חדש על המדף

פורסם בתאריך: 15.5.23 18:39

קולקציית התה הלבן, המוכרת והאהובה, מבית אליזבת ארדן משיקה את הבושם החדש White Tea EAU FRAICHE.הבושם לאישה וויט תה או פרש מבית אליזבת ארדן מהווה את הפרשנות הבהירה והנקייה עם מרכיבים טבעוניים וטכנולוגיה פורצת דרך- VivaScentz™, המעודדת תחושת רווחה אצל הלובש אותה. הבושם, שובה בקסמו עם הניחוח האהוב מסדרת בשמי וויט תה בתוספת רעננות המובאת על ידי הדרים ופרחים.

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קידס ומשיקה מוצר חדש- קידס אל סבון ושמפו ויטמינים לרחצה יומיומית מכף רגל עד ראש, המקל על הרחצה ונותן מענה גם לחפיפת הראש וגם לניקוי הגוף וכל זאת במוצר אחד.

ניקול, מרחיב את תחום פעילותו ונכנס לראשונה גם לתחום עולם ניקיון וטיפוח הרכב.ומשיקה את סדרת ניקול CAR  – סדרת מוצרים ייעודיים שפותחו במיוחד לניקיון יומיומי, קל וזמין של הרכב מבחוץ ומבפנים.סדרת המוצרים החדשה כוללת עזרים לניקוי פנימי וחיצוני של הרכב:לניקוי וטיפוח חיצוני של הרכב: ג'ילדה לניקוי, כפפת מיקרופייבר דו צדדית, מטליות לניקוי והברקת חלונות,לניקוי וטיפוח פנימי של הרכב: מטליות לחות לניקוי משטחי רכב מטליות מיקרופייבר עבות במיוחד ושקיות אשפה מותאמות לאשפתון הרכב.

ד"ר פישר מרחיבים את סדרת ניקוי הפנים EFFECTIVE-CARE ומשיקים פילינג לניקוי יסודי של עור הפנים, בנוסחה ייחודית, עדינה ואפקטיבית המכילה גרגירים טבעיים. הוא מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש, מסיר ביסודיות איפור ושאריות שומן ולכלוך, תאי עור מתים ומסייע לחידוש מראה עור הפנים.  בנוסף, הוא נון קומודוגני ומסייע בטיפול בנקודות שחורות ולכן מתאים גם לעור שמן.

בימים אלה משיקים בסופר-פארם את נבחרת מוצרי השפתיים של REVOLUTION. הסדרה החדשה כוללת ליפגלוס, שפתון ועיפרון סאטן במגוון גוונים, ליצירת מראה שפתיים מדויק, המתאים בדיוק לטרנד הלוהט של העונה.

עוד בסופר-פארם: השקה לראשונה של קטגוריית האיפור pixi, מותג הטיפוח הלונדוני שכבש את הטיק טוק,ומציגה דור חדש של סמקים קרמיים מרעננים תוצרת קוריאה בתצורת סטיק, לחוויית שימוש נוחה On the go בכל מקום ובכל שעה.

לקראת סוף שנת הלימודים ללין משיקה שיתוף פעולה ראשון עם עמותת אנוש במסגרתו תציג הרשת מהדורה מיוחדת של מארז הכולל מגש קרמיקה אשר יוצר בעבודת יד ע"י מתמודדי נפש מעמותת "אנוש" ונרות, לצד קולקציית מארזים חגיגית למורות וגננות

מותג מוצרי ההגנה מהשמש היוקרתי מספרד ISDIN משיק קולקציית מוצרים עם הגנה גבוהה במרקמים וניחוחות ממכרים. בין המוצרים: FACIAL SUNSCREEN – FOTOPROTECTOR ISDIN FUSION WATER – NEW FURMULA קרם הגנה לפנים על בסיס מים במרקם קליל במיוחד המאפשר ספיגה מיידית ואינו מותיר סימנים לבנים. הנוסחה המשופרת מכילה כמות כפולה של חומצה היאלורונית, המספקת עד 12 שעות של לחות ופועלת להפחתה של איבוד מים (טרנספידרמיס) בעור עד 8 שעות.

מותג הטואלטיקה, נקה 7, ממשיך לחדש ומשיק כעת את סדרת "OAT" ,סדרת טואלטיקה חדשה במהדורת שיבולת שועל, הכוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה.הסדרה פותחה כסדרה ירוקה ונקיה, המכילה  90% רכיבים ממקור טבעי, המסייעים בשמירה על רמת לחות גבוהה ובהרגעת גירויים ויובש. מעניקה מראה בריא יותר לעור ולשיער.

מעבדות היקארי המובילה את הדור הבא של אנטי-אייג'ינג משיקה את  FOUNTAIN SERUM המתכנת מחדש את המראה הצעיר של העור.סרום פונטיין, הכוכב של סדרת מעיין הנעורים – תרכיז יוקרתי הפועל להתחדשות העור, לחיזוק והגנה של העור, להגברת לחות וזוהר לטווח ארוך, להפחתה ומניעה של קמטים, להגברת גמישות העור, וכל זאת על ידי מאבק לא מתפשר בתהליכי הזדקנות העור. בעל ריח נהדר ומרקם יוצא דופן.

OGX היא סדרת מוצרים חדשה בישראל מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון לשיקום וטיפוח השיער- המבוססת על רכיבים אקזוטיים לחיזוק והזנה יומיומית. המותג כולל 6 סדרות מוצרים עם רכיבים ייחודיים הנותנים מענה אפקטיבי וממוקד לסוגי שיער שונים ולמגוון הצרכים ובעיות השיער הנפוצות ביותר כגון-  שיער יבש, שיער פגום וקצוות מפוצלים

סנו משיקה את אבקת הכביסה סנו מקסימה בניחוח מרכך הכביסה סופט סילק בהשראת פריחת השקד, רוח אביבית ומשי מלטף המסירה את הכתמים מהבגדים והאריגים ביעילות ומבשמת אותם בניחוח עוצמתי ועשיר. הניחוח נותר לאורך זמן בזכות מיקרו-קפסולות המשחררות את הבושם באופן מבוקר.

ברף (Bref) מבית הנקל, משיק את Bref Brilliant Gel  – ברף בריליאנט ג'ל כדוריות לאסלה.סדרת Bref Brilliant Gel,מעניקה ניקיון יסודי בשילוב רעננות משופרת וברק עוצמתי בכל הדחה ומבטיחה 4 פעולות של ניקיון עוצמתי:רעננות בכל הדחה,הגנה מפני לכלוך ושמירה על היגיינת האסלה,ניקיון וקצף עוצמתי לניקוי יסודי של האסלה בכל הדחה וברק נוצץ לשירותים מבריקים.

ספרינג משיק לראשונה בישראל משקאות טבעיים ומפנקים בבקבוקי זכוכית אישיים – שלושה שילובי טעמים אקזוטיים ועשירים בפרי:אננס בננה תפוח -61% פרי,פירות טרופיים -65% פרי ואננס קוקוס תות – 78% פרי.כל המשקאות בסדרה החדשה ללא תוספת סוכר – כל הסוכר מגיע מהפרי, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

מותג פיטנס, מתרחב גם לעולם הבייגלה ומשיק לראשונה את סדרת בייגלה פיטנס (Fitness) המכילה דגנים מלאים וירקות, וכוללת שני טעמים: בטטה וסלק

הסקוטית מבית ישרקו,  מרחיבה את מותג הקוניאק מיוקוב בישראל. ומשיקה את: MEUKOW WILD BERRY , מיוקוב ליקר קוניאק פירות יער.מיוקוב קוניאק כחלוצים ומובילי שינוי תדמיתי של המשקה הקלאסי, מקדמיים שינוי תפיסתי בשנים האחרונות ויצרו קטגוריית משנה בעולם הקוניאק – ליקר קוניאק. מיוקוב הם היחידים לייצר ליקר קוניאק – קוניאק מתובל בתמציות טבעיות ובאחוד אלכוהול נמוך מהרגיל – 30% בלבד.

מותג הג'ין הסקוטי הנדריקס, בייבוא חברת הכרם, יוצא מידי שנה במהדורה מיוחדת של הג'ין יוצא הדופן.הנדריקס פלורה אדורה הוא המהדורה החדשה של הג'ין הבלתי רגיל והמיוחד בעולם, שהגיע היישר מהארון הכי מסקרן בסקוטלנד – הארון של לייזלי גרייסי. בג'ין זה הושרו תמציות של פרחים מסקוטלנד, שיוצרו מהפרחים האהובים ביותר על החברים הקטנטנים אוהבי הצוף – הפרפרים והדבורים באזור המזקקה. מתוך הכבוד לחברים הקטנים, הפרחים נקטפו רק לאחר שהפרפרים והדבורים שתו מהם את הצוף.

תנובה, מרחיבה את קטגוריית הקפה הקר עם שתי השקות לקראת הקיץ. סדרת שייק קפה קפה קר בבקבוק אישי, המיוצר מפולי קפה איכותיים מברזיל ומכיל כמות גבוהה של קפאין בהשוואה למרבית משקאות האייס קפה בשוק. את הקפה ניתן להקציף בקלות על ידי שקשוק הבקבוק לקבלת מרקם מוקצף ומפנק וטעמים חדשים בסדרת הכוסות האישיות: לאטה בטעם וניל וקפוצ'ינו ללא ממותק

מחלבות שטראוס משיקים סדרה חדשה לגבינת סימפוניה – עם 9% שומן, בטעם "שום ועשבי תיבול" ובטעם "טבעי". הגבינות במרקם שמנת עשיר ומפנק במיוחד.

חברת  בן & ג'ריס ישראל משיקה לראשונה סדרת שלגונים חדשנית,  הנקראת: "פיס פופ".הסדרה החדשה עשוייה מגלידת שמנת משובחת, בטעמי בן & ג'ריס האהובים, עם ליבה עשירה במרכז בצורת סמל השלום השזורה לכל אורך השלגון, כך שבכל ביס מובטח שילוב טעמים ייחודי שמאפשר ליהנות מכל העולמות של בן & ג'ריס.

ויסוצקי נכנסת לסצנת הלילה ומשיקה את סדרת T-LAB MIXOLOGY, סדרת תמציות תה וחליטות להכנת קוקטיילים ומשקאות קרים או חמים המבוססים על עלי תה, חליטות פירות, צמחים ותבלינים, ליצירת מגוון משקאות טעימים וייחודיים. בסדרה 4 טעמים מרעננים: חליטת פירות יער, תה ירוק לימונית לואיזה, תה ירוק לימון ונענע,  תה שחור בטעם תפוז בתוספת תבלינים.

בשורה לחובבי הזיתים. המותג סבא חביב משיק זיתים ממולאים בחמישה מילויים: זיתים ממולאים בלימון, זיתים ממולאים בפלפל חריף, זיתים ממולאים בפלפל אדום, זיתים ממולאים בשום וזיתים ממולאים בשקדים.

בימים אלו משיקה חברת "גורי" למותג "בטבע שלי" סדרה חדשה ובלעדית: סדרת שיפודי פרמיום טבעוניים בישראל.הסדרה מיועדת לצרכנים הטבעוניים או הצמחוניים המבקשים לקבל את טעם הגריל הבלתי מתפשר. כל המוצרים הם  ללא כולסטרול, ללא מונוסודיום גלוטומט וללא חומרים משמרים והיא כוללת מגוון של 3 מוצרים :שיפודי פילה בקר טבעוני,שיפודי קבב טבעוני ושיפודי פרגית טבעוני

"גלידת שטראוס" משיקה במהדורה מיוחדת וטעימה במיוחד עם 2 טעמים באריזה אחת – גלידונית דמקה: גלידה בשומן צמחי בטעמי שוקולד חלב ושוקולד לבן בצפוי מכיל שוקולד חלב.

לאור ההצלחה, תלמה מרחיבה את סדרת גרנולה PROTEIN ומשיקה טעם חדש – שוקולד מריר ואגוזי קשיו. הגרנולה החדשה מכילה כ-22% חלבון והיא מצטרפת אל שלושת המוצרים הקיימים שכבר כבשו את לב הצרכנים והמתאמנים – גרנולה בתוספת אגוזים, גרנולה בתוספת שקדים וחמוציות וגרנולה בתוספת תפוח וקינמון.

"ראסל הובס", מותג החשמל המוביל מבית היבואן 'שריג אלקטריק', מציג גריל חשמלי ביתי רב תכליתי להכנת כל המאכלים האהובים בלחיצת כפתור, עם מצב גריל ו-7 תכניות בישול אוטומטיות כולל טיגון באוויר חם לצ'יפס, בישול איטי לחמין, צלייה לעוף, אפייה לעוגות ומאפים ועוד.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר