מצלמות מצלמת מהירות ראשון לציון
מצלמות מצלמת מהירות ראשון לציון

קבלו את מפת מצלמות המהירות בעיר ובקרוב: מצלמות טקטיות

המצלמות החדשות משדרות און-ליין ומסוגלות לתעד עד לרמת תא הנהג שמחזיק בידו מכשיר טלפון נייד או לא חוגר חגורת בטיחות

פורסם בתאריך: 26.3.18 12:25

אגף התנועה במשטרת ישראל ממשיך להכניס לשטח אמצעי תיעוד טכנולוגיים במטרה להרתיע את הנהגים העבריינים ולגרום לשינוי בתרבות הנהיגה. בשבועות הקרובים יותקנו בראשון לציון מצלמות טקטיות המצלמות ברזולוציה גבוהה ומסוגלות לזהות מספרי רכבים ואף במקרים מסוימים גם את מה שקורה בתא הנהג.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

המצלמות הטקטיות פרוסות בכל רחבי הארץ בכבישי מיקוד שבהם קיים ריבוי של תאונות דרכים, הן ממוקמות בכבישים הבינעירוניים ובחודשים הקרובים ייכנסו גם לשטח העירוני. האכיפה תתבצע נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים כגון עקיפות בשוליים, סטייה מנתיב, קיפוח זכות, אי מתן זכות קדימה, כניסה לצומת לא פנוי ועבירות נוספות.

כיום פרושות ברחבי הארץ עשרות מצלמות הממוקמות על חצובות או עמודים. המצלמות ניידות וניתנות לניוד בכל זמן ובכל מקום. אופן ההפעלה מתבצע באמצעות שוטר שנמצא עם מכשיר טאבלט בסמוך למצלמה וזו משדרת לטאבלט און-ליין באופן מוצפן, כאשר התיעוד של העבירות נשמר ולאחר מכן נרשמים דו"חות לנהגים. המצלמה מצלמת ברזולוציה גבוה ויכולה לזהות מספרי רכבים ואף במקרים מסוימים גם את מה שקורה בתא הנהג, כולל החזקת טלפון נייד בידו או אי חגירת חגורת בטיחות.

כידוע, המהירות המותרת לנסיעה בעיר מוגבלת ל-50 קמ"ש. הנסיעה בתוך העיר מוגדרת כנסיעה בדרך עירונית. גובה הקנסות המוטלים על נסיעה בכבישים הנמצאים בתחומים עירוניים הוא: נסיעה עד 20 קמ"ש מעל המותר תוביל להטלת קנס כספי בשווי 250 שקל. נסיעה בין 21 קמ"ש ל-30 קמ"ש מעל המותר תוביל להטלת קנס בשווי 750 שקל.

בכל נסיעה בכביש עירוני של 31 קמ"ש מעל המותר ניתן גם לזמן לדין בבית המשפט לתעבורה. נהגים המוזמנים לבתי המשפט לתעבורה בגין עבירות מהירות צפויים לשלילה בפועל ו/או לשלילה על תנאי לתקופה שבין שנה לשלוש שנים, כאשר כל נהג שייתפס במצלמה חוצה באור אדום ברמזור יקבל קנס בסך 1,500 שקל.

המצלמות הקבועות בראשון לציון, ממוקמות בין היתר, במקומות הבאים:

מצלמות רמזור ומהירות ברחוב הנחשול 70,

מצלמת "דחליל" בדרך ישראל ישעיהו 1,

מצלמת נת"צ באזור התעשייה החדש,

מצלמת נת"צ ביוסף טומי לפיד,

מצלמת רמזור ומהירות – כביש ראשל"צ מערב – צומת משה דיין ולוי אשכול – על משה דיין

מצלמת רמזור ומהירות – כביש ראשל"צ מזרח – צומת משה דיין ואברהם בר – על משה דיין

מצלמת רמזור ומהירות – כביש ראשל"צ מערב – ברמזורים לפני גשר משה דיין מעל 20 – מחלף משה דיין על 441

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר