בראש השנה: מתנות חגים לכולם

החגים כבר ממש מעבר לפינה וזה הזמן לקנות את המתנות למארחים, לילדים ובכלל אחד לשני. לנו יש מבחר מצויים שיתאים לכולם, ולכם נשאר רק לבחור

פורסם בתאריך: 10.9.22 11:26

לקראת חגי תשרי 'חלאבין' יצרנית תמרוקים ודאודורנטים ללא אלומיניום –  מאגדת את מוצרי הטיפוח הגבריים מסדרת 'טסקיו' ו'טיים האוט' למארזי שי חגיגיים כהצעה למתנות חג מפנקות עבור המין הגברי.

סנסס מציעה CHIC תמרוקים,המארז מאגד חמאת גוף מועשרת וג’ל רחצה מבושמים בניחוח עשיר  המרוכז בתמציות בשמים אשר נרקחו במיוחד בפרובנס שבדרום צרפת. המוצרים מכילים שמנים צמחיים עדינים, מועשרים בוויטמין E המגן על העור ובמינרלים טבעיים מים המלח השומרים על מאזן הלחות הטבעית שלו.

אמפוריו ארמני מעניק היבט חדש, עוצמתי ומסתורי לקולקציית הבשמים STRONGER WITH YOU עם השקתו של הבושם החדש במהדורה מוגבלת STRONGER WITH YOU OUD LIMITED EDITION.

סדרת בשמי בוס, המשקפת כיוון חדש זה, משיקה את הבושם BOSS Bottled Parfum, ניחוח גברי מאוד המביע כוח וכריזמה רבת עוצמה. ההרכב העצי-ענברי יוצר עושר ומרקם יוצאים מהכלל של הניחוח האיקוני העל זמני של BOSS Bottled, ומגלם בתוכו את המצב האולטימטיבי של להיות הבוס של עצמך.

מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent מציג את הבושם החדש לאשה LIBRE LE PARFUM ניחוח חדש עם חותמת ריח חדשה, פרחונית, פיקנטית של דבש. אינטנסיבית יותר מאי פעם. אש בתוך בקבוק.

מותג התכשיטים היוקרתי והנחשק TOUS עושים זאת שוב,  הפעם עם מארז יוקרתי הכולל את הבושם האייקוני לאישה ONYX PARFUM  LOVEMEבגודל מלא(90 מ"ל)בושם LoveMe ONYX בגודל מוקטן המותאם בדיוק לנסיעות (4.5 מ"ל)  ואבן קרמית הניתנת לריסוס והפצת ניחוח מתמשך במקומות סגורים. מארז שכולו מתנה!

אליזבת ארדן וויט תה מארז בושם א.ד.ט וקרם גוף. המתנה המושלמת לכל ימות השנה, ערכת וויט תה הכוללת בושם א.ד.ט 100 מ"ל וקרם גוף 400 מ"ל עשיר ומפנק.

בית האופנה GOLBARY  משיק  לחגי תשרי קולקציית בישום חדשה לנשים הכוללת ארבעה בשמים בניחוחות  חדשים, המתאפיינים בתחכום, אלגנטיות, עוצמה ונשיות.

 

 

חברת סולתם מציעה את סדרת כלי הבישול החדשה אלגנט. הסדרה ניחנת בצבעוניות מונוכרומטית חלקה ואפורה ומביאה עימה שיא חדש של שיק, איכות ואלגנטיות למטבח. הסדרה זמינה לרכישה בכלים בודדים או במארז.

קולקציית ראש השנה של ורדינון מציעה חוויית הום סטיילינג ייחודית עם מגוון מוצרי טקסטיל אופנתיים ואיכותיים לחדרי הבית השונים. שפע סטים של מצעים מעוצבים בסגנונות מקוריים, דרך מצעים בגוונים טבעיים במראה אלגנטי, וכן מבחר מצעי יוקרה קלאסיים המעניקים תחושה של חופשה אמיתית ומפנקת.

ברשת "נתח קצבים" מציגים מארז שיתאים לכל בית והוא כולל בוצ'ר עץ – קרש חיתוך / הגשה, סכין שף 21' מסדרת העץ מבית נתח קצבים דבש 350 גרם – אנשי הדבש ומלחייה גורסת יוקרתית.

 

אמגזית, יוצאת בפיתוח חדש להנאתם של הפודיז המושבעים. לאור הביקוש הגבוה ובכדי לתת מענה לצורך שזיהתה בקרב לקוחותיה, פיתחה אמגזית טאבון גז נייד "16 עוצמתי במיוחד. מדובר בפיתוח חדשני ויחיד מסוגו בישראל – טאבון עם מבער היקפי בצורת U המייצר פיזור חום אחיד בכל שטח האפיה ומבטיח תוצאות טובות יותר בהכנת פיצות, לחמים ומאפים.

דיסני הום, רשת חנויות הקונספט והלייף סטייל מבית אקסטרה ריטייל, מציעה לחג נבחרת מארזים מושקעים, איכותיים ושימושיים – מתנות שכיף להעניק ולקבל, כמו מארז זוג כריות גינה עגולות בעיטורים של כוכבי דיסני.

נעמן, מציע שלל מתנות מרשימות, מושקעות והכי חשוב – פרקטיות במחירים לכל כיס ובינהם סיר מולטיקוק ייחודי בעיצוב מרשים במיוחד מסדרת הפרימיום Aristocrat הכוללת גם מחבתות, קלחות וסירים בגדלים משתנים. הכלים בסדרה עשויים אלומיניום להולכת חום מהירה ואחידה, עם ציפוי חיצוני Hard Anodized המקנה חוזק ושמירה על חום מירבי. לכלים תחתית תרמית המתאימה לכל סוגי הכיריים וציפוי non stick איכותי.

ליין השמנים האתריים EVOK  של חברת JEUNESSE GLOBAL פותחו במיוחד על בסיס ההבנה שניחוחות משפיעים על הרגשות שלנו ועל איך שאנו מרגישים. התרכובות אינן מכילות שמני בסיס ומבוססות על 100% מיצוי של צמחים שונים. מקורם של הצמחים השונים נבחר בקפידה על פני חמש יבשות ושילובי הצמחים בכל אחד מהניחוחות ייחודים ומתאימים לשימוש בחלל החדר.

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים" מציג קולקציות חדשות לשולחן ערב חג מושלם מבית "מרדינגר סטודיו" אשר יהוו פתרון נפלא לדילמה הקבועה.

roso מותג הבית של רשת המולטי ברנד COOK AND BAKE, משיק לרגל ראש השנה והחגים  את roso Grill כלי ייחודי המשלב בין שני הפריטים השימושיים ביותר בכל מטבח בשנים האחרונות – רוסטר ופלנצ'ה.

לקראת חגי תשרי רשת הטקסטיל הגדולה והוותיקה "ערד טקסטיל" מציגה קולקציה ייחודית. הקולקציה מציעה מבחר של מוצרים איכותיים ומעוצבים לבית במנעד רחב של מחירים. מצעים מעוצבים ומפנקים, מגבות רכות ומחבקות ומפות מעוצבות ויוקרתיות.

"ג'נטלמן" משיקה סדרת מארזים חגיגית המותאמת במיוחד לגברים. הסדרה מציגה מספר מארזי עץ יוקרתיים בהם שולבו מגוון פריטי לייף סטייל לגברים בין המארזים כאלו המשולבים בפריטי עור, בקבוקי ויסקי וכוסות קריסטל ,סיגרים מצתי זיפו ועוד.

Laline  משיקה ניחוח חדש COTTON CLOUD וסדרת מוצרי אוירה במהדורה מוגבלת ובעיצוב ייחודי לחג COTTON CLOUD שואבת השראה מהרכות הנפלאה של פרח הכותנה, לצד השאיפה להשתרשות, לאדמת השדה הפתוח. עוד משיקה הרשת קולקציית מוצרי אוירה ואקססוריז המתאימים לשילוב בשולחן החג ביניהם: פמוטים, מבשמי אווירה, נרות, צעיפים ועוד.

גלילי'ס מציעה מגוון מארזי שי ברוח חגי תשרי, ביניהם:מארזים המורכבים ממיטב של יצרני הגליל: ממרחים, שמן זית, רימון, סילאן ודבש, ריבות וקונפיטורות, מוצרי קוסמטיקה ועוד. המוצרים מספרים את הסיפור האמיתי של הגליל ואת הערכים החיוביים המזוהים איתו, כמו רומנטיקה, קיימות, רב–תרבותיות ופלורליזם, מתארים בחברה.

 

״הנסיך הקטן״ מציעים את ״מראת הקסמים״ מדברת עברית- מראה המספרת סיפורים, משמיעה מוזיקה ועונה על שאלות קסומות בעברית. המראה יכולה לגלות לך איזו נסיכה את מבין 20 נסיכות שונות, ולספר לך 10 סיפורים קסומים ומעניינים בעברית . ניתן לדבר עם המראה – היא מבינה אותך ותוכלו לשחק יחד

בובה בינגו מדברת- בינגו היא כלבה אדומה בת ארבע, אחותה הצעירה של בלואי. לחצו על הבטן של בינגו כדי לשמוע אותה מדברת. בובת בינגו משמיעה 9 משפטים שונים ומעניינים. בנוסף, בינגו משמיעה את שיר הפתיחה של הסדרה – שירו את השיר האהוב יחד עם בינגו!

חברת אילנית היבואנית הרשמית של יצרנית הצעצועים הבינלאומית MGA בישראל משיקה דגמים חדשים ומעוצבים למותגים הפופולאריים ומציגה לראשונה מותג חדש בישראל –"מרמייז" בנות ים מרהיבות עם הפתעת שינוי צבע

פיקניק בחיק הטבע? טיול בנחלים? בטן-גב בחוף הים? אפשר ליהנות, לשתות  ולאכול בכל מקום – עם כלים רב פעמיים. חברת GoNature, המתמחה בציוד ואביזרים מקצועיים למטיילים ולמשפחות, מציעה לתרום לסביבה ולצאת לטבע עם סט כלים לפיקניק בקופסה רב שימושית.

 

חגיגת מארזים ברשת חינאווי Wine & More. מארזי יין ואלכוהול בהתאמה אישית, לצד מארזים מובנים ברמות תמחור שונות מיקבים מובילים ביניהם: טפרברג, רמת הגולן ועוד.

מישל שואורום – היבואנית הרשמית והמפיצה הבלעדית של מותגי יוקרה בינלאומיים מתחום הנרות, מפיצי ריח וכלי בית מעוצבים. בשואורום הנמצא בלב העיר תל אביב תוכלו למצוא נרות, מפיצי ריח, פמוטים וכלים לבית מהמותגים המובילים בעולם.

חקלייתא, המיזם החקלאי שמביא את התוצרת הישראלית הטרייה והאיכותית ביותר מהחקלאים אל הצרכנים הביתה, חוגג את חגי תשרי ומשיק מארזי חגים עם תוצרת ישראלית איכותית.בין המארזים שיהיו זמינים בחקלייתא לכבוד חגי תשרי:מלוא הטנא: ארגז עץ עם יין מוסקטו של יקבי רמת הגולן,  תפוחי שאלה אדומים  ממשק אודם שברמת הגולן, רימון של קיבוץ שדה אליהו, דבש מכוורת אופיר שבעמק חפר, סילאן לחיץ מחלקאי הדקלאים ותמרים צהובים מזן בהרי.

לכבוד החגים, חברת מרס משיקה מארזים חדשים בסדרת Celebrations – 'בקבוק סלבריישן, 'סלברשיין מתומן' 'סלבריישן סוכרייה'. המארזים החגיגיים מכילים מגוון של חטיפי חברת מרס – סניקרס, טוויקס, באונטי, מרס, מלטיזרס, מילקי וואי וגלקסי במהדורה מוגבלת לראש השנה 2022 .

 

 

חברת "מהלב – המרכז לאיכות חיים ונגישות"  – מציעה לראש השנה מארז חג מקורי להורים, הכולל אביזרים לשיפור השמיעה ולשיפור איכות החיים, על מנת להפוך את המילים סביב השולחן בארוחת החג לברורות יותר, ואת המפגש המשפחתי לנעים וקולח.

רשת מאיה "בוטיקטבע" מציעה לכבוד ראש השנה מארז חג מקורי על טהרת הטבע בסמלי החג. המארז כולל: תערובת אגוזים מפנקת, ממרחים טבעוניים – ממרח חלבה אורגני, ממרח שומשום ואגוזי לוז,  100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים, טחינה אתיופית 100% שומשום חומרה אתיופי טבעי ללא נתרן, תפוחונים יבשים, דבש טבעי, קרקרים סלק מקמח כוסמין מלא, שמן זית, שומשום לבן ושחור, מיץ לימון טבעי, אבקת סלק ומלח.

רשת FOX HOME משיקה באתר הסחר שלה קטגוריית מארזי מתנות לחג, הכוללת עשרות מארזים מגוונים לקראת עונת חגי תשרי שבפתח. המארזים מורכבים מהמוצרים החדשים מקולקציית סתיו-חורף 2022-2023 של הרשת, הכוללת סיפורי עיצוב שונים עם מגוון רחב של סגנונות עיצוביים כך שניתן למצוא בקלות פתרונות למתנות לכולם. על כל מארזי המתנות לחג שבאתר ישנה הנחה של 20% על המחיר המקורי:

תמי4 מבית שטראוס מים, משיקה בימים אלו מהדורה מוגבלת של סדרת ברי המים המתקדמת tami4edge במספר צבעי פסטל חדשים: ירוק- פיסטוק, ורוד-מרשמלו, כחול- שמיים וצהוב- בננה. זוהי הפעם הראשונה בה החברה מציעה את בר המים החדשני במהדורת צבעים חגיגית.

ברשת הספורט הבינלאומית ״דקטלון״ מציעים מתנת חג לילדים או להורים בדמות רולר בליידס במחיר שווה לכל נפש.

ברשת מקס סטוק מזמינים אתכם לבקר במחלקות העיצוב והאירוח , במחלקת המטבח, מחלקת הדקורציה, מחלקת היצירה ועוד שם מחכים לכם פריטים יפהפיים ושימושיים: כלי אירוח והגשה, פריטי דקורציה ונוי לעיצוב הבית, ריהוט בסטייל, פריטי יצירה להכנת אגרות החג/אריזות מתנה ועוד.

באורבניקה מציעים לכם מבחר ענק של כלי בית ואוירה שיהיו יופי של מתנה לכל מארח ואפילו לעצמכם. בין הפריטים, מנורות מעוצבות, כריות ועציצי בטון מעוצבים.

לקראת השנה החדשה ולמען אלפי ילדים שקולם לא נשמע, עמותת ילדים בסיכוי בשיתוף הסופרת והעיתונאית ענת לב אדלר, יצרו לוח שנה חדש וחברתי, מלא לב והשראה. הלוח כולל מידי חודש משפט שמתאר את קולו הפנימי של ילד או ילדה שגדלים בפנימיה, ולצידו משפט מעורר השראה של לב אדלר על אמונה, התמדה, הצלחה, אמון ונוכחות.כל ההכנסות ממכירת הלוחות הינן תרומה לעמותה למען שיפור חייהם של ילדים, נוער וצעירים בסיכון, ובגינן ניתן לקבל קבלה על תרומה המוכרת במס לפי אישור 46. (לחברות, ארגונים ופרטיים) https://gifts.yeladim.org.il/calendar2023/mobile/index.html להצצה בלוח לרכישה – https://bit.ly/3z6tDXd

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר