חדש על המדף

פורסם בתאריך: 11.5.23 21:40

לקראת חג השבועות אסם יוצאת בצעד מרגש ומשיקה סדרת רטבים חדשה מבית רוטבי פסטה פרפקטו להכנת מגוון מנות קולינריות צבעוניות וטעימות ללא מאמץ. הרטבים הם : רוטב פונגי – בצל מקורמל ופטריות, רוטב פסטו בזיליקום ופסטו מלנזנה – חצילים ועגבניות מיובשות.

מותג הגלידות מגנום משיק  שני שלגוני דאבל (ומאגדת אחת) MAGNUM DOUBLE SUNLOVER : שלגון שמנת בטעם קוקוס עם ריפל המכיל מנגו, מצופה בקרם מנגו ובציפוי שוקולד לבן מעולה עם שבבי קוקוס (יוצע גם במאגדת מיני).:MAGNUM SOUBLE STARCHASER  שלגון שמנת בטעמי פופקורן וקרמל מצופה בקרם בטעם קרמל ובציפוי מכיל שוקולד חלב מעולה, שברי תירס קלויים ומקורמלים ושברי ביסקוויט.

"גלידת שטראוס" ממשיכה עם הGoodiz ומשיקה את המהדורה הכי טעימה של הקיץ – גודיז בטעם קרמל מלוח, שלגון חדשני ומפנק ורק ב-85 קלוריות ליחידה

מותג השוקולד השוויצרי האיכותי Lindt משיק סדרת שוקולדים חדשה וממכרת: הפרלינים האייקוניים של LINDOR הופכים לטבלאות שוקולד במילוי קרמי עשיר ונימוח בארבעה טעמים מפנקים: לינדור שוקולד חלב במילוי קרם פיסטוק עשיר, לינדור שוקולד לבן במילוי קרם שוקולד לבן, לינדור שוקולד חלב במילוי קרם שוקולד חלב ולינדור שוקולד מריר במילוי קרם שוקולד מריר  60% קקאו.

חברת אורגניקזון  מציעה לקיץ 2023 תחליפי קפה של המותג INKA (אינקה).המשקה מגיעה בסוגי וראציות: משקה דגנים ‏INKA‏ קלאסי -‏ המבוסס על שעורה שיפון עולש וסלק ומשקה דגנים אורגני – משקה אורגני המבוסס על שעורה, לתת ועולש אורגני.

עונת הברביקיו הקרובה תהיה טעימה עוד יותר, עם 2 טעמים חדשים של רטבי קנור במהדורה מיוחדת: רוטב מקסיקני – מתאים במיוחד למתכונים דרום אמריקאיים, ומוסיף נגיעה של חרפרפות מעודנת בכל ביס ורוטב ברביקיו בסגנון אמריקאי – כי אם כבר גריל, אז כמו בטקסס, עם נגיעות של טעם מעושן.

במסעדה קטנה סמוך לביתו רקח סבא עותמאן דיאב ז"ל, את הטחינה המיוחדת, שמתכונה הסודי והמיוחד, נשמר עד היום על ידי נכדיו, שזיהו את הפוטנציאל והחליטו על הקמת מפעל הסלטים המצוננים עותמאני הכשר בעיר טמרה.

סדרת סלטי עותמאני שמיוצרת מירקות טריים מדי יום, מתוצרת חקלאית ישראלית, באיכות גבוהה ובטעם של הבית, ניתן למצוא את הטחינה, מוצר הדגל של המפעל, סלט חומוס בטעמים: קלאסי, אקסטרא, חריף, בלאדי ומסבאחה, סלט תירס במיונז, סלט טורקי,  סלט כרוב אדום במיונז, סלט קולסלאו, סלט חציל במיונז, סלט טחינה עם חצילים, שום כתוש, וסחוג חריף. הסלטים מגיעים במשקל של 180 גר', (4-6 ₪);  250 גר', (6-8 ₪);  400 גר' (9-11 ₪); 700 גר' (7-12 ₪); ו 3 ק"ג (25-30 ₪). הסלטים כשרים למהדרין, בהשגחת בד"ץ הרב לנדא. למעט סלט חצילים במיונז שעדיין בכשרות הרגילה. את הסלטים  ניתן להשיג את הסלטים גם ברשת שופרסל, ברשתות הבת "יש חסד", "יש בשכונה", ו"גוד מרקט".

 

מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר משיקים את סדרת ULTRA LIGHT החדשה, הכוללת תחליב הגנה לעור מעורב עד שמן ותחליב הגנה המתאים לכל סוגי העור, ומעניקה הגנה גבוהה SPF50 ורחבה מקרני השמש (UVA, UVB, IR) במרקם קליל וייחודי אשר נספג במהירות, מותיר תחושה נעימה ומראה מט וקטיפתי.

שיסיידו משיקים סטיק הגנה  שקוף SPF 50+ רַב תָכלִיתִי, סטיק להגנה על עור הפנים והגוף, בלתי נראה וקל לשיאה לכל מקום המגן על העור בכל הנסיבות.עם עמידות אופטימלית לזיעה והגנה גבוהה מאוד, ותחליב מגן על הפנים והגוף FACE SUN CREAM SPF  50 עם הגנה גבוהה עם פורמולה נוחה וקלה במיוחד ליישום, ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם, המשביר ו be.

פרמייר ים המלח מציגים קרם לחות קומפלקס, השומר על לחותו וגמישותו של העור. קרם לחות מזין המסייע להילחם מראה הקמטים'  הוא נספג במהירות לתוך העור ומשאיר שכבת מגן אוורירית המסייעת לעור לנשום. מכיל מסננים קרינה להגנה מקרני השמש  UVB – SPF=15 ומועשר במינרלים, ויטמינים ותמציות צמחים. היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית, מתאים לעור רגיש.

מותג הביוטי KANDY של גילי אלגבי וקבוצת רייס מציג: מברשת צלליות – mini shade, פינצטה אלכסונית מקצועית צרה– Multi Tweezy ומעגל ריסים – Curly Eyelashes. לכל מוצר נבחר שם ייחודי אשר מתאים לאופן השימוש במברשת. המוצרים מיועדים לשימוש אישי ומקצועי כאחד.

NUXE מותג הטיפוח מצרפת המבוסס על רכיבים ממקור טבעי, משיק מחדש את סדרת הלחויות המוצלחת במרקמים ובניחוחות המבטיחים לך הנאה שאי אפשר לעמוד בפניה.סדרת קרם פרש הושקה לראשונה בשנת 1999 והפכה להיות אחת הסדרות האהובות והמובילות בטיפוח העור. השנה נוקס משיקה את סדרת קרם פרש בפורמולה חדשה ובמרקמים יוקרתיים עם מגוון מוצרי טיפוח המגבירים את הלחות בעור למשך 48 שעות למראה עור רענן, קורן ועם זוהר בריא.

מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS משיק: מסקרה טלסקופיק ליפט (Telescopic Lift) מועשרת בסרמידים המשמשים לקיבוע ריסים מחוזקים, ומברשת סיליקון גמישה המעניקה הרמה מירבית עם תוספת של 5 ממ של אורך לריסים.

מותג טיפוח הפנים ועטור הפרסים ELEMIS נוסד באנגליה ומשווק ברחבי העולם מותח את הגבולות בחדשנות בתחום טיפוח העור, משלב רכיבים יעילים במיוחד עם מרקמים מפנקים וארומטיים כדי לשמור על בריאות העור. במגוון מוצרי ELEMIS ניתן למצוא: רפידות לחידוש עור הפנים, שמן הזנה מועשר בתמציות "סופר פוד" ו רב- המכר של אלמיס באלם לניקוי עור הפנים מסדרת Pro-Collagen. לרגל השקת המותג בארץ  מתקיים שיתוף פעולה מסקרן עם  אלמיס וכוהנת הביוטי הבינלאומית מימי לוזון.

המותג הבינלאומי INTUITION משיק לקיץ 2023:  סכין גילוח חדשנית לנשים, המעושרת בג'ל, לחות ובחומצה הילארונית, המגינה ומזינה את העור ומסייעת לגילוח ללא חתכים וללא תחושת גירוי.

מותג הטיפוח לשיער, קרליין  10, המוכר והאהוב, מתרחב ומתחדש עם סדרה חדשה של שמפו, מרכך ומסיכה לשיער פגום ומפוצל.מוצרי הסדרה מועשרים בוויטמין C וקרטין ממקור טבעי, המסייעים בהגברת רמת הלחות לשיער ומעניקים רכות, גמישות, הזנה וברק.

טיטניום, משיק דאודורנט ספריי חדש לגבר  TITANIUM RED. ניחוח המשדר רעננות מתוחכמת ואקזוטית על בסיס אמבר וטונקה עוצמתיים.לאחר ההתזה הראשונית מתגלית תערובת מרעננת של עשבי תיבול עם תבלינים חמים, המתמזגת עם ניחוחות מתוחכמים של עצים אקזוטיים.

Hero  מבית טיטניום הוא בושם מהדור החדש השובר מוסכמות ומשלב בין תמציות ריח מינרליות לבסיסים קלאסיים ידועים ומוכרים. היצירתיות במרכיבים מביאה שילוב שעוטף את הגוף באנרגטיות הנוצרת כמו לאחר מקלחת ממריצה עם חושניות חוצפנית.

קרליין, גאה להציג: את ל'אמור", בושם חדש שעוטף אותך בניחוח אינסופי של חושניות נשית עמוקה.בושם שנוצר במיוחד עבור נשים שמאמינות באהבה, ואוהבות להקרין את התחושה המרוממת לכל מי שנמצא סביבן.

מותג היוקרה האיטלקי CERRUTI משיק בושם חדש לגבר  CERRUTI 1881 SILVER NIGHT:  הבושם החדש יוצא לרגל חגיגות 30 שנים ליצירת הבושם האייקוני הראשון. הבקבוק האייקוני של צי'רוטי 1881 בעיצובו של תומר סיסלי ((Tomer Sisley מעוטר במעטפת כחולה מטאלית, מתכתית ועוצמתית כדי להציג את הניחוח החדש, המתהדר בעיצוב שובה לב כמו ערב פריזאי תוסס.

מותג האיפור הבינלאומי L’ORÈAL PARIS משיק את מייק-אפ טרו מאץ' (TRUE MATCH) עם פורמולה מחודשת בעלת 6 פיגמנטים להתאמה מדויקת בגימור טבעי. המייקאפ מכיל 1% חומצה היאלורונית ומקדם הגנה SPF16 להגנה מהשמש והוא מכסה כמו מייק-אפ, ומשיב נפח לפנים כמו סרום.

עונת קיץ 2023 מתחילה בצעדי ענק ואיתה גם החופשות והטיולים מחוץ לבית עם כל המשפחה ועוד מעט גם הים והבריכה. לצד זאת באה גם החשיפה היומיומית הרבה לשמש אשר עלולה לגרום לנזקים בעור בטווח הקצר ובטווח הארוך. על מנת להגן על העור ד"ר פישר מציעה את אולטרסול – שנותנת מענה למגוון רחב של גילים, סוגי עור ופעילויות שונות וכוללת סדרות מתקדמות לבעלי עור רגיש, לילדים, לתינוקות, לספורטאים ולכל אחד מבני המשפחה. בנוסף מגוון רחב של אפליקציות לשימוש – סטיק, רול און, ג'ל, ספריי ותחליב וכל אחד יכול לבחור את הנוחה לו ביותר.

COLOUR CATCHER , המותג המוביל את קטגוריית הדפים הכביסה באירופה ובישראל,משיק מוצר חדש וייחודי בקטגוריה: COLOUR CATCHER REVIVE  WHITE דפים לכביסה לבנה שמסייעים במניעת האפרה והחזרת הצבע הלבן הבוהק לבגדים. בזכות טכנולוגיה מתקדמת, במהלך הכביסה , הדף משחרר optical brighteners שמשתחררים מהדף במהלך הכביסה ונלכדים בסיב הבגד ובכך מסייעים במניעת האפרה והחזרת הצבע הלבן והבוהק לבגדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר