שני יצהרי חן אהרוני
נרגשים לתרום. שני יצהרי וחן אהרוני (צילום: יח"צ)

למען המשפחות הנזקקות: שני יצהרי וחן אהרוני במסיבת ענק

חן אהרוני ושני יצהרי יגיעו לרוטשילד להופיע באירוע מיוחד שמארגן מועדון הפאו וואו. כל ההכנסות קודש לרכישת סלי מזון למשפחות לקראת חג הפסח

פורסם בתאריך: 6.3.18 09:02

ביום שישי הבא בשעות הצהריים (ה-16 במרץ) מועדון פאוו ואוו יקיים מסיבת שישי צהריים בשיתוף פעולה עם ארגון "פתחון לב", כשכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יועברו לרכישת סלי מזון למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

המסיבה שכרטיסי הכניסה אליה יהיו במחיר סמלי במיוחד, תכלול הופעה משותפת של הזמרים חן אהרוני ושני יצהרי, אשר התגייסו בהתנדבות למטרה, וכן יוגש אוכל רחוב הודי על ידי השפית שירה עזרא קיסוס בוגרת משחקי השף. המסיבה תחל בשעה 12:00 ותמשך עד 16:00, ברח' רוטשילד 62 ראשון לציון. עלות כרטיס תעמוד על 30 שקלים והוא יכלול גם צ'ייסר במתנה.

ב-29 במרץ יערך מרתון חלוקת סלי המזון המסורתי של פתחון-לב בהם יחולקו כ- 13,000 סלי מזון לערב החג. ההכנסות שיתקבלו בזכות מסיבת הצהריים בפאוו ואוו יסייעו לרכישת המוצרים. חלוקת סלי המזון היא מסורת מזה 20 שנה ב"פתחון לב" המלווה משפחות נזקקות בחגים ומדי שבוע במשך השנה כולה.

 

"בכל שנה הביקוש מצד משפחות נזקקות לקבלת סלי מזון לחג הולך וגובר", אומרים בעמותה, "ו"פתחון לב" מודה למועדון הפאו וואו שמתגייס לטובת גיוס סלי מזון למשפחות נזקקות בדרך מיוחדת ומקורית. אנו קוראים לכל עם ישראל לפתוח את הלב, ליהנות במסיבה מיוחדת וגם לתרום למשפחות נזקקות".

חן אהרוני סיפר על ההרתמות למסיבה, "במיוחד לפני חג הפסח ולמען אלפי המשפחות הנזקקות שמגיעות לארגון פתחון לב,  אני שמח לקחת חלק במסיבה עם מטרה כ"כ חשובה. אני מזמין את כל מי שיכול, להגיע למסיבה ליהנות מאוכל משובח, מוזיקה טובה ולתרום למשפחות נזקקות. רק ביחד נוודא שכל משפחה תחגוג את ליל הסדר סביב שולחן מלא!".

ואילו שני יצהרי סיפרה, "אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות לעזור למשפחות נזקקות לפני ערב חג הפסח. אני קוראת לכולם להגיע ולתרום ועל הדרך ליהנות ממסיבה מיוחדת ואוכל טעים. כל אחד יכול לעזור לעוד משפחה אחת לחגוג סביב שולחן מלא."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר