חדש על המדף

פורסם בתאריך: 21.6.23 09:48

אלפרו, מותג תחליפי החלב מרחיב את סדרת  משקאות תחליפי החלב שנמכרת במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים ומשקה על בסיס שיבולת שועל, המועשרים בסידן ובוויטמינים, אליהם מצטרפים משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם וניל ומשקה על בסיס שקדים ללא סוכר.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מחזירה למהדורת קיץ מפנקת את המילקשייק בטעם שוקו עם סירופ שוקולד, בתוספת טעם חדש ומרענן: מילקשייק בטעם פיסטוק.המשקה הנוסטלגי והמוכר שנמכר בעבר בקרטונית, חוזר בבקבוק אישי ונוח לשיקשוק ולשתייה ב-2 טעמים מרעננים: מילקשייק שוקו: משקה חלב עם קקאו בתוספת סירופ שוקולד, במרקם סמיך ומפנק ומילקשייק פיסטוק: משקה חלב בטעם פיסטוק במרקם סמיך ומפנק.

"תבואות" משיקה גרנולה טבעית: עשירה באגוזים וגרעינים, ללא תוספת סוכר לבן או חומרים מלאכותיים ומשמרים

חברת הגלידות של פלדמן מציגה סדרת גלידות משפחתיות חדשה תחת השם "מסקרפונה", עם שלושה טעמים מפנקים במיוחד: גלידת מסקרפונה בסגנון איטלקי בטעם קרמל מלוח עם סירופ קרמל מלוח.גלידת מסקרפונה בסגנון איטלקי בטעם וניל עם שברי עוגיות בתוספת נטיפי שוקולד וסירופ בטעם שוקולד וגלידת מסקרפונה בסגנון איטלקי בטעם תות עם חתיכות תות, נטיפי שוקולד וסירופ בטעם תות. הסדרה החדשה מכילה 17% שמנת משובחת.

ההארד זלצר הישראלי הראשון מגיע מהמבשלה של האחים אסף ודן לביא, ממייסדי ובעלי בירה מלכה, בדמותו של מיסטר זלצר. מיסטר זלצר, משקה סודה אלכוהולי מתסיסת שמרים טבעית, בטעם עדין של פרי, דל קלוריות (31 קל' ל100 מ"ל), דל גלוטן (פחות מ20 PPM), ללא סוכר, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.המשקה מגיע בשלושה טעמים: תפוז מדמם, מנגו צ'יל, ליים קרימינלי, מוצע למכירה בבקבוקים, פחיות ומחבית מזיגה והוא עתיד לכבוש אותנו בסערה.

יד מרדכי, משיק לראשונה שמן זית כתית מעולה בבקבוק לחיץ.האריזה מאפשרת שימוש אסתטי, נוח ומדויק עם יכולת שליטה על כמות שמן הזית שנמזג במהלך השימוש. האריזה הינה מחומר אלסטי, אינה שבירה ולכן מתאימה גם לתיבול ולבישול מחוץ לבית – טיולים, עבודה וכיו"ב.

קוקה-קולה מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה לראשונה בישראל מארזי בקבוקים אישיים של קוקה-קולה Zero וקוקה-קולה קלאסי בגודל 380 מ"ל, המותאמים בדיוק לכל רגע בבית.המארזים החדשים מותאמים לצריכה אישית ביתית, לצד ארוחה או כל סיטואציה אחרת בבית ויימכרו ברביעיות.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם פונץ' בננה המכיל 6 שקיות של 225 מ"ל כל אחת. מדובר במהדורה מוגבלת לכחודשיים.

פורינה, חברת המזון הבינלאומי לתזונת חיות מחמד, משיקה לראשונה בישראל את סדרת המזון לחתולים גורמה גולד מבית פנסי פיסט – סדרת מוצרי מזון פרמיום לחתולים בטעמים ומרקמים שונים. סדרת גורמה גולד מבית פנסי פיסט כוללת מגוון טעמים ומרקמים שונים: נתחים ברוטב, מגוון מוצרי פטה מוס, פטה לגור חתולים ו"עוגת עוף"- קציצת עוף ברוטב בצורה ובמרקם מיוחד של עוגה.

 

וסף התזונה פורץ הדרך FILL IT (פיל איט), מבית דה איי ברנד (THE A BREAND),  משיק בימים אלה תוסף תזונה לגברים המיועד לעצירת נשירה, חיזוק השיער ועידוד צמיחה חדשה.התוסף מכיל חומרים טבעיים ועוצמתיים, החיוניים לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק,  בעל פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכבי התוסף בגוף.התוסף FILL IT  לגברים הוא עוצמתי עם  100% רכיבים טבעיים במינונים גבוהים, לצד פיתוח חדשני המשלב בתוכו רכיבי פטנט ייחודי, אשר מאיץ ספיגה של כלל הרכיבים בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות הנראות לעין, תוך מספר חודשים. הויטמינים  מתאימים ואף מומלצים בקרב מושתלי שיער שעברו השתלת שיער על מנת לחזק את הזקיקים החדשים והקיימים.

מותג הטיפוח 417- משיק : מהדורה מוגבלת 40 מ"ל של קרם 'טיים קונטרול' – קרם חדשני למיצוק והתחדשות העור. הקרם מכיל ריכוז גבוה של מינרליים מאזנים מים המלח עם ויטמינים פעילים. ויטמין A, ויטמין E, ויטמין F וויטמין B. בנוסף מכיל תמצית קמומיל לתחושה חלקה ובריאה.

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE מציג את סדרת מוצרי הגנה מהשמש לפנים ולגוף על בסיס רכיבים טבעיים: תחליב לחות  SPF  50בספריי לפנים ולגוף, קרם הגנה SPF 50  לפנים.

מותג האופנה והבישום MANDARINA DUCK משיק שני בשמים חדשים – בשבילו ובשבילה MANDARINA DUCK VIDA LOCA. הניחוחות החדשים נוצרו בהשראת אחד המקומות היפים ומלאי האווירה וסגנון החיים: האיים הבלאריים. תוך שמירה על  אלמנטים אייקוניים של המותג כמו הצבעים, העיצוב הפונקציונלי ותשומת הלב לקיימות.

חברת האיפור האיטלקית PUPA MILANO  מחדשת את קולקציית האיפור עם סדרה חדשה של פלטות רביעיית צלליות עיניים, למראה מאט ושימרי בגווני האיפור האהובים ביותר. בסדרה 4 פלטות של קבוצות צבעים: פלטת צלליות בגוונים ורודים ROSE, פלטת צלליות בגוונים חומים במראה מאט matt, פלטת צלליות בגווני סגול שזיף PLUM, ופלטת צלליות למראה מעושן הכוללת גוונים אפורים לצד אפור ולבן SMOKEY.

בשורה טובה להורים ולילדים ופחות לכינים-  מתחילים את הקיץ עם ראש נקי בלי כינים חדש: ריזאלטס STOP לטיפול בכיני ראש בכמות כפולה, לכל המשפחה.

מותג טיפוח השיער והגוף, הוואי הקיים משנות ה – 60, משיק שתי סדרות חדשות לשיער: שמפו ומרכך ללא סולפטים ושמפו ומרכך מעניק נפח. עם פורמולה חדשה, 92% רכיבים ממקור טבעי, אריזה ידידותית לסביבה.

חדש מנטורל פורמולה Magic Moist, לחות הקסם למגוון סוגי התלתלים, פורמולה אשר פותחה במיוחד לטיפוח ועיצוב רעמת התלתלים. יוצרת מעטפת לחות, מסייעת בפתיחת קשרים, מונעת יובש וחשמל סטטי (Frizz), מעצבת תלתלים מוגדרים, מעניקה רכות, גמישות וברק נפלא. הפורמולה ידידותית לשיער ולקרקפת ומכילה 92% רכיבים ממקור טבעי ואינה מכילה פרבנים, שמן מינרלי, מלח סודיום כלוריד או פתלאטים.

מותג הטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז משיק סדרת טיפוח חדשנית לעור הפנים עם רכיב הדגל: ויטמין C : 'רויטליפט קליניקל" (REVITALIFT CLINICAL) הסדרה החדשה כוללת סרום ויטמין C 12% טהור ותחליב פנים עם ויטמין C ו-SPF50 – להגנה גבוהה מפני השמש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר