8.45 תאונות ברחבי העיר ביחס ל-1000 אנשים. עוד נמסר כי במדד הבודק את הסיכון להיות מעורב בתאונה של תושבי העיר, לא בהכרח בעיר בה גרים, עם פגיעות מכל הסוגים, ראשון לציון נמצאת אף גבוה יותר, במקום הרביעי בארץ עם מספר של 12.11 תאונות לאלף תושבים בקרב תושבי העיר.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

עוד נכתב כי במדד אשר בודק את הרחובות עם המספר הגבוה ביותר של תאונות בחמש השנים האחרונות בעשרת הערים הגדולות נמצאת ראשון לציון במקום ה-7 מתוך 10 עם 136 תאונות בשדרות משה דיין בין השנים 2012 ל-2016.

עוד באותו נושא

הקטל בכבישים ברחבי ראשון לציון

ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים מציינים כי מתחילת השנה נהרגו 38 בני אדם בתאונות בתוך הערים, זאת מתוך סך של 84 הרוגים בכבישי הארץ. בעקבות זאת הוציאה הרשות מכתבי פנייה ל-11 רשויות בישראל שבהם דרשה מהם לנקוט פעולות למניעת הפגיעה בחיי אדם.

 

עו"ד רחל טבת-ויזל מנכ"לית הרשות אמרה כי, "אנשי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עוקבים בדאגה אחר כל תאונה שמתרחשת בערים ועושים כל שניתן כדי לצמצם את נתוני ההיפגעות. כחלק מכך שלחנו את מכתבי היידוע לראשי הערים, עם הנתונים החריגים. אנו מצפים לשיתוף פעולה מלא בנושא כדי להשיג את המטרה המשותפת שלנו – הצלת חיים." עוד הוסיף טבת-ויזל כי "אנו בשנת בחירות לרשויות המקומיות ולכן אני מצפה מהתושבים לבדוק במצע המועמד איך הוא מתכוון לטפל בנושא, הגיע הזמן שראשי הערים ישימו דגש אמיתי על מצב הבטיחות בדרכים בעירם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר