חדש על המדף

כל מה שחדש על המדף

פורסם בתאריך: 14.7.23 09:02

יום עוגת הגבינה הבינלאומי הוא חגיגה מענגת של הקינוח האהוב ממנו נהנים ברחבי העולם. ההיסטוריה של היום מתחילה ב-1985, אולם ההערכה היא שעוגת גבינה קיימת עוד מימי יוון העתיקה, התפתחה עם הזמן והופיעה בצורות שונות ברחבי העולם. קל לחגוג את היום הזה – התפנקו עם עוגת גבינה לבחירתכם! בין אם תבחרו בגרסאות הקלאסיות של עוגת גבינה אפויה או עם פירורים, או שתהיו יצירתיים עם מתכונים ייחודיים. אירוח מפגש עוגות גבינה היא דרך מהנה לחגוג את היום עם חברים ובני משפחה.

דיילי'ס ((Daily's מבית סופר-פארם, מציעה לכם לחגוג עם עוגות גבינה של ביסקוטי ובכשרות מהודרת: קראנץ' גבינה – מחיר: 41.9 ₪, עוגת פס גבינה אפויה – מחיר: 68 ₪, עוגת פס גבינה פירורים – מחיר: 68 ₪, בריוש גבינה – מחיר: 12 ₪.

העוגות נגישות בכלל סניפי:Daily's בהרצליה פיתוח, שרונה תל-אביב, יגאל אלון תל-אביב, ירושלים, בתחנת רכבת לוד, במתחם ב.ס.ר פתח-תקווה  ובמתחם הבורסה ברמת גן.

קינדר, המותג המוביל בעולם השוקולד מקבוצת פררו, מרחיב את מגוון המוצרים בישראל בקטגוריית העוגיות ומשיק לראשונה את קינדר טרונקי – מעטפת וופל קקאו במילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט. המוצר החדש יוצע לצרכן ברשתות השיווק במדפי העוגיות החל מחודש יולי 2023 במארזים של חמש יחידות.

חברת בן & ג'ריס ישראל משיקה את 'הסולטד קרמל'  – גלידת שמנת משובחת עם בלונדי בראוניס וליבת קרמל מלוחהגלידה מכילה שילוב טעמים מתוק ומלוח, והטעם עשיר ומשלב בראוני בלונדיס וליבה מפנקת בטעם קרמל מלוח.

עוד מבן & ג'ריס שמחזירה בימים אלה למדפים את הסנד-וויץ' – חטיף גלידה המשלב את טעם גלידת בצק העוגיות של בן & ג'ריס, בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות.הסנד-וויץ' עשוי מגלידת שמנת משובחת והוא עטוף באריזה אישית וניתן לאכול אותו, ללא כפית, ובכל מקום, והוא מצטרף לקטגוריית חטיפי הגלידה של בן & ג'ריס, לצד שלגוני הפיס פופ שהשיקה החברה לאחרונה, ומנות הגלידה האישיות.

שוקולית, משיקה מהדורת קיץ מיוחדת ומוגבלת הכוללת טעם חדש למשקה הישראלי המוכר: שוקולית בטעם פסק זמן.הטעם החדש מבוסס על המתכון המוכר של שוקולית קלאסי בשילוב החטיף פסק זמן, הוא מגיע באריזה בעיצוב חדש ועדכני.

אסם משיקה אפרופו בטעם חדש ומפתיע: אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו. שילוב ייחודי בין הצורה, המרקם והטעם האהובים של אפרופו לטעם האייקוני של ביסלי ברביקיו.

במיוחד עבור חובבי הקפה, סדרת נסקפה טייסטרס צ'ויס רוסטרי – סדרת הקפה החדשה מביתNescafé Taster's Choice  שהגיעה לישראל ומתהדרת בשתי תערובות קפה נמס פרימיום בשני סוגי קלייה – 'קלייה כהה' בדרגת חוזק 8, עם רמיזות של שוקולד מריר ואגוז קלוי, וקפה ב'קלייה בהירה' בדרגת חוזק 5, עם רמיזות של דבש מקורמל וביסקוויט קלוי,

בעלית משיקים טעמי בייגלה וטורטית לבנה במהדורה מוגבלת. טעמי בייגלה –חטיף טעמי קראנצ'י עם חתיכות בייגלה פריכות לטעם מתוק מלוח, טורטית לבנה -מהדורה מוגבלת, הטעם המוכר של טורטית עכשיו במהדורה לבנה, פרווה. ויגן פרנדלי.

דנונה, מותג היוגורט מבית שטראוס, מרחיב את סדרת דנונה מולטי ומשיק את דנונה מולטי בתוספת צ'יה שפותח במיוחד לגיל השלישי ומתקבל באהדה והצלחה רבה בקרב הצרכנים. עם העלייה בגיל.

המותג צ'יטוס מבית שטראוס, משיק חטיף גבינה חדש על בסיס חטיף הפאפס האהוב בצורת זיגזג ענק המתמוסס בפה ומשאיר חותם  צ'יזי במיוחד.בדומה לסדרת החטיפים של צ'יטוס, גם החטיף החדש יהיה אפוי, ללא גלוטן וטבעוני. כמו כן, חטיפי צ'יטוס עשויים מתירס, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים.

תנובה, מרחיבה את מותג הפינוק YOLO, ומשיקה לראשונה שוקו YOLO בכוסות אישיות לדרך, עם שתי תוספות של שברי עוגיות מעל:שברי עוגיות בטעם שוקולד, שברי עוגיות בטעם קרמל .

אסם משיקה מנה חמה בטעם עוף וחלב קוקוס ומנה חמה בטעם עוף וקארי אשר יאפשרו חוויה חדשה דרך חיבור למטבח האסייתי וההודי:

קוואקר מבית שטראוס מתרחב למדף החטיפים ומשיק חטיף חדש עם שיבולת שועל בטעם וניל.חטיף אפוי המכיל 24% שיבולת שועל, ללא גלוטן וללא מדבקות אדומות.

קפה עלית משיקים סדרה מיוחדת של קפסולות בהשראת קלייה איטלקית. בסדרה שני טעמים: התערובת הטוסקנית מורכבת מזני ערביקה מדרום אמריקה, המשתלבים באיזון עם רובוסטה מאסיה, התערובת אופיינית למרכז איטליה ובמיוחד למחוז טוסקנה.התערובת הסיציליאנית מורכבת מזני ערביקה מדרום אמריקה ומזרח אפריקה, ומזני רובוסטה מדרום מזרח אסיה המשתלבים באופן הרמוני ותורמים למלאות ואיזון טעמים.

בשורה לכל אוהבי הארי פוטר: סדרת קינדר ג'וי מיני פופ הארי פוטר כוללת מגוון רחב של דמויות מוכרות מהארי פוטר, ביניהן 6 מיני פופ של הסטודנטים המוכרים מהוגוורטס ו-6 מיני פופ של המורים.לצד זאת הסדרה כוללת 12 אביזרים המותאמים לקהל גילאי 7-12 ביניהן סימניות הארי פוטר לספרים המשמשות גם כסרגל, קישוט לעפרונות ועטים, סטיקי נוטס, צמידים ועוד.

חברת "אמישראגז" מציגה לקראת עונת הקמפינג, טיולי השטח והפיקניקים ערכת קפה משודרגת ומקצועית להשלמת חוויית הטיול ולכל מי שאוהב להכין קפה טוב בשטח.
ערכת קפה פלוס – כוללת:
הערכה כוללת תרמיל גב איכותי וערכת קפה משודרגת למי שאוהב שתיה חמה בשטח
תרמיל עם ידית נשיאה, שמגיע עם ערכת קפה משודרגת פלוס:
התרמיל מחולק לשני תאים נפרדים: תא עליון עבור צידנית ותא תחתון מיועד עבור ערכת הקפה האיכותית.
הערכה כוללת:
3 יחידות אחסון לסוכר קפה ותה
4 כוסות נירוסטה עם בידוד
פינג'אן איכותי וכפית
מיכל הברגה 230 גר'
בונוס – הערכה מגיעה עם מבער הברגה ספיידר מתקפל ואיכותי.
מחיר המוצר: 209 שקלים

"קליקסיל"- בקבוקי שורש רב פעמיים חדשניים עם הפקק הייחודי שנפתח ונסגר בקליק, פטנט ישראלי כחול לבן, פונקציונלי ונוח לכל פעילות יומיומית מחוץ לבית, במשרד, בחדר הכושר, ביה"ס ולטיול, במבצע 50% הנחה בין ה 16-31/7 באתר שורש https://source-israel.co.il/ ובחנויות המטיילים הנבחרות.

Crêma גאה להשיק סדרת ניקוי פנים חדשה הכוללת 3 מוצרים: תרחיץ לניקוי הפנים מועשר בהידרוסול קמיליה, ג'ל לניקוי הפנים מועשר בהידרוסול סיקה (סנטלה אסיאטיקה) וג'ל פילינג לפנים מועשר בהידרוסול מורינגה לניקוי יעיל ושמירה על בריאות העור

מותג האיפור הבינלאומי 'מייבלין ניו יורק' משיק חמישה גוונים חדשים בצבעוניות של משפחת הניודים, לסדרת השפתונים 'סופר-סטיי ויניל אינק'  (Super Stay Vinyl Ink).

מותג הטיפוח המוביל ARGANIA  מציג מגוון ערכות טיפוח ומארזי חג כמו, ערכת טיפוח קיק\קרטין מחיר לצרכן 169.6 שקל (**יש לציין כי הערכה אינה מגיעה במארז), מארז ARGANIA מכלל הסדרות פרט לסרפד ועץ התה, מחיר לצרכן 234 שקל, ומארז ARGANIA גדול רק מארז קיק. מחיר לצרכן 359 שקל.

אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, משיקה שני דגמים חדשים של משקפי שמש לקולקציית הקיץ 2023 של מותג הבית  Cattleya. שני הדגמים החדשים מתאימים לעונת הקיץ בצבעים ובקלילות החומרים. המותג קאטליה מקפיד לעדכן עם דגמים חדשים מדי כמה חודשים בכדי לתת מענה לקהל הלקוחות שחי את החיים הדינמיים. משקפי קאטליה נמכרים בבלעדיות ברשת חנויות אופטיקנה במחיר אחיד של 299 ₪ למשקפי שמש ו- 399 ₪ למשקפיים אופטיים. הדגמים שמצטרפים לקולקציית Daydream של קאטליה הם:Cancun- משקפיים בעלי פרופיל דק ומינימליסטי, לבחירה בין ארבעה צבעים קיצים בעלי גוון מט ועדשות בהירות.

Bora Bora- משקפיים בעלות צורה א-סימטרית עם אלמנט מתכת לבחירה בין 3 צבעים עמוקים וחמים. דגם יוניסקס שמתאים לרוב תווי הפנים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר