נס במלדיביים – צעיר מראשון לציון ניצל מתאונת גלישה

תאונה טראגית של תושב ראשון לציון באיי המלידיביים הפכה לאירוע של קירוב לבבות מפתיע במיוחד

פורסם בתאריך: 11.3.18 12:16

תושב ראשון לציון (24) נפצע ביום רביעי שעבר באורח בינוני במהלך תאונת גלישה באיי המלדיביים. הגולש הראשל"צי הוא בוגר יחידת הצנחנים, סיים לאחרונה את בחינות הפסיכומטרי ולאחריהן יצא לחופשת גלישה של שלושה שבועות באיים המלדיביים, יחד עם שלושה חברים. משפחתו של הגולש מבקשת לשמור כרגע על אנונימיות, מאחר והמשפחה איבדה בן דוד בתאונה טרגית לפני מספר חודשים, כאשר חלק מבני המשפחה לא יודעים על הפגיעה, לרבות סבתו של הגולש.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

המקרה אירע במהלך גלישה באיזור חוף "שנגרי-לה", באי ווילינגלי, הגולש נפל מהגלשן ונחבט בראשו מגלשן אחר וכתוצאה מכך החל לדמם במים. חברו שגלש בסמוך הבחין בתאונה, שחה לעברו, העלה אותו לגלשן ולקח אותו לחוף בו קיבל טיפל ראשוני. כרגע הגולש מאושפז בבית חולים הממוקם באי הסמוך.  

עידן אסרף (32) חברו של התושב אשר נפגע בתאונה סיפר ל"השקמה ראשון לציון" על רגעי הדרמה, "אני גולש כבר עשרים שנה. כיום אני גר בראשון לציון, עובד בהייטק ומקפיד לצאת לשלוש חופשות גלישה בשנה. למעשה, אנחנו קבוצה של כמה ישראלים שיוצאים לטיולי גלישה במקומות אקזוטיים. בעבר נתקלתי כמה פעמים בתאונות גלישה וגם אני נפגעתי, אבל לראשונה הרגשתי חוסר אונים. מדובר באיזור עם תנועה ערה של גולשים. בקלות היה אפשר לא לשים לב לכך שנפל ולתת לו לטבוע. הבחנתי בו מרחוק והתלבטתי אם לשחות אליו או לגלוש אליו. לשמחתי שני גולשים אחרים הגיעו אליו לפניי, שמרו על הראש שלו מעל למים. העלתי אותו על הגלשן ולקחתי אותו לחוף. מדובר בבחור אחראי מאד, שהקפיד לישון טוב לפני ימים של גלישה, לא עישן ולא שתה אלכוהול. כרגע החופשה נקטעה, חבר אחד חזר לארץ הבוקר, עוד אחד יחזור מחרתיים, אני דחיתי את הטיסה עד שנדע שהכל בסדר".

 

אסרף מוסיף ומספר על החוויה בבית החולים והיחס המפתיע מהאחיות, " האיים המלדיביים היא מדינה מוסלמית. יש כאן הרבה נשים עם רעלות. למעשה רוב האחיות שמטפלות בו הן מוסלמיות אדוקות. עם זאת, הוא זוכה ליחס של כבוד, מחייך לכולם, והאחיות אוהבות אותו. שאלתי את אחד הרופאים מה היחס שלו לישראל והוא השיב לי תשובה מפתיעה: הוא אמר שבבית הספר הם לומדים על צאלח א-דין ששלח את הרופא האישי שלו לטפל בריצ'רד לב אחרי שנפצע בקרב מולו. אחת האחיות מסרה לו את הכתובת הפרטית שלה וביקשה ממנו לשלוח לה ענף של עץ זית מהארץ הקדושה. מחר או מחרתיים אנחנו צפויים להשתחרר ולחזור לארץ. המקום הזה מדהים וללא ספק נשוב לכאן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר