מסעדת בריזה חוף היום ראשון לציון
הוצא צו הריסה, אך העירייה יצאה לעזרתם המסעדנים. מסעדת בריזה בחוף הים של ראשון לציון

הפרקליטות החליטה על צו הריסה, העירייה יוצאת לעזרת המסעדות

חצי שנה לאחר דרישת הפרקליטות לצווי הריסה למסעדות החוף, העירייה עומדת לצד בעלי העסקים ופנתה לראש המטה לדיור לאומי והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לעצור את התהליכים

פורסם בתאריך: 7.3.18 13:19

כמעט חצי שנה לאחר שהפרקליטות הגישה תביעות הנוגעות לשש מסעדות אשר הוקמו מבלי הסכמת רשות מקרקעי ישראל וזאת בניגוד לדין, פנתה עיריית ראשון לציון לראש המטה לדיור לאומי אביגדור יצחקי והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה ארז קמיניץ בבקשה לעצור את התהליכים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

 

המסעדות הוקמו לפי טענת הפרקליטות על קרקעות המצויות בתחומי חוף הים בראשון לציון, כאשר התביעה מתייחסת בין היתר למסעדות "מסעדת 4/4", "בריזה על הים", "החוף השקט", "לה מר", "וניס ביץ'" ו"החוף הדרומי". כזכור, הטענה המרכזית בתביעות שהוגשו בזמנו נגד בעלי ומפעילי המסעדות, הייתה כי אלו מעולם לא קיבלו מרשות מקרקעי ישראל השראה או זכות לשימוש בקרקעות, ובמידה וקיבלו מגורם אחר הרי שהדבר נעשה בחוסר כל סמכות, ולכן השימוש מבוצע תוך שלילת זכותה של המדינה במקרקעין והסגת גבול, וכתוצאה מכך – שלילת ההנאה והשימוש של הציבור מחלק זה של רצועת החוף, שלא כדין. כעת, לאחר פניית עיריית ראשון לציון מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל מתכוון לקיים דיון נוסף בנושא עם הגורמים המשפטיים.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: למיטב ידיעתנו, מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל מתכוון לקיים דיון נוסף עם הגורמים המשפטיים לגבי הפנייה לעצור את התהליכים וזאת לאחר פנייתנו לראש מטה הדיור הלאומי- אביגדור יצחקי והמשנה ליועץ משפטי לממשלה- ארז קמיניץ. זהו צעד נוסף במאבק של עיריית ראשון לציון, כתף אל כתף עם בעלי המסעדות, מול התביעות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר