ליאל אבן זוהר (צילום: פרטי)
ליאל אבן זוהר (צילום: פרטי)

ליאל אבן-זהר: "לא מסכימה עם קובי מידן אבל אין להדיחו"

נמשכת הסערה סביב התבטאותו של השדרן והמגיש שאמור להנחות את טקס יום הזיכרון המרכזי בראשון לציון: בעקבות העצומה הקוראת להדיחו יוצאת חברת המועצה להגנתו ומזהירה מפני סתימת פיות

פורסם בתאריך: 2.4.18 16:12

סערת השדרן והמגיש קובי מידן נמשכת. לאחר שהבוקר (שני) הופצה עצומה הקוראת לבטל את הנחיית קובי מידן בטקס המרכזי של יום הזיכרון המתקיים בעיר כפי שפורסם כאן, יצאה חברת המועצה ליאל אבן-זוהר בקריאה שלא לבטל את השתתפותו של מידן.

"לומר את האמת, אני חוששת מהמצב הזה שבו כל אדם מפחד לומר את מה שהוא מרגיש מהחשש שהדברים יפגעו בו. אני לא תומכת בדבריו של מידן אבל עדיין חושבת שהעליהום הזה מוגזם", אמרה לאבן זהר ל"השקמה ראשון לציון, "לו אני ראש העיר ראשון לציון, הייתי פונה למידן ומבקשת ממנו להנחות טקס אחר בשל הרגישות, אבל לא מבטלת את השתתפותו ופוגעת לו בפרנסה".

עוד באותו הנושא:
עצומה בראשון לציון: לבטל את השתתפותו של קובי מידן בטקס יום הזיכרון

אבן-זהר הוסיפה כי "אני בטוחה שברגעים מסויימים יש אנשים שבהיסח הדעת מתבטאים ככה בינם לבין עצמם, זה לא אומר שהם באמת מתכוונים לזה".

הסערה סביב מידן פרצה אתמול, בעקבות פוסט שפרסם ובו כתב "מתבייש להיות ישראלי". זאת, לאחר הירי במפגינים פלסטינים ליד גדר הרצועה. עם פרסום הפוסט יצא שר הביטחון אביגדור ליברמן בקריאה להפסיק את עבודתו של מידן בגלי צה"ל. כמו כן, פורסם אתמול בחברת החדשות כי ככול הנראה תוספק עבודתו של השדרן בתחנה הצבאית.

אל הביקורת הצטרפו גם תושבים מראשון לציון שחתמו על עצומה תחת הכותרת: "מדיחים את קובי מידן מהנחיית טקס יום הזיכרון". נכון ליום שני בשעות הצהריים חתמו על עצומה יותר מ-400 אנשים. מידן, כאמור, אמור להנחות את הטקס שמתקיים באמפי פארק ראשון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    די לטירוף הפשיסטי בכל התחומים – כל פליטת פה גוררת חרמות ונידוי פומבי.
    בכלל לא חשוב אם צודק או לא צודק קובי מידן. כך הרגיש, ואל תגידו שגם אתם לא הרגשתם אי נוחות מהרג רבים מהפלשתינאים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר