תראו מה הגיע: רשת הספורט עושה משלוחים עד הבית בתוך שעות

רשת DECATHLON משיקה שירותי משלוחים ואיסוף מוצרים חדשים שיעניקו חוויית רכישה יעילה וחלקה ללקוח מכל מקום. שירות השילוח ללקוחות מבוסס על מיקום הלקוח ומאפשר שילוח באותו היום ואיסוף מוצרים תוך שעות ספורות מסניפי הרשת

פורסם בתאריך: 2.6.23 18:10

שירות המשלוחים החדש של החברה,הוא פתרון מסחרי חדש ורב ערוצי המציע ללקוחות האונליין שירות Click & Collect – שירות איסוף עצמי של מוצרים הנרכשו באתר בתוך שעות ספורות מאזור חלוקה ייעודי בחנות הקרובה לבית הלקוח. השירות זמין לכל סניפי הרשת, למעט סניף אילת. בנוסף, שירות הזמנות אקספרס ללקוחות באזור המרכז אשר מציע משלוח מהחנות ואספקה לבית הלקוח באותו היום בתוספת  דמי משלוח של  45 ש"ח כאשר משקל החבילה הוא עד 5 ק"ג ובמידות 30X30X30. שירות שילוח אקספרס זמין בסניפי תל אביב, כפר סבא, ראשון לציון ופתח תקווה.

עבור שירות משלוחים אקספרס יש לבצע את ההזמנה באתר החברה עד השעה 12:30 בכדי לקבל את החבילה באותו היום. עבור שירות Click & Collect יש לבצע את ההזמנה עד השעה 20:00 על מנת לאסוף את ההזמנה עוד באותו היום. הזמנות שיתקבלו במערכות החברה לאחר מכן יימסרו ביום העסקים הבא.

בנוסף, הלקוחות יוכלו לבדוק באתר DECATHLON את מלאי המוצר אותו הם מבקשים לרכוש ואת החנות הקרובה ביותר בה קיים המלאי בזמן השהות של הלקוח באתר. כמו כן, ישנה אפשרות לבדוק האם יש מלאי של מוצר מסוים במחסן הראשי של הרשת בזמן השהות של הלקוח באתר. המלאים עשויים להשתנות בכל עת ולכן יתכנו שינויים בהזמנות ובמלאים בזמן אמת. בנוסף, חוויית המשתמש באתר עודכנה גם היא כך שתיתן שליטה מוחלטת ללקוח בבחירת אפשרויות האספקה.

מיכל בונדי–אברהם, מנהלת תחום איקומרס, DECATHLON: "עד כה, לקוחות אשר הזמינו מהאתר קיבלו את המוצרים לביתם תוך 3-5 ימים, ומשלוח מוצרים גדולים הגיע לבית הלקוח תוך 8-10 ימים. לקוחות שבחרו לאסוף מוצרים ישירות מהחנות יכלו לעשות זאת תוך 3 ימים. כיום, באמצעות השירות הרב ערוצי החדש מוצרים יגיעו אל בית הלקוח באותו היום ואיסוף מהחנות יתאפשר תוך שעות ספורות בלבד. משימת העל של דקטלון היא הנגשת הספורט לכולם ואנו פועלים במטרה לעורר את הרצון לעסוק בפעילות ספורטיבית מגוונת. כחלק מהנגשת הספורט להמונים אנו מציעים את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו ומביאים להם את אלפי המוצרים שלנו באותו היום בהזמנה בלחיצת כפתור. אנו שואפים ליצור חוויית משתמש זהה לחוויה של המשתמשים האירופאים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר