הרכבים חונים על המדרכות מחוץ לאולם בו נערכה הרמת הכוסית (צילום: דניאל סינרייך)

זעם בעיר: ראש העיר הזמין להרמת כוסית – המוזמנים חנו על המדרכה

ראש העיר דב צור הזמין את חברי סיעתו "רק ראשון" להרמת כוסית לכבוד חג הפסח. תושבי השכונה זעמו על המוזמנים כי חנו על המדרכות ללא הפרעה, ביניהם גם שדרן הרדיו אליקו שהגיב, "לא הגעתי עם רכבי"

פורסם בתאריך: 27.3.18 17:14

במוצאי שבת אירע במרכז הספורט 360 נחלת יהודה אירוע תמיכה והרמת כוסית לסיעת "רק ראשון" בראשות ראש העיר דב צור, עקב מחסור בחניה במקום, רכבים רבים מצאו חניה על מדרכות השכונה, בסמוך למרכז הספורט. תושבים רבים התרגזו על כך שלא ניתן לחונים על המדרכות דו"חות חניה וקנסות אלא רק דו"חות אזהרה – לא לתשלום והרשתות החברתיות געשו בעקבות המקרה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

חברת המועצה, ליאל אבן-זהר, ציינה, "תסמונת ״מקורבים מקבלים יותר״, היא נורמה פסולה שמחלחלת לכל חלקה טובה בכל הרבדים – אכיפה, תכנון ובניה ועוד". עוד אמרה אבן-זהר, "בעוד תושבים מהמניין ״זוכים״ מדי יום לדו״חות, לעיתים ממש בפתח ביתם, ו״הניידת המצלמת״ רושמת דו״חות ללא התרעה גם למי שעצר לרגע להוריד נוסע, מתברר שמקורבי ראש העירייה שהגיעו להרמת הכוסית שלו, אינם חייבים בדו״ח, או לכל היותר זכאים לאזהרה, גם אם מכוניתם המפוארת עומדת באופן שערורייתי על המדרכה".

צילומים רבים הועלו לרשת החברתית מיד בתום האירוע, שם נצפו כ-20 רכבים החונים על המדרכה ובין היתר צולם גם רכבו של שדרן הרדיו ותושב העיר אליקו שנכח אף הוא באירוע. עוד צולם סרטון המראה הנחיה לפקחים לפעול כפי שפעלו.

 

עוזרו של ראש העיר לשעבר, תושב העיר, עו"ד גדי שמואלי מספר, "יש פה אכיפה סלקטיבית הדוחות האלה הם פיקציה. מאחר ואלו אנשים שמגיעים לאירוע להרמת הכוסית של דב צור וסיעתו".

לגבי שדר הרדיו אליקו, שמואלי מעיד, "עיריית ראשון לציון משתפת פעולה עם רדיו 91 FM, אליקו הגיע באיחור, יש מפרץ של הולכי רגל, בין הברזלים באזור והוא נכנס למפרץ עם המרצדס הלבנה שלו, החנה אותה על המדרכה ונכנס לאירוע".

חברת המועצה אבן- זהר הוסיפה,"אני רואה התנהלות זו בחומרה רבה, ודרשתי מראש העירייה לפרסם את הקריטריונים לדו״חות אזהרה, ולהודיע ברבים האם ניתנה הוראה לפקחים לא לתת דו״חות לבאי האירוע שלו ושל סיעתו. אני קוראת לתושבים שקיבלו דו״ח לאחרונה לא לעבור לסדר היום: לפנות בהמוניהם לחברה לביטחון, ולדרוש להמיר את הדו״ח שקיבלו- להתרעה. אעמוד לצד כל מי שיבקש זאת, כולל בבית משפט״. ביום ראשון גם פנתה אבן-זהר במכתב לראש העיר בנושא.

מאליקו נמסר ש"הוזמנתי להרמת כוסית על ידי ראש העיר ובהחלט הגעתי לכבד, אני גאה להיות תושב העיר הזו בה ילדיי לומדים ומתחנכים, לא הגעתי עם הרכב שלי ולכן לא יכולתי לחנות על המדרכה".

תגובת העירייה: החברה לביטחון נוהגת לרשום התראות באירועים המוניים או מרכזיים וכך נעשה גם באירוע המדובר. לראייה, בשנת 2017 נרשמו כ-1597 התראות סביב אירועים המוניים בעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אירוע פרטי לא אמור לקבל הנחות מפקחי העירייה. כפי שאם אני אזמין 20 חברים ליום הולדתי והם יחנו על המדרכה, הם לא יקבלו

  2. יפת נשף

    האזרח הקטן נאלץ לשלם בגדול.
    כי הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם.
    עד מתי רשעים יעלוזו? על חשבון רפי השכל ותשושי נפש.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר