צילום טל פורמן מאסטרו ירון גוטפריד ודור העתיד בתחום העיבוד הסימפוני ההלחנה והניצוח
צילום טל פורמן מאסטרו ירון גוטפריד ודור העתיד בתחום העיבוד הסימפוני ההלחנה והניצוח

בית ספר למוזיקה

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בשיתוף דור העתיד: עיבודים מקוריים של סטודנטים במסלול הלחנה ועיבוד למסך ולבמה, זמרים ונגנים מלימודי התואר הראשון בOno music -ניצוח וניהול מוסיקלי מאסטרו ירון גוטפריד

פורסם בתאריך: 20.5.23 21:21

במסגרת פרויקט ייחודי, בניהולו וניצוחו של מאסטרו ירון גוטפריד, מנהל Ono music, יתקיים ערב גאלה חגיגי בסדרת הקונצרטים 'מסע מוסיקלי מחוץ לקופסא' של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון והקריה האקדמית אונו, במרכז התרבות סביון. בערב זה יופיעו יחד עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון, זמרים ונגנים מלימודי התואר הראשון למוסיקה ב – Ono music, כאשר כל העיבודים הסימפוניים שינוגנו בקונצרט, נכתבו על ידי סטודנטים במסלול הלחנה ועיבוד למסך ולבמה, ליצירות מופת ברפרטואר הישראלי וללהיטים של להקת הביטלס.

ערב הגאלה יפתח בשעה 18:00 עם הרצאתה של ד"ר רוני רשף מ- Ono music בנושא 'הזמר העברי והשפעות המוסיקה ממזרח וממערב על התפתחותו' ובשעה 20:00 יחל הקונצרט החגיגי.

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון תנגן עיבודים תזמורתיים חדשים של סטודנטים ממסלול הלחנה ועיבוד למסך ולבמה לשירים אייקוניים מהזמר הישראלי: 'שני שושנים', 'שיר נבואי קוסמי עליז', 'ימים לבנים', 'העץ הוא גבוה', 'את תלכי בשדה', 'לא ידעתי שתלכי ממני' ו'יש לי סימפטיה', של המלחינים הישראלים: מתי כספי, שלמה יידוב, יוני רכטר שלמה גרוניך ונוספים.

חלק נוסף בקונצרט יוקדש ללהיטים של להקת הביטלס, שנהגה לשלב אלמנטים מהמוסיקה הקלאסית, בדרכים חדשניות וזכתה להצלחה מסחררת ברחבי העולם :'Here comes the sun'  'She is leaving home', 'Elinor Rigby',' All you need is love', 'Yesterday'

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר