עבודות בכביש רחוב רש"י שכונת רמב"ם
כמעט בלתי ניתן למעבר. עבודות בכביש בשכנות רמב"ם

שכונת רמב"ם נאלצת להתמודד כמעט שנה עם שיפוצים ברחוב

רחוב רש"י בעיר נמצא בשיפוצים מחודש יולי. התוצאה - קשיים במעבר לנשים בהריון וקשישים, ודו"חות שלא נגמרים

פורסם בתאריך: 6.3.18 11:35

קורין שבת, תושבת העיר משכונת רמב"ם, אשר נמצאת בחודש השמיני להריונה כבר לא יכולה להכיל את עבודות הרחוב שתמשכות אצלה ברחוב מחודש יולי. שבת, אשר נמצאת בהריון מתקדם מתלוננת כי החליקה פעמיים באזור השיפוצים בכניסה לביתה שברחוב רש"י 32 בשל החצץ במקום באופן שסיכן אותה ומוסיפה כי נכים וקשישים מתקשים לעבור ברחוב ובגלל ההגבהה שנעשתה ביציאה מהבניין שלה, היו ימים שלא יצאה מביתה מכיוון שלא יכלה להרים את ילדיה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"עבודות הרחוב ברחוב רש"י שבשכונה שלי התחיל בחודש יולי והם עדיין ממשיכים גם היום, תוך יצירת מפגעים חוזרים ונשנים, כאשר אני כאישה בהיריון החלקתי שם פעמיים", מציינת שבת ומוסיפה, למרות שהעבודות מול ביתה הסתיימו לא מזמן, "האזור לא בטוח, לא מבחינת נגישות כי אין מדרכה והכול כורכר וחצץ וגם כי היציאה מהבניין שלי למדרכה בעת השיפוצים היתה מאוד גבוהה ומגיעה עד לגובה הברך, ואני כאישה בהיריון לא יכולה להרים את הילדים שלי. אז לפעמים בימים הגשומים נאלצתי להישאר בבית. פניתי לעירייה בנושא ונעניתי על ידי הגורמים שם שאין מה לעשות ושככה זה. אני ראיתי בעצמי אדם נכה שהולך עם הליכון באמצע הרחוב וגם לא יכול לעבור שם, כאשר אשתו המבוגרת לוקחת אותו יד ביד דרך האבנים והחול"

 

עוד מתארת שבת את מצוקת החניה באזור והדו"חות שמגיעים בעקבותיה, "אין היכן להחנות בעקבות השיפוץ ואנחנו מקבלים דו"חות חנייה, כי נהגים מחנים בכל מיני מקומות, למרות שקיבלנו מהעירייה מענה שתהיה התחשבות ושלא תהיה אכיפה, ולמרות זאת אנחנו עדיין חוטפים דו"חות ולא מאפשרים לנו לבטל אותם. מפניות הציבור אמרו לי שזה לא קשור אליהם בכלל אלא לחברה לביטחון. יש אנשים שעומדים כבר על 2000,ו- 3000 שקלים שנצברו בדו"חות חנייה, זה לא הגיוני".

ואם כל זה לא מספיק, לטענת שבת, הרחוב שחסום בבטונדות מהווה סכנה אמיתית לחיי אדם, "במקרה חירום של שריפה, לא יהיה אפשרי להיכנס ולחלץ את האנשים, אני מבקשת מהעירייה שתפתור את המצב" .

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: העבודות בסמוך לרש"י 32 הסתיימו ואין כל הפרעה בגישה לבניין. בכל מקום שבו מתבצעות העבודות, אנו מוודאים מעבר בטיחותי לדיירי המקום מהמדרכה שבה לא מתבצעות כלל עבודות, אל כניסות הבניינים. בכל מקרה, אנו עושים כל מאמץ להימנע מהפרעה לשגרת היום ופועלים על פי כל כללי הבטיחות. באשר לטענות בדבר דו"חות, מבדיקה שקיימנו בארבעת החודשים האחרונים נרשמו 18 דו"חות על עבירות חנייה חמורות, עשרה דו"חות היו על חנייה במקומות השמורים לנכים והיתר על מעברי חצייה וחניות שמהוות סכנה בטיחותית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר