חדשות האופנה: חודש הגאווה

חודש הגאווה כבר ממש כאן, ואיתו הקולקציות השונות של חברות האופנה שמציעות שלל מרצ׳נגייז שיגרמו לכם להיות גאים במי ובמה שאתם. 

פורסם בתאריך: 12.5.23 08:13

כמדי שנה לקראת חודש הגאווה סווטש משיקים קולקציה חדשה, מיוחדת ומגוונת בצבעי הגאווה. הקולקציה מגיעה בצבעוניות עשירה ודומיננטית גם למי שאינו שייך לקהילה הגאה, האוהב אקססוריז צבעונים, ולהיות בולט ושונה. הצבעוניות מתכתבת עם צבעי דגל הגאוה כאשר כל צבע מבטא מילה בעלת משמעות בקהילה והיא מודפסת על מחוג הדקות.בקולקציה שעונים בצבעים ירוק, כתום, אדום, צהוב, סגול ותכלת. כך כל אחד יכול לבחור את הצבע המועדף עליו ואת המילה אליה הוא הכי מתחבר.כל השעונים הם בעלי חוגת שניות השווה בשני הצדדים, ביטוי לשוויון וקבלת האחר, כל שעון מגיע עם שתי לולאות בצבעי דגל הגאווה, ובאריזה צבעונית מיוחדת.

fix משיקה קולקציית PRIDE2023 קולקציית יוניסקס החוגגת את חודש הגאווה תחת המסר PROUD ו LOVE IS LOVE. בקולקציה: חולצת טי יוניסקס בשני דגמים, בוקסר רחב יוניסקס ובוקסר צמוד במידות XXS-XXL. מחיר חולצות טי שירט 79.90 שקל, בוקסר רחב יוניסקס 69.90 שקל, זוג בוקסרים 79.90 שקל. באתר

YOLO משיקה מיני קולקציה שכולה אהבה, מכל הסוגים ובכל הצבעים. מגוון מוצרים בצבעי הקשת, המושקים לרגל חודש יוני, חודש הגאווה. מניפה בצבעי הקשת או קשת פונפונים לצד מחברת, עט או מחזיק מפתחות ורינג לפלאפון – כל אלה מצטרפים למוצרים בצבעים של הקשת ש YOLO אוהבת במיוחד וכולם יחד חוגגים את האהבה באשר היא. מחירים: 15- 29 שקל.

כמיטב המסורת הרשת הבינלאומית Flying Tiger Copenhagen משיקה לקראת חודש הגאווה העולמי את קולקציית הגאווה שלה, בהשראת דגלי וסמלי הגאווה. הקולקציה שנוחתת גם בחנויות בישראל כוללת עשרות מוצרים במחירים אטרקטיביים של החל מ-10 ₪ ומזמינה את כולן וכולם לחגוג אהבה בגאווה.בין הפריטים ניתן למצוא את דגל הגאווה, כובע בצבעי הקשת, מנורה עם הכיתוב Love, מפיות נייר, מניפה מתקפלת מבמבוק בצבעי הגאווה, כוס עם הכיתוב Proud ועוד.

המותג הבלגי KIPLING מתייחס בכל שנה לחודש הגאווה בפריטים ייחודיים ומרגשים. זו כבר מסורת ארוכת שנים אצל קיפלינג והמסר שלהם הוא : תהיה גאה ותבטא את עצמך עם תיקים בצבעי הקשת, לכבוד קהילת הלהט"ב . התיקים הם מבדים ממוחזרים, בצבעי הקשת והקהילה ואפילו האביזרים הנלווים מעוטרים בצבעים הנ"ל. הדגם שהגיע לישראל השנה הוא GIZI – פאוץ' קרוס-בודי אשר מתאים לכל האירועים והמצעדים של חודש הגאווה בכדי לאפשר לך לשאת את הפריטים החשובים במינימום מאמץ ומקסימום נוחות. פאוץ' GIZI יעיל, פשוט וקומפקטי עם רצועות מתכווננות המתאים לכל תלבושת. ניתן לשים אותו סביב המותניים או לשאת אותו סביב הצוואר והחזה כמו היפסטר אופנתי.מחיר הצרכן גם הוא ידידותי – 199 שח בלבד והוא ניתן לרכישה דרך אתר האינטרנט של המותג בישראל בלבד- בלעדי לאתר.לכבוד חודש הגאווה, מותג אופנת הספורט FOOT LOCKER יוצא בשיתוף פעולה עם המאיירת צוקית משיקים קולקציית סניקרסים מאויירות ואקסקלוסיביות במהדורה מוגבלת (30 זוגות בלבד!). המאיירת צוקית איירה 4 סניקרסים בציורים שונים בהשראת דגל הגאווה, אשר הוצגו בעמוד האינסטגרם של פוט לוקר.האיור הנבחר ע"י העוקבים הוטבע על הסניקרס ויימכר החל מהיום.

לכבוד חודש הגאווה FOX מציגה את קולקציית BE YOU.:הקולקציה מציגה חולצות טי שירט, גופיה, גרביים, כובע מצחייה, תיק בד ובקבוק שתיה בשילוב צבעי דגל הגאווה המוצגים בכיתובים ובהדפסים תוך חיזוק המסר "להיות עצמך״. עוד ב FOX על כל פרטי קולקציית הקיץ 30% הנחהבתוקף עד 13.6.23, אין כפל מבצעים והנחות, לא כולל הלבשה תחתונה, מוצרי קופה, פריטי עודפים וכרטיסי מתנה. בכפוף לתקנון המועדון.

את חודש הגאווה בקסטרו חוגגים תחת הקונספט: SPREAD THE LOVE .את קמפיין הסושיאל צילם צלם האינסטגרם העולה  – איליה קוטליאר, שצילם את הזוג הלהט"בי שחר ודוד ברקן, בני 36, שגרים בתל אביב ועובדים בחברת הייטק.עוד בקמפיין הגאווה של קסטרו 3 זוגות להט"בים : ליבנת למפרט וקאיה קדמי, גל שיוביץ ונעמה בינמו, אביתר קרמני ורועי גולדמן.

Processed with VSCO with al5 preset

כמדי שנה בחודש יוני, מציין המותג האמריקאי ליווייס את חודש הגאווה עם קולקציית PRIDE מיוחדת ותמיכה בקהילת הלהט"ב. העונה חוגג המותג את כל הדרכים השונות להיות מי שאתה, כשהוא דוגל בערכים של שוויון, ומעודד לקבל כל אחד כפי שהוא רוצה שיראו אותו/ה, מתוך כבוד והכלה.
באמצעות קולקציית הגאווה המושקת בימים אלה, תתרום ליווייס  100,000$ לקהילת הלהט"ב העולמית, OutRight Action International, למען יצירת שוויון זכויות ברחבי העולם. הקולקציה כוללת 2 טי-שירטים יוניסקס, לבנה או שחורה בשטיפה בהירה המעוטרת בכיתוב REDICAL LOVE והיא תימכר בחנויות הדגל של ליוויס ובאתר פקטורי 54.

לרגל חודש הגאווה, מציג המותג קלווין קליין את "Let It Out" -קמפיין עולמי לתמיכה בקהילת הלהט"ב. במסגרת החגיגות מושקת קולקציית ""This Is Love החדשה לשנת 2023. הקמפיין של בית האופנה האמריקאי לוכד את אנרגיית הגאווה באמצעות השחקנים אמנדלה סטנברג Amandla Stenberg וברנדון פלין  Brandon Paul Flynn המככבים בתמונות ובסרטונים. בין הפריטים אפשר למצוא טופים א-סימטריים מחמיאים עם אלמנטים של קאט-אאוט וקשירות, טי-שירטס עם הסלוגןThis Is Love , חצאיות מיני, מכנסונים, וסט דנים, בגדי ים, מכנסי גלישה, תיקים ממותגים וכובעי קיץ.

 

 

רשת ההנעלה Bunique משיקה לכבוד חודש הגאווה דגם כפכף מיוחד בצבעי דגל הקשת המוצע במהדורה מוגבלת. הכפכף עשוי עור איכותי בעיטור 2 רצועות קלועות לצמות ומחירו: 250 שקלים.טווח מידות: 36-42.

Adika משיקה את קולקציית הגאווה לשנת 2023 שיכולה להתאים גם לנשים וגם לגברים.הקולקציה כוללת חולצות קרופ עם הכיתוב I LOVE BOYS/ I LOVE GIRLS,זוג צמידים בצבעי הגאווה ומניפה מרשימה בצבעי הדגל. טווח מידות הקולקציה: S-L

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר