קחו מקל ותרמיל וסעו אל הגליל

בזמן שמחיר המלונות בישראל מאמירים חאן הגליל הוא אופציה זולה נעימה ובהחלט שווה. יצאנו לבדוק וחזרנו עם תובנות

פורסם בתאריך: 26.7.22 09:59

חאן הגליל יושב על נקודה שבין בין נהריה לעכו במרחק קצר מחופי הים היפים של נהריה, מדובר במתחם ענק שכולל בתוכו אוהלים ממוזגים ולצידם חדרים גדולים המציעים פשטות ונוחות מירבית. הגענו לשם ביום שישי, לאתנחתא קלה לסוף השבוע, המקום מבודד ואתם יכולים לשמוע את עצמכם נושמים מה שהופך את החוויה לטובה עוד יותר. בכל זאת יש משהו נעים בהתחברות לטבע, לשקט, לציוץ הציפורים בבוקר, צלילים שנעלמו מהעיר האורבנית שבה אנחנו גרים.

אז ארזנו את עצמנו, הפקדנו את הכלבה אצל הסבתא ונסענו, שעה וחצי על כביש שש והגענו לחלקת האלוהים הזו, מסביב כאמור שקט דממה למרות התכונה לפני שבת של משפחות עם ילדים שביקרו במקום, נראה שכולם מבינים שבמקום כזה שומרים על השלווה ולוקחים את הכל בקצב הרבה יותר רגוע.

התמקמנו בחדר שהיה מאובזר במיטה זוגית נוחה, מקרר, טלויזיה ואפילו מיטה נוספת לילדים והיינו עסוקים בעיקר בלנוח. מגיע לנו.

במרחק קצר מהחדרים נמצא מתחם האהלים של החאן- במתחם עצמו 12 אוהלים משפחתיים, שמתאימים לעד שישה מבוגרים, האוהלים ממוזגים, אטומים לגשם (לא מתאימים לימים גשומים וסוערים), רוח, ושמש, כוללים רצפה אטומה המחופה בדשא סינטטי, ומאפשרים פרטיות מלאה. הם מאובזרים, במזרנים נוחים, תאורה, ושקע חשמל וליידם דשא רחב ידיים ופינות ישיבה מוצלות עם שולחנות קק"ל. כמו כן, ישנה אפשרות להדלקת מנגל ופוייקה. בסמוך להם, נמצא מתחם המקלחות והשירותים הציבוריים. בנוסף למטבח חיצוני הכולל: מקררים, כיריים גז, שוקת מים ומשטחי עבודה.

ואם בכל זאת חיפשתם מה לעשות, במרחק נסיעה קצר תוכלו להגיע לחופי הים של נהריה וכמובן לעיר עצמה, לצאת לסיבוב בעכו הציורית או לקחת חלק בסדנאות אתגר וחוויה בטבע שמציע החאן. מדובר בסדנת ODT Outdoor training שכוללת עילות אקטיבית של מעבר בין תחנות אתגריות שונות, המעודדת את המשתתפים בה להתמודד עם אתגרים בשטח המחייבים תקשורת, מנהיגות, לקיחת אחריות, הקשבה ועוד. טבע תרפיה פעילות שמבוססת על אימון באמצעות הסביבה והטבע, שלו כוחות ריפוי, ומאפשר פתיחות ונגישות בין אנשים. השיטה מיושמת אצלנו מול ילדים ומבוגרים. מייסד השיטה בארץ הוא ד"ר רונן ברגר, אולם הרעיון שהטבע יכול לתת לנו השראה, כוחות וכיווני מחשבה חדשים הוא רעיון אוניברסלי שקיים בתרבויות רבות בעולם.

למי זה מתאים: למשפחות עם ילדים ולמי שרוצה לחגוג ארועים גדולים כמו שבת חתן וכו׳, המקום עם אוהלים ממוזגים וגדולים, נוחים מאוד ומאובזרים וניכר שהייתה חשיבה בכל פרט.

ניתן לשלב במקום ארוחות בוקר בהזמנה מראש, או להגיע עם אוכל מוכן ולהשתמש בציוד שבמקום.

מחירים: מחיר לילה לאוהל משפחתי: עד ארבעה אנשים 400 ₪; חמישה אנשים 510 ₪; שישה אנשים 620 ₪. ישנה אפשרות לשלב ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה במחיר: 50 ₪ לילד ו60 ₪ למבוגר.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר