מוזמנים לצבוע את הדגל הגדול במדינה
מוזמנים לצבוע את הדגל הגדול במדינה (הדמייה: עיריית ראשון לציון)

בואו לצבוע את דגל ישראל הגדול במדינה

עיריית ראשון לציון פותחת את אירועי שנת ה-70 למדינה, עם הפנינג ענק בבניין העירייה בחול המועד פסח

פורסם בתאריך: 21.3.18 09:08

עיריית ראשון לציון קוראת לתושבי העיר והסביבה להגיע בחול המועד פסח לרחבת בניין העירייה לפעילות אקסטרים על מנת לעזור לצבוע את דגל ישראל "הגדול בישראל" אשר יתפרס על כל בניין העירייה. במסגרת הפעילות, אשר אליה יש להירשם מראש, צפויים תושבי העיר והאזור לצבוע את דגל ישראל הענק בעזרת מעליות אוויריות, מנופים וסנפלינג, כאשר גם נבדקת האפשרות שייתכן ויהיה מדובר בדגל ישראל הגדול ביותר שנפרס במדינת ישראל.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"הדגל שלנו הוא החוט המקשר בין עבר, הווה ועתיד." כך אמר ראש העיר דב צור והוסיף, "כאן, בראשון לציון, הוא נוצר והונף לראשונה ב-1885 ומאז אנו נושאים אותו בגאווה. זוהי יריית הפתיחה לאירועי שנת ה-70 למדינת ישראל, אשר יצוינו ברחבי העיר בשנה הקרובה".

הדגל צפוי להתנוסס על גבי בניין העירייה עד לאחר יום העצמאות כאשר האירוע יתקיים בתאריכים 3 ו-4 באפריל בין השעו  10:00-18:00. בנוסף לאירוע זה יתקיים במקביל "פסטיבל משחקי ילדים ברוח המושבה" במדרחוב ראשון לציון, פסטיבל אשר יכלול משחקי רחוב כמו משחקי מגנט, משחקי לגו ענק, משחקי עץ, ג'אגלינג, הצגות תיאטרון והפעלות יצירה לכל המשפחה. בעירייה מציינים כי ההשתתפות בשתי הפעילויות אינה מותנית בתשלום.

להרשמה לפעילות לחצו

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר