חדש על המדף

פורסם בתאריך: 19.8.22 11:07

SOLADEY – היא מברשת השיניים הפוטו-אלקטרית שמסירה את הפלאק ומלבינה את השיניים באמצעות אור ומים בלבד.מדובר בפאנל סולארי בקצה המברשת שקולט את האור שבחדר והופך אותו לאלקטרונים שמפרקים את הפלאק ומלבינים את השיניים. המברשת מסירה את הפלאק ביעילות כפולה באמצעות אור ואלקטרונים בלבד..פעילות הסרת החיידקים נמשכת עד 12 שעות לאחר סיום הצחצוח, באמצעות האלקטרונים שנותרים בפה והיא משפרת משמעותית את בריאות החניכיים.  פטנט רשום ביפן , גרמניה וארה"ב, ניתן לרכוש באתר.

מעבדות GIGI מציגה מוצר חדש המתווסף לסדרת NEW AGE G4. מסכה לעור הפנים המשלבת בין מרקם מוס מרגיע ו- PCM™ Complex הרשום כפטנט, המשלב פפטידים, סרמידים, מטריקס, גליצרין טבעי וחומצה היאלורונית, היוצרים יחדיו אפקט Lifting מתמשך לעור הפנים ומרווים אותו בלחות כבר מהשימוש הראשון.

מותג הבישום הבינלאומי DIESEL חושף בושם חדש: D BY DIESEL הבושם הראשון של דיזל שהוא א-מגדרי- יוניסקס. בושם פרימיום בניחוח של ענבר ושרכים, ממכר, רענן ודינמי.

"מיס קו", בושם חדש מבית קרליין- רקח במעבדות הבישום בצרפת עבור נשים שרוצות לפרוץ גבולות ולא מהססות להתבשם בניחוח חזק המשדר שמחת חיים. לכאורה "מיס קו" משלב תווים מנוגדים של  רעננות מתוקה, פרחוניות אקזוטית ובסיס חושני, אבל, ביצירתיות חדשה נולד ניחוח עשיר, נשי מאד ואנרגטי.

Laline , משיקה בשיתוף דיסני, חוויה של פינוק וניחוחות במהדורה מוגבלת בישראל, יפן וקנדה. הקולקציה בניחוח ויולט אמבר מעוצבת בגוונים הולוגרפיים, בכיכובם של החברים האהובים מדיסני, מיקי מאוס ומיני מאוס, דונלד דאק ודייזי דאק. בין הפריטים בקולקציה: קרם גוף בדמותו של מיקי מאוס, קרם ידיים בדמותה של מיני מאוס, פילינג גוף בדמותו של דונלד דאק, ועוד.

'גרנייה' משיק בימים אלה בישראל נראות חדשה למותג הדאודורנטים גרנייה מינרל (GARNIER MINERAL). אותן סדרות המוצרים בגרסת רול-און ובגרסת ספריי – רק בשינוי אריזה; ידידותית ומתחשבת יותר בסביבה.

המותג הבינלאומי SCHICK (שיק) משיק בימים אלה  פתרון אולטימטיבי לגברים:  סכין גילוח המיועדת לעיצוב שיער הפנים,באופן עצמאי,  למראה מסודר, נקי ומדויק עם אפשרות לעיצוב במגוון סגנונות.

פינוק, מותג הטיפוח המוביל בישראל*,  מציג את סדרת המוצרים החדשה – "פינוק בייבי" מוצרים שפותחו במיוחד לעורו העדין של התינוק מדובר במוצרים לעור רגיש, ללא פארבנים שנבדק דרמטולוגית  והוא ללא תוספת צבעים מלאכותיים ובתוספת תמצית קמומיל ואלוורה.

המומחים של קלרינס פיתחו את ה – בודי פרטנר בעזרת  PhytoStretchComplex}] שילוב צמחים עוצמתי בין תמצית  סנטלה אסיאטיקה יחד עם תמצית אורגנית מבננה ירוקה, קומפלקס צמחים המאפשר שליטה בסימני מתיחה. שילובם של תמציות אלו  מסייעים לחיזוק  הקולגן וסיבי האלסטין, מסייעים לקבלת גוון עור אחיד ובמניעת הופעתם של סימני מתיחה חדשים,

הרבלייף, מציעה סרום אנטיאייג'ינג מסדרת SKIN המסייע בצמצום סימני גיל הנראים לעין, מפחית קמטוטים, מרכך את העור ומעניק מראה זוהר, תורם לאלסטיות ולמוצקות העור.

לאחר מחקר מעמיק של 10 שנים בתחום טיפוח העור, המדענים של ניוואה מצאו את LUMINOUS 630  – רכיב הפועל ברמת התא. קרם העיניים של LUMINOUS 630 מסייע לטשטוש מראה כהויות סביב העיניים. הפורמולה מכילה: LUMINOUS 630 המסייע לאזן את הפיגמנטציה בעור הפנים, קפאין הממריץ מראה עיניים עייף ומסייע להפחית שקיות מתחת לעיניים וחומצה היאלורונית המעניקה לחות לעור ומסייעת לצמצום קמטים וקמטוטים.

ד"ר פישר מחדשת, מגדילה ומרחיבה את סדרת משחות ההחתלה המובילה של קמיל בלו ומשיקה קרם החתלה קלנדולה – להרגעת העור ולמניעת תפרחת חיתולים.

בית האופנה GOLBARY  משיק  קולקציית בישום חדשה לנשים הכוללת ארבעה בשמים בניחוחות  חדשים, המתאפיינים בתחכום, אלגנטיות, עוצמה.

חדש מ NUK: מוצצי ספייס מיקי מאוס של דיסני בעיצוב רטרו מהמם, עוצב במיוחד לתינוקות עם עור רגיש. למוצץ פתחי אוורור גדולים במיוחד המאפשרים זרימת אוויר מקסימלית, כך שהעור העדין של הקטנטנים נשאר יבש.

תנובת כנרת היא חנות הדגל של ענף גידול התמרים המפואר של קיבוץ כנרת ובה מצוי המגוון הרחב ביותר של התמרים בישראל (עשרה זנים) ומוצרים שונים המבוססים על הפרי.החנות מציגה פלטפורמה מרשימה  של תוצרת חקלאית מקיבוץ כנרת  והסביבה ומיועדת גם לשפים ולחובבי קולינריה, המחפשים לשלב את הזנים המיוחדים והבריאים ביותר של פרי התמר במטבח

 

 

שמן הזית "בלדי" של "סבא חביב" הינו שמן איכותי וטהור, שייחודו מתבטא דרך כבישה קרה בעלת חמיצות מרבית (0.8). השמן "בלדי" הינו 100 אחוז טבעי ללא סינון, מכיל חלקי פרי טבעיים, בעל תו איכות של שמן זית ישראלי והמוצר המוביל בשוק שמני הזית בשנת 2022.

קונצרן בונדואל, הגדול והמוביל בעולם בתחום הירקות, נכנס לראשונה לקטגוריית הקפואים בישראל כניסתו לישראל היא תחילתו של עידן חדש בקטגוריית הירקות הקפואים באיכות, במגוון הירקות ובחדשנות ייחודית. הישראלים, חובבי הירקות, ייהנו מירקות גורמה מובחרים, איכותיים וטעימים במיוחד. בין המוצרים החדשים והמסקרנים שיגיעו למדף הקפואים הישראלי כבר החודש: פרוסות זוקיני קלוי, חצאי פלפלים קלויים, פרוסות חצילים בגריל ושעועית עדינה שלמה מזן מיוחד.

פריגת, מותג המיצים משיק את סדרת המשקאות המרעננת והאכילה של הקיץ, פריגת קוביות בתוספת מרכיבי פרי ואלוורה בשני טעמים חדשים: בטעם פינקולדה (ללא אלכוהול) עם קוביות ג'ל קוקוס וטעם מלון עם קוביות אלוורה.

תכירו את וודקה AU הבריטית שמיובאת ומשווקת על ידי חברת ויז'ן משקאות בע"מ, היא מסוננת בסיבי זהב, מזוקקת חמש פעמים, מיוצרת במנות קטנות ובעבודת יד, והיא הוודקה הכי נמכרת היום בבריטניה, והצומחת ביותר באירופה, והיא הולכת לשנות את כללי הטעם של חובבי הוודקה והאלכוהול.

"עץ הזית" משיק חדשנות בקטגוריית התרסיסים. שילוב של שמן זית כתית מעולה איכותי בטעמים מעודנים בתרסיס, שישדרגו כל מנה במטבח. הסדרה החדשה מיוצרת באיטליה ומציעה שלושה תרסיסי שמן זית כתית מעולה ואיכותי המכילים חומרי טעם וריח טבעיים ובטעמים שכל אחד אוהב.

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם משיקה לקראת חג ראש השנה:שמן זית כתית פרימיום –OLEUM CRETE מיוון. השמן ללא חומרים משמרים וזכה בלמעלה מ-25 פרסים בתחרויות בינלאומיות ב-4 השנים האחרונות.

דנונה, מבית שטראוס, שהשיק לפני כשנה את סדרת דנונה WOW , יוגורט מפנק בשכבות, משיק לראשונה מהדורת קינוחים קולינרית בשיתוף הקונדיטורית אסטלה. בסדרה: יוגורט עם קרם בטעם בנופי פאי ויוגורט עם קרם בטעם קראק פאי.

מותג מוצרי החלב והיוגורטים הבין-לאומי "Muller" מרחיב את סדרת ה- Muller Froop, סדרת היוגורט עם קציפת הפרי המרעננת, עם מהדורה קיצית ומיוחדת:  Muller Froop Shake בטעמי מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון (3% שומן).

"מעדני יחיעם" משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי פרח- נקניק סלמי חצי יבש אפוי ומעושן בסגנון כפרי, ללא גלוטן, מכיל תערובת בשרים מובחרת ומתובל בתיבול עשיר מתערובת בשרים של הודו ובקר, מתובל בגרעיני פלפל שחור שלמים.

Pick'a Fruit: הן סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים בטעם תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה.מדובר בסוכריות רכות המכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וחומרים משמרים.

קינדר, קבוצת פררו, נכנס לראשונה בישראל לקטגוריית העוגיות ומשיק את קינדר קארדס – עוגייה בעלת שתי שכבות וופל פריכות, בשילוב שני קרמים רכים של חלב וקקאו.

משק ויילר, משיקה בימים אלה שורת מוצרי טופו חדשים ומוכנים, המאפשרים ליהנות מארוחה משביעה, מדובר בשניצל טופו, ב-4 סוגים שונים- שניצל טופו בטעם עוף, שניצל טופו פיקנטי, שניצל טופו עם תירס ושניצל טופו עם ברוקולי.

"פרימור" משיקה לרגל הקיץ: משקה לימון אננס ולימון פסיפלורה במהדורה מוגבלת משקאות בטעמים טרופיים בבקבוקים אישיים המתאימים גם לקוקטיילים ושייקים.

תנובה, מרחיבה את סדרת "ארוחה בקטנה" ומשיקה שני מוצרים חדשים: לאבנה אסלית עם קרקרים וציזיקי פיראוס עם קרקרים במארז אישי במשקל כולל של 150 גרם. המוצרים החדשים מצטרפים ל'גבינה לבנה בקטנה' עם פריכיות וקוטג' בקטנה.

שטראוס משיקים "נשנושי גבינה עם גבינת שמנת" 16% שומן. הגבינה העשירה והמפנקת בשילוב עם תוספים מלוחים: בייגלה שטוחים וגריסני זיתים יוצרת חוויה מהנה של "ניגוב". הסדרה כוללת שני מוצרים: נשנושי גבינה עם גבינת שמנת וכעכים שטוחים מלוחים ונשנושי גבינה עם גבינת שמנת וחטיף אפוי עם זיתים.

חברת TORR, מחממת הפודטק The Kitchen של שטראוס, משיקה ביחד עם חטיבת הממתקים של שטראוס סדרת חטיפים חדשה – UPLAND. החטיפים (Pressed Bars (, פותחו בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך  המאפשרת  לייצר חטיפים ללא שום צורך בתוספת סוכר, לרבות  דבש, סילאן, גלוקוז וכו', המשמשים כ"דבק" לחיבור הרכיבים השונים של החטיף, כפי שנהוג ברוב חטיפי הבריאות.

עלית ו"רגע מתוק", מקבוצת שטראוס, משיקה סדרת מוצרים חדשה: מטבעות שוקולד המותאמים במיוחד לאפייה.סדרת מטבעות השוקולד משמשת כחומר גלם איכותי ומקצועי ומותאמת במיוחד לאפיה בשל אחוז חמאת קקאו גבוה שבזכותו השוקולד נמס בקלות, אינו נשרף בקלות ומבריק במיוחד.  סדרת מטבעות השוקולד כוללת שלושה טעמים: מריר המורכב מ-72% מוצקי קקאו, חלב המורכב מ-35% מוצרי קקאו ולבן המורכב מ-30% מוצרי קקאו חלבי.

מחלבות שטראוס משיקים "לאבנה עם תוספות" 9% שומן. לאבנה עשיר ומפנק עם מרקם חלומי שמוסיף צבע לכל ארוחה. הסדרה כוללת שני מוצרים: לאבנה בתוספת שמן זית ותערובת עשבי תיבול ולאבנה בתוספת שמן זית וצ'ילי חריף, באריזה חדשה של 250 גרם.

לראשונה מאז השקת במבה בשנת 1964, משיקה אסם חדשנות פורצת דרך בבמבה הקלאסית – במבה אוורירית, בעלת טעם זהה לבמבה הרגילה אך במרקם רך ונימוח הרבה יותר. המרקם הנימוח והאקסטרה אוורירי שנמס בפה, יוצרים חווית אכילה חדשה בבמבה.

שוקולד פרה מבית עלית, חוזר למדפים במתכון חדש שפותח ביחד עם חברת בארי קליבו, יצרנית מעבדות הקקאו מהגדולות בעולם.הרכב המתכון החדש מאפשר לקרוא לשוקולד Coverture, מאחר והוא מכיל מעל 32% חמאת קקאו ומעל 50% כלל מוצרי הקקאו. השוקולד מעט רך ומותאם הן לאפייה והן לאכילה.

חברת "ויליפוד" משיקה סדרה חטיפים קראנצ'יים ועשירים בחלבון על בסיס קמח עדשים הסדרה החדשה כוללת 3 חטיפים מלוחים מפנקים ואיכותיים, עשירים בחלבון, על בסיס קמח עדשים.

שוקולד אגוזי לוז מבית עלית חוזר למדפים בגרסה מחודשת הכוללת שלושה טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר ולראשונה גם בטעם שוקולד לבן! כל הטעמים בשילוב של אגוזי לוז שלמים מובחרים המעניקים טעם עשיר ואיכותי. הסדרה חוזרת במאגדת של שלישיות – כל שלישיה בטעם אחר: מאגדת שוקולד לבן, מאגדת שוקולד מריר ומאגדת שוקולד לבן.

חברת ויליפוד,משיקה סדרה חדשה של שימורי סלמון אטלנטי במגוון טעמים הסדרה החדשה כוללת שימורי סלמון במשקל 129 גר, המהווים מקור טבעי לאומגה 3 וכוללת 6 טעמים: סלמון אטלנטי בשמן קנולה, סלמון אטלנטי מעושן בשמן קנולה, סלמון אטלנטי בשמן קנולה ולימון, סלמון אטלנטי בשמן קנולה וצ'ילי, סלמון אטלנטי ברוטב טריאקי וסלמון אטלנטי ברוטב עגבניות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר