חוגגים בשניים

הולנטיין אוטוטו בפתח וזה הזמן לפנק את האהובים שלנו בשלל מתנות קיטשיות להחריד - אז מה תקנו?

פורסם בתאריך: 7.2.23 20:34

לכבוד היום הכי רומנטי בשנה, השיקו ב- פמיניה את קולקציית ה- Valentines Day החדשה. קולקציה נשית במיוחד בגזרות חדשות ושילובי בדים ותחרות רומנטיות וייחודיות. בקולקציה מגוון חזיות וברלטים עם תחתוני תחרה תואמים, לצד הלבשת לילה, חלוקים ובגדי גוף נעימים ומפנקים. הצבעוניות של הקולקציה מבוססת על גווני השחור, וורוד, יין ואדום.

השילוב בין הצבעוניות האלגנטית לבדים החמימים והעשירים כמו קטיפה, רשת עדינה ושילובי תחרה פרחונית ומנומרת, הם אלה שהופכים את הקולקציה השנה לייחודית, רומנטית, נשית ושונה.

ניתן להשיג בחנויות ובאתר.

 

אתר Shoesonline  – המוביל למותגי ספורט ואופנה, הכולל נעליים ביגוד ואביזרים משלימים של מעל ל-100 מותגי הספורט והאופנה המובילים– משיק פעילות ייחודית ליום האוהבים ה-VALENTINES DAY באתר ויציע מארזי אהבה LOVE BOX ב-2 רמות מחיר של 2 פריטים ב-199 ₪ ו-2 פריטים ב-299 ₪ וכל גולש יכול להרכיב את חבילת המתנה המושלמת בעיניו מתוך מגוון פריטים באתר.

לקוני המארזים יינתנו "אקסטרות" ומתנות נוספות לבחירתם כמו חולצות, כובעים ואביזרים שווים לצד סט דוגמיות במתנה של מוצרי בישום ופארם כחלק משת"פ עם אתר ONLY'S בו גם יקבלו 50 שקל מתנה לקניה נוספת. בנוסף, יתקיים LOVE SALE שיעניק 20% הנחה באתר על פריטים מהקולקציות החדשות לאביב 2023.

קונדיטוריית מונייר, מציעה הצעה מיוחדת לוולנטיינ'ס – הצעה שאי אפשר לסרב לה -תפריט קינוחים רומנטי ייחודי של קינוחים מיוחדים, על ידי הקונדיטור הצרפתי-ישראלי המוערך, מוריס מונייר.

בין הקינוחים המוצעים במיוחד ליום האהבה: טראפלס שוקולד, שישיית מקרונים בצבעי אדום-לבן, מגש קומבינציה מתוק המכיל מבחר מגוון של קינוחים נפלאים פחזניות, טראפלס, פטיפורים, פיננסייר וטארטלטים, פרי ברסט, קרואסונים מיוחדים ממולאים בתותים, אוכמניות, פטל, עוגת ברטון תותים, עוגת גבינה פס עם תותים, קראנץ' גבינה ודובדבנים ומטבל ורוד.עוד מוצע מגש של הפחזניות הנודעות של מונייר, לצד תותים וכוס של רוטב שוקולד.

 

רשת הגלידריות דלי קרים במארז רומנטי לזוגות ­–יוגורט ורוד טבעי (400 גרם), 6 תוספות, כוסות וגביעים ומארז לבבות פרלינים של מילקה. המארז יהיה זמין ב-14.2 בכל סניפי דלי קרים במחיר 77 ₪ ובמחיר 85 ₪ במשלוח.

 

רשת ההלבשה התחתונה טריומף משיקה קולקציית וולנטיין שמשלבת בין רומנטיות רכה לסקסיות, בשילובים של תחרות ורקמות. הקולקציה מיוצרת מבדים איכותיים ורכים , תמיכה אולטימטיבי תוך התאמה לכל סוגי החזה של האישה לתחושת נוחות מרבית. העיצובים רומנטיים, טרנדיים ואופנתיים ומגיעים במגוון גזרות ומידות

בין הדגמים ניתן לראות סט תחתון וחזיה בשילוב של הדפס פרחוני ותחרה, עם קאפים, חזיות ללא ברזלים בשילוב תחרות שמקנות מראה שלם, חזיה ברקמה פרחונית , מעודנת, עם קשתות תמיכה קלות ויציבות בטכנולוגיית תלת ממד, המספקות לתמיכה אולטימטיבית, חזיות מרופדות בשילוב רקמות ועוד .

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר