שבט צופי יעד
שבט צופי יעד (צילום: פייסבוק)

הכסף נגנב, ושבט הצופים זקוק לעזרתכם

בסוף השבוע האחרון נפרץ מבנה הצופים של שבט צופי יעד ונגנב ממנו מחשב נייד וסכום של 20,000 שקלים אשר היו מיועדים למימון טיולי פסח ולסבסוד ילדים בעלי בעיות כלכליות, כעת ראש השבט קורא לכם לתרום

פורסם בתאריך: 19.3.18 12:25

בסוף השבוע האחרון נפרץ מבנה הצופים של שבט צופי יעד ברחוב הנחשול 30 בעיר ונגנב ממנו מחשב נייד וכ-20,000 שקלים. בשחזור המצלמות במקום נראה רוכב אופניים, ללא זיהוי פנים, כחשוד העיקרי בפריצה ולאחר המקרה הגישו אנשי השבט תלונה במשטרה. בעקבות גניבת הכספים אשר היו מיועדים למימון טיולי פסח של התנועה וכן לסבסוד ילדים בעלי בעיות כלכליות, קורא כעת ראש השבט ארז קונפורטי לתושבי העיר ולכל מי שידו משגת, לעזור ולהשיב באמצעות תרומות את הכסף אשר נגנב, על מנת לעזור בכיסוי הגירעון של תנועת הצופים שהיא תנועה ללא כל מטרות רווח.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו


 

"בלילה שבין שישי לשבת פרצו לתוך חדר המרכזים בשבט צופי יעד ועקרו את הדלת ממקומה וגנבו מהחדר מחשב לפטופ ועוד כסף שאספנו לטיולי פסח מהוריי החניכים" כך אומר ארז קונפורטי ראש שבט יעד ומוסיף, "הכסף הזה היה מיועד לטיול וגם ייועד לסבסד עלויות של ילדים עם בעיות כלכליות. מדובר בסיפור עצוב מאוד, תנועת הצופים זו תנועה שנתמכת על ידי העירייה מצד אחד ומצד שני הורי הילדים משלמים לה דמי חבר, בגלל שזו עמותה ללא מטרת רווח, כלל הכספים שתנועת הצופים מקבלת, מוחזרים בחזרה לילדים בצורת פעילויות, טיולים וכדומה. הסיטואציה של הגניבה מכניסה אותנו לבור כלכלי מאוד מאוד קשה ולכן נשמח לכל עזרה שכן טיול פסח ייצא בכל מקרה, אבל אנחנו נכנסים למינוס ולכן אנחנו מחפשים אנשים אמידים אשר יהיו מוכנים לתרום סכומי כסף כאלה ואחרים כדי לכסות את הגירעון הזה וקוראים לכל מי שיכול לתרום לבוא לשבט או להתקשר אלינו ולעזור כאשר כל תרומה תהיה מוכרת על ידי מס הכנסה ועל ידי תנועת הצופים".

כל מי שמעוניין לתרום מוזמן להתקשר לראש השבט ארז קונפורטי לטלפון 054-4414817
או במייל  [email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר