הצהרונים כבר מסובסדים, אז היכן הכסף? (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

העירייה מציעה: כרטיסים להופעה במקום החזר כספי

מסטיק במקום עודף? לאחר שהמדינה החליטה לסבסד את "בית הספר של החגים", הורים הופתעו לגלות שכספם לא יוחזר, אלא יהווה כרטיס כניסה להופעות כוכבי ילדים בעיר

פורסם בתאריך: 28.3.18 11:55

הורים רבים לתלמידים בצהרונים בראשון לציון, זכאים להחזר של עד מאות שקלים, מאחר ומשרד החינוך דואג לסבסוד "בית הספר של החגים" בפסח, כך למעשה הורים רבים שכבר שילמו על חמשת הימים שלפני החג, זכאים להחזר כספי כעת כשהמסגרות פתוחות ומסובסדות באופן מלא לתלמידים בכיתות א-ב וגני הילדים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

כך, הורים רבים הופתעו לגלות את יוזמת העירייה שהחליטה שהכספים לא יוחזרו להורים, אלא יוסבו להופעת כוכבי ילדים בעיר, ההורים זועמים ושוקלים אף צעדים משפטיים.

הפעיל החברתי ואב לשניים בעיר, דניאל סינרייך, טען ש"מה שקורה זה שהורים ששילמו על הצהרונים, הם אלה שממנים הופעה עבור כולם". עוד המשיך וטען, "לי יש ילד בגן וילדה בכיתה א'. באופן אישי עם שני ילדים מגיע לי החזר של 360 שקלים ולא 180 שקלים (בעבור ילד אחד), על חמשת הימים המדוברים". סינרייך טוען ש"יש כאן חשש שבשנת בחירות דב צור משתמש בכספים של הורים ששילמו על הצהרונים כדי כאילו לקדם איזושהי פעילות שכן תיתן לו קרדיט מסוים בתור ראש עיר".

 

הילה טובי, אם לשניים מספרת ש"במקום החזר, מביאים מופע. לא קיבלנו מכתב ולא ידענו בכלל שזה יתבצע בצורה הזו, פשוט גיליתי את זה בפורום אימהות וזה פשוט מגוחך". עוד מציינת טובי שגם אצלה יש שני ילדים, "מעבר לעובדה שלצורך העניין מקבלים כרטיס זוגי, מה קורה כשיש לכם שני ילדים כמו במקרה שלי? זה כרטיס הורה וילד לא בעבור שני הילדים, זה פשוט חלמאות". סינרייך סיכם ,"אני מתכוון לפעול בתביעה ייצוגית ומתעתד לפנות לערכאות השיפוטיות בנושא".

תגובת עיריית ראשון לציון: המופע, שצפוי להתקיים לקראת סוף שנת הלימודים, נקבע בסיכום ואישור משרד החינוך והנהגת ההורים, על פי תקנון משרד החינוך. במופע ישתתפו מיטב כוכבי הילדים והכניסה אליו תתאפשר באמצעות כרטיסים שיחולקו לילדים הזכאים לכך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר