חדש על המדף

כל מה שחדש על המדף

פורסם בתאריך: 27.4.23 09:00

המותג ברילה משיק לרגל חג השבועות: פסטה מפלדינה, הנקראת על שמה של  הנסיכה מפאלדה מסאבויה,אחותו של מלך איטליה האחרון, אומברטו השני. הפסטה מייצגת את הצד המעודן של המסורת הגסטרונומית הנפוליטנית.הפסטה מגיעה בפורמט של פסטה ארוך, משופר על ידי סלסול בקצוות שנשאר מוגדר היטב גם לאחר הבישול, שילוב זה יוצר מרקמים שונים בין הקצוות הגליים לחלק השטוח המרכזי. אידיאלי להגברת הטעמים של הרטבים המעודנים ביותר.

יכין,משיק שני רטבים חדשים, האידאליים לשדרוג שתיים מהמנות הפופולאריות בתפריט של המשפחה הישראלית: רוטב לקובה ורוטב לקציצות. מדובר ברטבים שפותחו במיוחד לטעם הישראלי ומציעים "קיצור דרך" להכנת המנות האהובות. הרטבים החדשים מצטרפים ל-4 רטבים נוספים מהסדרה הישראלית המבוקשת: שקשוקה, חאריפה, פסטה ופיצה.

קפה עלית תחת מותג 'נמס', בהשקה חדשה במהדורה מיוחדת של משקה קפה נמס קר לדרך   – בטעם נוגט, אשר מצטרף לשני משקאות הקפה הקר שהושקו בקיץ שעבר – נמס ICE קלאסי ונמס ICE בטעם וניל. המשקה החדש מכיל חלב והוא ללא חומרים משמרים בדומה לקודמיו.

aluminum can isolated on white background, 3D rendering; Shutterstock ID 613352216; Purchase Order: –

מילקי מבית שטראוס, משיק את 'מילקי TRIO' – סדרה חדשה עם שלוש שכבות מפנקות. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה, שכבת מוס מפנק ולמעלה הקצפת של מילקי. שלושת השכבות במרקמים שונים – יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק.בסדרה שני טעמים –  מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת ומעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת.

המותג CHOCKETA (צ'וקטה) מתרחב בימים אלה ומשיק קטגוריה חדשה: חטיפים מתוקים לילדים, תחת השם  CHOCKETA KIDS.בשלב הראשון יושקו בקטגוריה זו שבעה מוצרים, בניהם: מיני ביצי שוקולד מצופים בשוקולד חלב/לבן,  חטיף שוקולד חלב במילוי קרם חלבי ופתיתי דגנים,אצבעות שוקולד חלב מעולה ממולא בקרם חלבי ועוד.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של רוטב שמנת עם סלק שיצטרף לסדרת הרטבים READY TO COOK, עם 9% שומן בלבד. עוד בסדרה: רוטב שמנת בטעם קלאסי, רוטב שמנת עם פטריות ורוטב שמנת עם עגבניות.

קוקה-קולה ישראל משיקה מהדורת אספנות חגיגית ומוגבלת של פחיות Coca-Cola ו-Coca-Cola Zero, עם חתימתה של הסופר-סטאר הישראלית נועה קירל. הפחיות ישווקו ויופצו בכל רשתות השיווק בישראל במהדורה מיוחדת, החל מה- 26.4 וכחודש אחד בלבד.

סנפרוסט,מרחיבה את קטגוריית ה-Smoothies הפופולארית שלה להכנה ביתית, ומשיקה את סדרת "SUPER SHAKE", המשלבת פירות עם רכיבים ייחודיים, בהם כורכום, קקאו וספירולינה, המציעים ערכים תזונתיים נוספים.

בהמשך להצלחה הגדולה ולבקשת הצרכנים לעוד ועוד טעמים, ממשיכה אסם-נסטלה ומרחיבה את הסדרה עם טעם חדש: קרקר THIN בתוספת עדשים כתומות ופלפלים, קרקר דק, קריספי בעל יתרונות תזונתיים ומכיל מאה אחוז דגנים מלאים, וכ- 99 קלוריות ב- 5 יחידות.

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה לקיץ 2023, סדרת משקאות סיידר אלכוהולי קלילים מצרפת:  Louis Raison , לואי רייזון. הסדרה כוללת 2 מוצרים מרעננים – תפוח ירוק ותפוח אדום.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה את MOOSH: סדרת פרי שייק חדשה ומוכנה לשתייה, בבית או בחוץ.  בסדרה שלושה טעמים מרעננים מנגו, אננס ובננה/ אננס, בננה וקוקוס / אפרסק פסיפלורה ובננה.

מותג הקפה Nespresso, מציג סדרת תערובות בריסטה, תערובות המורכבות מפולי ערביקה אשר מקורם מאמריקה הלטינית ואפריקה.  הסדרה כוללת תערובות בעלות ארומות וטעמים עשירים ומודגשים, ליצירת חוויה קפה מפנקת. סדרת הבריסטה נועדה להכנת מתכוני קפה מפנקים בבית, לרוב בשילוב עם חלב.

סנפרוסט, משיקה לקראת חג השבועות לקט ירקות לפשטידה כמהדורה מיוחדת וחגיגית לחג.הלקט לפשטידה (800 גרם) כולל ברוקולי, כרובית ובצל, השטופים חלוטים וחתוכים בחיתוך קטן וחוסכים זמן בהכנת הפשטידה.

עוד מסנפרוסט, סדרה חגיגית של בצקים להכנת פסטה ביתית. הסדרה כוללת שני סוגי בצקים מרודדים להכנה קלה ומהירה של מגוון סוגי פסטה, בהם: פטוצ'יני, רביולי, לזניה, קנלוני ועוד.

המותג הקולינרי "מאסטר שף", מרחיב את מגוון המוצרים  ומשיק סדרת ממרחים איטלקיים, איכותיים ב 3 טעמים שונים: פסטו ירוק, פסטו אדום וממרח עגבניות מיובשות

המותג 'קוקי' משיק לחג תבניות האפייה ובישול .הקולקציה כוללת: תבניות מתקפלות ותבניות אלומיניום עם נייר אפייה.

מותג יד מרדכי משיק לראשונה מהדורת פרימיום של שמני זית מזנים מיוחדים, סדרת שמני הזית כוללת שלושה זני זיתים ייחודים בגידול מקומי ישראלי: זן סורי, זן קורנייקי וזן ארבוסנה

לרגל שבועות משיקה "פסטה ריקו" מארז חדשני של כדורי בצק באיכות פרמיום, עשויים 100% קמחים איטלקיים, להכנה של פיצות איטלקיות ומגוון מאפים נוספים אצלכם בבית, כדורי הבצק משווקים במארז מיוחד של 3 כדורים במשקל של 250 גרם ליחידה כל אחד ונשמרים בהקפאה.

חברת סואנה (Suhana) ההודית, מציעה בסיסים המשמשים להכנת "מזון מהיר" אך עם כל יתרונות הבישול הארוך – המטרה: לשמור על טעם מקורי לצד הכנה בקצב מערבי. כעת, לראשונה, סדרת מוצרים ייחודיים שלה ישווקו בישראל על ידי חברת "מהרג'ה".מוצרי הסדרה מכילים תערובות מתאימות בעיקר להכנת עוף/פניר/סויה ומאפשרים הכנת מנות הודיות מגוונות. בין השאר: באטר צ'יקן, צ'יקן טנדורי, צ'יקן טיקה, פניר באטר, פניר טיקה.

מותג החטיפים המלוחים POOF מתרחב ומשיק מוצר נוסף בסדרה: פוף כוכבים בטעם שמנת בצל, המצטרף למשפחת חטיפי פוף.החטיף עשוי מתפוחי אדמה, ומגיע במרקם נימוח שנמס בפה,  בטעם שמנת בצל, ובצורות  כוכבים – תלת מיימדיים.

 

 

טיפוח:

 

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת GENESIS SUN  ומשיקה סדרה חדשה של תחליבי פנים במרקם קליל במיוחד,להגנה גבוהה ורחבה מפני קרינת השמש החזקה בישראל  ( UVA, UVB ) ולסיוע בהגנה מפני קרינת IR. הסדרה כוללת שני מוצרים, תחליב לכל סוגי העור ותחליב לעור מעורב- שמן.

מותג היופי ג'ייד משיק את: ESSENTIALS OIL SHINE CONTROL PRIMER פריימר למניעת ברק SPF 30 לכל סוגי העור. פריימר לכל סוגי העור, נטול שומן במרקם ג'ל שמספק גם הגנה מפני השמש וגם מקרינת אור כחול של מסכים, הוא סופח עודפי שומן, מצמצם נקבוביות ומותיר את העור חלק ונטול ברק.

 

 

הכירו את סדרת המוצרים המרגיעה במיוחד של ניוואה מן המתאימה לעור רגיש.  עשוי מ 100% בסיס צמחי של שמן זרעי קנאביס + וויטמין E ומסייע לצמצום סימני עור מגורה ומעניק מראה עור. הסדרה כוללת שלושה מוצרים הסדרה כוללת שלושה מוצרים-2 ב 1- קרם גילוח נוזלי + ניקוי יסודי לעור הפנים, קרם לחות לפנים מרגיע במיוחד ותחליב אפטר שייב מרגיע במיוחד לאחר גילוח.

לאחר הצלחה לסדרת השמפו ולאור ביקוש הקהל, המאפר ומעצב השיער מיקי בוגנים , משיק סדרת תחליבי רחצה עדינים ומפנקים במגוון ניחוחות, במרקם עשיר במיוחד אשר מכילים תמציות צמחים ופירות, מינרלים וויטמינים התורמים לתחושת ניקיון ולטיפוח העור, רכותו וגמישותו.

חברת הדרמו קוסמטיקה סבוקלם משיקה את מוצר אקווה סרום 369 – קומפלקס חדשני ללחות מקסימלית אקווה סרום 369 מכיל:3 ויטמינים, 6 לחותנים ו-9 חומצות אמינו, השומרים על הלחות בעור הפנים לאורך זמן ומסייעים בטיפול ביובש ובשיקום והתחדשות תאי העור.

 

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER ממשיך לחדש בקטגוריית הסרומים ומשיק: סרום פחם, מטפל בפגמי העור וסימני פצעונים ומפחית עד 44% במראה פגמי עור

מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים, משיק מוצר טיפוח חדש וייעודי לחיזוק הציפורן ומלא ברק.המוצר   HARD TO RESIST  ("קשה לעמוד בפיתוי") מספק שכבה עליונה לחיזוק הציפורן ומעניק ברק טבעי עם פורמולה טבעונית, ללא תוצרים מן החי וללא פורמלדהייד.

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק לקיץ 2023: תחליב לחות לפנים עם SPF50 המעניק הגנה גבוהה ורחבת טווח מקרינת UVA ו-UVB. במרקם קליל ונוח לשימוש, להגנה יומיומית. מתאים לעור יבש עד יבש מאד.התחליב מגיע במארז שפורפרת נוח וקל לנשיאה בתיק.

BOSS Parfums מציגה את BOSS Bottled Pacific, או דה טואלט מרענן שמוסיף נגיעה של קרירות קליפורנית לבושם BOSS Bottled.עם תווים עליונים של פרי הדר ומלח, התרכובת המרעננת והעוצמתית שולחת את הלובש לחופים של מאליבו, שם הוא יעביר את הימים במרדף אחר הגלים ובמנוחה בצילם של עצי הדקל.

בית האופנה GOLBARY משיק לאביב 2023 קולקציית  מפיצי ריח, מבשמי בדים ונרות מעוצבים, בניחוחות חדשים ומרעננים, המיועדים לבישום כל חללי הבית והביגוד, המשרים ריח טוב למשך זמן רב.

בעיתוי מושלם עם פתיחת עונת הטיולים, דיסני הום, המביאה את הקסם של דיסני לכל פינה בבית, משיקה סדרה חדשה של אביזרי טיסה ומוצרי טיולים, שתוכלו ליהנות מפריטי המותג האהוב גם בנסיעות לחו"ל ובטיולים מחוץ לבית.

סנו משיקה את סדרת Fresh home סדרה לניקוי ובישום הבית, הכוללת שלושה מוצרים המצטיינים בניקוי יסודי ובבישום עוצמתי בניחוח מרכך כביסה.שלשת המוצרים שבסדרת Fresh home, מיועדים לניקוי חדרי הבית והאמבט ומותירים בחדרים בישום של מרכך כביסה מפנק.סדרת המוצרים החדשה של המותג המוביל והמוכר Fresh home, מאפשרת לנקות ולבשם את הבית בניחוח אהוב של מרכך כביסה בפעולה אחת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר