חדש על המדף

פורסם בתאריך: 21.10.22 09:13

לרגל חודש המודעות לסרטן השד – רשת הגלידריות הישראלית גולדה, משיקה מהדורת פחזניות של מותג הקינוחים של הרשת PINK GOLDA, ובשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.במהדורה: 9 פחזניות ורק אחת מהן בצבע ורוד

גלידות נסטלה משיקה שלושה פיינטים של המותגים הכי אהובים – מילקה ואוראו. מותג מילקה מתרחב עם פיינט גלידת מילקה וניל וליבת שוקולד חלב קרמית. כמו כן, פיינט גלידת מילקה קרמל עם ליבת שוקולד עשירה.נוסף על כך, לאוהבי OREO משיקה גלידות נסטלה את פיינט גלידת אוראו עם מיני אוראו ושברי עוגיות.

סדרת משקאות תחליפי החלב של RUDE HEALTH שהושקה בישראל כוללת טעמים ייחודיים, ביניהם: משקה שקדים, משקה אורז חום, משקה אגוז נמר, משקה סויה ומשקה שקדים ושיבולת שועל קלויים. הם פותחו כחלופה טעימה ובריאה לחלב, כך שהם מתבססים רק על מרכיבים איכותיים וטבעיים, ללא חומרים מסמיכים/משמרים/צבעי מאכל וללא חומרי טעם וריח ותוספים אחרים.

קפה ג'ו, ממשיכה לחדש בתחום קפסולות הקפה ומשיקה קפסולות קפה אלומיניום חדשות אטומות לחלוטין לאוויר ושומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי, בין הטעמים: גו' – תערובת הבית המופקדת מ – %100 פולי קפה מסוג ערביקה מאופיינת בחמיצות ומרירות מאוזנת עם סיומת דבש.

עוד מקפה ג'ו, משקה חדש: אייס קפה עם חלב בטעם לאטה בפחית (250 מ"ל) העשוי מתמציות אספרסו וחלב אמיתי. האייס קפה פותח ע"י מומחי הקפה של ג'ו ובעתיד יתווספו אליו טעמים נוספים.

המותג Calvo מגיע לישראל עם מגוון מוצרי טונה כמו טונה בשמן זית, טונה ברוטב עגבניות ומגוון סלטי טונה עם תוספות ייחודיות למותג כמו: סלט טונה קוסקוס, סלט טונה מקסיקני, סלט עדשים וטונה וסלט טונה קליפורניה עם ירקות עם שינוי מהותי לצרכנים. טונה ללא צורך בשפיכת שמן זית מיותר, ללא חלקים חדים מפח ומכסה שקל להסיר, משיכה קלה עם מכסה גמיש מתקלף.

מרבה ישראל ,יבואנית העוגיה באריזה הכחולה משיקה את הקרם דה לה קרם של עוגיות השוקולד צ'יפס, עם קולקציית עוגיות קונדיטוריה חדשה ומשובחת-  מרבה פטיסרי. מדובר בעוגיות שוקולד צ'יפס גדולות ועשירות במיוחד בארבעה טעמים מפנקים. בין הטעמים: Patisserie Nougatelli Cookies- עוגיות מרבה פטיסרי נוגטלי- לפי מתכון איטלקי מסורתי, עם נטיפי שוקולד מריר משובח ובמילוי נדיב של קרם עשיר מאגוזי לוז.

Pack Merba Patisserie Nougatelli Cookies isolated on white background

 

 

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה וויסקי סינגל מאלט טמנאוולין וינטאג' 1979 מסקוטלנד. לחובבי וויסקי פרימיום איכותי.מדובר, ב- 48 בקבוקים בלבד של וויסקי וינטאג', שהגיעו בימים אלה לישראל.הוויסקי זוקק בחודשי ספטמבר-אוקטובר של שנת 1979, התבגר תחילה בחביות בורבוןולאחר מכן הועבר לחביות שרי אולורוסו בן 30 שנים להעשרת הטעמים ולסיום הוחזר הוויסקי לחביות בורבון ממילוי ראשון, להשלמת התבגרות בת 39 שנים.

 

 

ארגניה,מותג מוצרי הטיפוח מציע לרכישה שני מוצרי טיפוח חדשים כחלק מהסדרה הטיפולית – חומצה היאלרונית וקרטין, שמטרתם לתת מענה לעיצוב השיער כחלק מהשגרה היום יומית. בין המוצרים קרם לחות ומסיכה ללא שטיפה.

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק קרם ג'ל לחות מאט לצעירות החל מגיל 17 מסדרת החמצן הידרג'ניסט,  להחייאת עור הפנים ולשמירה על רמת לחות אחידה למשך 24 שעות.מדובר בפורמולה בעלת פטנט ייחודי להחדרת חמצן לשלושת שכבות העור ( NMF).

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק ממשיך להשיק חדשנות במוצרי האיפור,ומשיק את המסקרה החדשה – סקיי היי קוסמיק (SKY HIGH COSMIC),המסקרה החדשה מעניקה אפקט מקסימלי של הארכה ונפח של הריסים ובעלת פיגמנט שחור אינטנסיבי.

השמפו החדש והמשופר של Head & Shoulders עם הפורמולה המתקדמת ביותר. בנוסף למניעת קשקשים, השמפו החדש מעניק לחות לשיער ומאזן את השמנוניות בקרקפת ויוצר תחושת ניקיון ורעננות.

 

מצעי הג׳רסי של "סוהם" עשויים מבדים מעודנים במיוחד – בגייג׳ 28 (צפיפות נמוכה מ-24 משמשת לבדים גסים יותר, כמו פוטר, ובדים בצפיפות גבוהה מ-28 הם כה עדינים וקלי משקל שכבר אינם מתאימות למצעים, ומשמשים לרוב ליצירת לבוש אינטימי), עובדה שמבטיחה לילות רכים ומענגים במיוחד. כל המצעים של "סוהם" עשויים 100% כותנה ארוכת סיבים איכותית, וניתן להשיגם באתר בלבד www.soham.co.il

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר