בר מצווה
אילוסטרציה: shutterstock

התושבים הגשימו חלום לבן 13 ממשפחה נזקקת: לחגוג שבת חתן

הורים לארבעה מראשון לציון פנו לפעילה חברתית בעיר וביקשו את עזרתה. בתוך זמן קצר התושבים התגייסו לאירוע שיתקיים בשבת הקרובה: "הילד לא חושב על מסיבה עם חברים או טיול בר מצווה, רק רוצה את המינימום של שבת חתן"

פורסם בתאריך: 1.4.18 15:25

בעקבות פוסט בפייסבוק: תושבים רבים מראשון לציון ובאר יעקב נרתמו והתגייסו כדי לסייע למשפחה קשת יום, שביקשה לחגוג שבת חתן לבנם שהגיע לגיל בר מצווה.

בשבת הקרובה תתקיים שבת החתן, שבמהלכה לפי המסורת יעלה חתן בר המצווה לתורה. האירוע התאפשר לאחר שההורים, תושבי ראשון לציון, פנו לפעילה החברתית שרונה מאירה, גם היא תושבת העיר. מיארה נרתמה ומיהרה לפרסם קריאה בפייסבוק, שבה ציינה: "שבוע טוב ומועדים לשמחה ביום שבת הקרוב אמור לעלות לתורה ילד מקסים מאחת המשפחות שאני מלווה. זו משפחה מקסימה שנלחמת לשרוד את היום יום והחלום של הילד זה רק לעלות לתורה בכבוד. הוא לא חושב על מסיבה עם חברים או טיול בר מצווה, רק רוצה את המינימום של שבת חתן". הפוסט עורר תגובות חמות מצד תושבים רבים מראשון לציון שהביעו רצון לסייע. בנוסף, שיתפה את הפוסט ערדית בראון פעילה חברתית בבאר יעקב, ורבים ביישוב הסמוך התגייסו גם הם.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

התוצאה: למשפחה, הכוללת ארבעה ילדים, נתרמו מוזרי מזון, לסעודה ולכיבוד, תפילין, כלים וברכות. "נתרם כסף גם לבגדים חדשים לילד. לא חלמתי שנקנה לו. זה לא משהו שביקשנו. זו הייתה הפתעה", סיפרה מיארה, "הגיעה אליי למקום העבודה תורמת והיא נתנה לי כסף לצורך קניית בגדים לילד. מיד התקשרתי להורים וסיפרתי להם על כך".

 

 

"זה מחמם את הלב לראות בכל פעם מחדש, בכל פרויקט שעולה, את ההירתמות מצד התושבים לסייע למשפחות הנזקקות בעיר", מסכמת מיארה, "אני מודה בשמי ובשם המשפחה לכלל התושבים שנרתמו לסייע, ודאגו לזה שהילד יחווה שבת חתן ככל הילדים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר