רופא על הבר: לשתות בירה ולהציל חיים

רופאים מטעם בית החולים "אסף הרופא" יעבירו קורס עזרה ראשונה באווירה מהנה בבר "קולנוע תרצה"

פורסם בתאריך: 13.3.18 15:09

ביום שלישי ה-20 במרץ בשעה 19:30, יערך מיזם חדש ומציל חיים –  "רופא על הבר". המיזם יערך בבר "קולנוע תרצה" ברחוב הרצל בראשון לציון, בשיתוף פעולה עם בית חולים אסף הרופא. ההרצאה, שהיא בעצם קורס החייאה, תכלול מגוון פעולות  – מה עושים כשהילד נחנק מחפץ זר, איך לעצור דימום קשה, ובעצם באה להציג להורים, שלא מוצאים את האפשרות ללכת לקורס עזרה ראשונה מגוון פתרונות מצילי חיים. פעילות "רופא על הבר" היא פרי יוזמתה של עיריית ראשון ורז קינסטליך, מ"מ וסגן ראש העיר, והיא פתוחה לקהל הרחב.

פרופסור ערן קוצר מנהל מיון ילדים ברפואה דחופה אסף הרופא סיפר ל"השקמה ראשון לציון", "זהו פרויקט ראשון מסוגו, בהרצאה שתערך כשעה אדבר על מצבי חרום שכיחים לילדים שכוללים פרקוסים, התייבשות, מצוקה נשימתית, עילפון וכמה מילים על החייאת תינוקות. המטרה היא בעצם להגיע למקרים היותר נחוצים שהורים יכולים להיתקל בהם ביום יום, ולעשות את ההבחנה מתי לדאוג ומתי פחות. בהרצאה אשלב סרטונים קצרים, שאלות ותשובות מצד הקהל ועם הקונספט הקיים אני מאמין שהאווירה תהיה פחות פורמלית".

אילנית, אם לשני ילדים קטנים ששמעה על המיזם ומתכוונת להשתתף בו סיפרה, "לפני כחודש בני בן הארבע, נחנק מצעצוע שהיה לו בפה, זה קרה כשהיינו בגינה, ולמזלי היה שם אדם שידע מה לעשות ובנס לא קרה כלום, הבטחתי לעצמי ללכת ללמוד אבל העומס עם הילדים הקטנים בבית לא מאפשר לי, כששמעתי על "רופא על הבר" אמרתי לבעלי שזה גם בילוי וגם לימוד מציל חיים".

 

 

רז קינסטליך, מספר כיצד נולד הרעיון, "לפני למעלה מחודשיים הפכתי בשעה טובה לאבא בפעם הראשונה, הרגע העוצמתי והמרגש הזה הביא עמו חששות כבדים ותהיות כיצד לנהוג במצב חירום, מה לעשות אם קורה משהו, זה הותיר בי חותם והחלטתי לפעול ולפנות לבית החולים אסף הרופא לטובת שת"פ בנושא על מנת להעניק לי ולהורים צעירים כמוני, כלים שיאפשרו לנו להציל את היקר לנו מכל במצב חירום. אני מזמין את תושבי העיר, הורים צעירים, סבים וסבתות וכאלה המבקשים לרכוש ידע מציל חיים, להגיע וליהנות מכמה שעות של הצלת חיים באווירה קלילה ומשוחררת"

"קולנוע תרצה" הרצל 34 ראשון לציון, טלפון: 053-793-3448

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר