צילום: איציק בירן

יום ההולדת המרגש לתושב ראשון לציון שהלך לעולמו במפתיע

בבית העם בעיר התכנסו בני משפחתו וחבריו של שי מוצפי, שהלך לעולמו לפני כשנה, כשהוא בן 47 בלבד, לערב שירה יחד עם דורית ראובני שביצעה את השיר שאהב במיוחד

פורסם בתאריך: 27.3.18 11:41

כ-100 חברים ובני משפחה ציינו במוצאי שבת יום הולדת לתושב ראשון לציון, שי מוצפי, שהלך לעולמו במפתיע לפני כשנה. האירוע יוצא הדופן שהתקיים ב"בית העם" בראשון לציון, כלל שירה בציבור עם הזמרת שאהב דורית ראובני ולצידה יענקל'ה מנדל המנחה ואיש הטלוויזיה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"החלטנו שלא נזכור את שי רק באזכרות ובדברים הקשורים לעצב וכאב אלא דווקא בגלל שיום הולדת היא שמחה, נשמח אותו ונשמח את חייו", מספרת האחות של שי, עדי אקוניס. "היה אוכל טוב ויין ומוזיקה, והיה בכי מהתרגשות. החלטנו לזכור אותו כמו שהוא היה, הוא היה איש מאוד שמח, מאוד מלא חיים, מאוד טוב, הייתה בו נתינה אין סופית".

יענקל'ה מנדל, דורית ראובני, אופיר אקוניס ומשפחתו של שי בערב לזכרו

מוצפי, אב לארבעה, נפטר לפני כשנה כתוצאה ממפרצת של אבי העורקים בלב, כשהוא בן 47 בלבד. הוא גדל בראשון לציון וחזר אליה בבגרותו, לאחר שפיתח עסקים במקסיקו. שם גם הקים את משפחתו. בעקבות הגעגועים החליט לשוב לראשון לציון, ומהר מאוד בלט כמנהל מוכשר וכריזמטי ברשת "שופרסל", בין היתר ניהל סניפים בשיכון מזרח ובמערב העיר.

מותו המפתיע לפני כשנה היכה בהלם את חבריו ובני משפחתו. "כולנו עוד המומים מזה", מספרת האחות, "בהלוויה של שי הגיעו 2,000 אנשים והוא לא היה איש ציבור, הוא לא היה כוכב רוק, זה לא היו אנשים שלנו, אלא אנשים שהכירו ואהבו את שי, הוא נגע בכל כך הרבה אנשים".

דורית ראובני מבצעת את השיר ששי מוצפי אהב יותר מכל 

באירוע יום ההולדת שנערך בשבת בוצעו והושמעו השירים האהובים על מוצפי, בעיקר השיר "האיש מן הבקעה", שאותו ביצעה דורית ראובני. "הזמנו את דורית ראובני, והיא באה בהתנדבות ושרה את השירים שהיו מזוהים מאוד עם שי".

עדי אקוניס, אשתו של שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס שהיה קרוב מאוד למוצפי. השר אקוניס סיפר על החברות הקרובה עם גיסו ועל האיש המיוחד שהיה. גם חבריו של מוצפי דיברו באירוע וסיפרו על אהדתו הגדולה לקבוצת מכבי ת"א. "כולם סיפרו על איש אוהב החיים שהוא היה", מוסיפה עדי אקוניס, "על חוש ההומור המדהים שלו. המוטו שלו היה: "חיה ותן לחיות" – הוא לא היה שיפוטי וקיבל כל אדם באשר הוא. הוא היה פטריוט ובאמת אהב את המדינה, הוא טייל בכל הארץ ולא היה מקום שלא הכיר או לא נסע אליו. הוא גם מאוד אהב מוזיקה עברית ולכן בחרנו לעשות את האירוע הזה ודווקא בראשון לציון, בבית העם, שם גדלנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמי כהן

    בלתי נתפס שי מוצפי חסר לכל רשת שופרסל היה מנהל אהוב ואהוד על כלל העובדים לפני מותו החל דרך קצרה כמנהל אזור ברשת יש 14 אלף עובדים שחלק גדול ממנה שי נגע בלבבות והוא חסר ואין יום שמישהו לא חושב עליו מדי פעם ונזכר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר