חדש על המדף

פורסם בתאריך: 6.11.22 12:27

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: SELFIE 16 HOUR NO–TRANSFER LIP LINER עפרון שפתיים עמיד לתיחום, הגדרה, עיצוב ומילוי השפתיים.

קרליין גאה להציג: קולקציית פלטות צלליות לאיפור עיניים. בקולקצייה : Bare Natural eyes ערכת צלליות בגוונים טבעיים לאיפור עיניים עדין, Iced Cold Eyes ערכת צלליות עם גוונים קרירים לאיפור עיניים, קורן וזוהר, Illuminated Golden eyes ערכת צלליות עם גוונים זוהרים לאיפור עיניים חם,  קורן וזהוב ו Smokey Dark Eyes ערכת צלליות בגוונים מעושנים לאיפור עיניים דרמטי.

GLISS, מבית שוורצקופף, משיקים את GLISS 7Sec  טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות בלבד,התוצאה: שיקום סיב השערה, מראה שיער רך, בריא ומבריק יותר. הסדרה  כוללת 3 מוצרים חדשים ובינהם Oil Nutritive  GLISS 7Sec לשיער יבש וחסר חיוניות מועשר בשמן מרולה

בטיסט, מותג השמפו היבש משיק לראשונה פתרון שהוא חובה לכל אישה שרוצה מראה שיער רענן, נקי ושופע, ללא חפיפה וללא מאמץ,  והפעם גם עם תוספת של צבע.השמפו היבש החדש של בטיסט בתוספת הצבע מאריך את הזמן של צביעת השיער ומסתיר את הצמיחה החדשה ואת השיער הלבן. השמפו קיים ב- 3 גוונים שונים: לשיער בלונד, לשיער חום בהיר וגוון שיער כהה.

חדש מ- Head & Shoulders : שבע יתרונות, בקבוק אחד. השמפו החדש והמשופר עם הפורמולה המתקדמת ביותר שבנוסף למניעת קשקשים, מעניק לחות לשיער, מאזן את השמנוניות בקרקפת ויוצר תחושת ניקיון ורעננות.

חברת JEUNESSE GLOBAL מציעה תחליב התחדשות לגוף מסדרת Luminesce  המכיל רכיבים אופטימליים, אותם בחר בקפידה הדרמטולוג בעל השם העולמי ד"ר נתן ניומן, על מנת לסייע לשמור על מראה צעיר וקורן ולהגן כנגד הזדקנות מוקדמת הבאה לידי ביטוי בהופעת קמטים מוקדמים וקמטוטי עור.

מותג החיתולים פמפרס משדרג את סדרת המכנסונים שלו עם מידה גדולה יותר, מידה 7, המאפשרת נוחות מקסימלית והגנה מקיפה מפני דליפות גם במשקלים וגבהים גדולים יותר (מעל 17 ק"ג).

פמפרס משיקה את סדרת המגבונים החדשה  Harmonie אשר, בניגוד למגבונים אחרים, מיוצרים מ-0% פלסטיק ו-100% חומרים מהצומח.המגבונים נטולי הפלסטיק נוצרו במיוחד בכדי להגן על עורם העדין של התינוקות, והם עשויים מ-100% חומרים מתחדשים על בסיס צמחי ובר קיימא.

חברת הרבלייף משיקה: קרם פנים משקם ללילה שמעניק לחות עמוקה והזנה, מחדש את העור ומשיב את האלסטיות.

לקראת החורף, משיקה אסם את הטעם החדש והמתבקש מאד – אסם פתיבר קפה, ביסקוויט פתיבר פריך וטעים המכיל קפה המעניק טעם וארומה לעוגות.

חדשות טעימות בסדרת הפריכיות של Fitness: פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח שטעימות ומפנקות, ומכילות רק 70 קלוריות לזוג פריכיות.

חטיפי התירס המתובלים, Popcorners  מבית פפסיקו, מגיעים לישראל בשני טעמים , מלח ים וגבינת צ'דר. מדובר במהדורה מוגבלת של אחד המותגים הפופולריים בעולם, בעל מרקם ייחודי, עשיר ואינו מטוגן. המותג צובר פופולריות ברחבי העולם וכעת, לאחר מאמצים רבים, שטראוס הצליחו להביא את המוצר המוכר והאהוב לישראל.

ויסוצקי מובילה את  טרנד ה-Benefits  הנפוץ בעולם, המסייע לצרכנים לנהל אורח חיים בריא, ומשיקה בימים אלו בישראל את GOOD NIGHT, סדרת חליטות מרגיעה לשעות הערב,  עם חליטות צמחים ופרחים המשלבות רכיבים כמו קמומיל, מליסה, פרחי פסיפלורה, פרחי שומר ועוד.

תפוצ'יפס, של עלית, משיקים לראשונה בישראל גרסה חדשה – תפוצ'יפס WAVY. במרקם קראנצ'י, חיתוך גלי ובשני טעמים: טבעי ופפריקה. המוצר ללא גלוטן וללא צבעי מאכל וחומרים משמרים.

יורו מחלבות אירופה מעמיקה את אחיזתה בשוק היוגורטים בישראל: ומשיקה סדרה חדשה שתכלול יוגורט בטעם טבעי 2.7% שומן ויוגורט עם מחית פרי 2% שומן ב-3 טעמים. סדרת הפרי תכיל יותר פרי בכל גביע מההיצע הקיים בשוק

 

קפה עלית משיק קפסולה חדשה המיועדת לחובבי קפה עוצמתי ביותר: קפסולות אספרסו בעוצמה 20. תערובת המיועדת לחובבי קפה חזק מאוד בארומה תבלינית, שוקולדית ומעושנת.  הקפסולה מכילה פולים מהודו שנבחרו בקפידה ועברו תהליך קלייה ארוכה וכהה במיוחד להעצמת טעמי הקפה על מנת לקבל כוס אספרסו אקסטרה חזקה.

 

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור, משיק לחורף 2023 סדרת חליטות חדשה בקונספט עולם הכוללת תערובות איכותיות בטעמים מיוחדים שנוצרו ע"י מאסטרי התה של המותג והמתכתבים  עם טרנד הבריאות העולמי.הסדרה החדשה כוללת  שלושה טעמים חדשים: מנטה- מרוקאי, תפוז-ספרדי, תפוח-תורכי.

קפה Davidoff  הוא קפה פרמיום איכותי ומשובח מתערובות קפה ייחודיות של פולי ערביקה מדרום ומרכז אמריקה , הנדירים והיקרים מבין זני הקפה ,מומחי הקפה של Davidoff יצרו 3 תערובות יוצאות דופן:

Davidoff אספרסו 57 – שער לעולם בו הטעם מנצח הכול! קפה המתגאה בטעמים וריחות שילהיבו גם את  שותה הקפה המומחה ביותר. כמו כל הדברים הגדולים, היופי של אספרסו 57 מהדהד בפשטותו.

Davidoff פיין ארומה- ארומה דקה. תערובת שמבקשת ממך להעריך את עקביות הטעם שלה.

Davidoff ריץ' ארומה- ארומה עשירה. הדהוד לאמונה שאיזון הוא המפתח לשביעות רצון. הגוף החזק והתווים החומציים בקפה עשיר בארומה מזמינים אתכם ליהנות מהרגע בכל לגימה .

 

 

GANEDEN היא מיזם ישראלי חדש השואף לחולל שינוי אמיתי באופן בו אנו צורכים גלידה, ולהוות אלטרנטיבה נקייה, בריאה לחטא המתוק שלא ניתן לעמוד בפניו. זה לא מדע בדיוני, העתיד כבר פה והוא מתוק מתמיד. המותג החדש מציע שישה טעמי גלידה עם אותו המרקם הענני, הממכר והמוכר מגלידות השמנת עמוסות הסוכר שאהובות על כולם, אלא שהגלידה החדשה מיוצרת עם יותר סיבים, ערכים תזונתיים, ללא מוצרים מן החי, מופחתת קלוריות וסוכר, ומוגשת עם אפס רגשות אשם. את הגלידות של 'GANEDEN' תוכלו למצוא ב-'פיינטים', מיכלי גלידה בנפח של 473 מ"ל, לרכישה הביתה מעשרות נקודות מכירה בכל רחבי הארץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר