חדש על המדף

פורסם בתאריך: 31.5.22 18:10

סופר-פארם מביאה לראשונה לישראל את מותג הטיפוח האמריקאי ADVANCED CLINICALS, ומשיקה סדרת מוצרי טיפוח לעור ולשיער במחירים של עד 55 ₪ לפריט.  המותג ADVANCED CLINICALS המפותח במעבדות בשיקגו מציע מגוון הכולל מוצרי טיפוח עשירים בחומצה היאלורונית, רטינול, ויטמין סי, ביוטין, שמן ארגן ועוד. במסגרת ההשקה מגיע לישראל מגוון של 13 מוצרים של המותג וביניהם סרומים לפנים, מגוון מסיכות שיער, וטונרים.

ADVANCED CLINICALS שם בחזית קידום נשים, וכל הפורמולות שלו החל מסרומים ועד מסכות מפותחות על ידי נשים, ולמען נשים. בשונה ממותגי דרמו-קוסמטיקה אחרים, המגוון של ADVANCED CLINICALS כולל לא רק מוצרים לשגרת הטיפוח לעור, אלא משלב גם מוצרי טיפוח לשיער. המוצרים של ADVANCED CLINICALS אינם מכילים פראבנים, ולא נוסו על בעלי חיים.

גם השנה ניוואה מציגה קרם רב שימושי 250 מ"ל במהדורה צבעונית ומיוחדת לכבוד חודש הגאווה שחל בחודש יוני 2022. המהדורה מעוצבת בצבעי דגל הגאווה ומכילה את הקרם הרב שימושי המוכר והאהוב של ניוואה.15% מההכנסות היבואן בגין מוצר זה במהלך חודש הגאווה (יוני 2022) יתרמו לארגון איגי

חדש מבית Forever Israel: שמפו ומרכך אלו-חוחובה – מבוססים על ג'ל אלוורה טהור בשילוב שמן חוחובה  השמפו אלו-חוחובה בעל נוסחה מתקדמת המבוססת על ג'ל אלוורה טהור המעניק תחושת לחות ורכות, בשילוב שמן חוחובה השומר על ברק וגמישות השיער.

ג'ל האלוורה המיוצב של Forever עוזר לשמור על הלחות של השיער ובעל רכיבים העוזרים לשמור על תחושת רעננות וברק לאורך זמן בעוד שמן החוחובה מסייע בשמירה על חוזק ועובי השערה.

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מציע, לקיץ 2022  את סדרת הדיאודורנטים  אנטי-פרספירנט לאישה ולגבר עם הגנה מקסימלית. הדאודורנטים ללא פראבנים, ללא אלכוהול, היפו-אלרגניים, נבדקו בפיקוח דרמטולוגי ונמצאו מתאימים לשימוש גם בקרב בעלי עור רגיש.

מוצר חדש מבית "אריאלה ביוטי " מוצר דמוי מייקאפ שהוא מקדם הגנה עם מסנן קרינה SPF30 בתוספת גוון פיגמנטטיבי המספק הגנה מקסימלית מפני קרינה.

חדש מפינוק סדרת SHAKE YOUR BODY מתרחבת ויוצאת עם שני ניחוחות חדשים באווירת הקיץ המתקרב עם שני ניחוחות חדשים ומסקרנים במסגרת המהדורה המיוחדת של תחליבי רחצה מסדרת SHAKE YOUR BODY – סדרת תחליבי הרחצה של המותג בניחוחות שייקים מפנקים ומרעננים במיוחד – למקלחת חוויתית מתמיד.

בטיסט, מותג השמפו היבש משיק לקיץ 2022  סדרה משופרת  של שמפו יבש לשיער,השמפו היבש של בטיסט מרענן שיער שומני וחסר ברק ומעניק לו מראה מטופח, מאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה ועוזר בספיחת השומנים מהשיער. בנוסף, השמפו מנטרל ריחות רעים כגון: סיגריות, עשן וריחות בישול ומעניק ניחוח רענן.

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: TRUE COLOR SATIN LIPSTICK SHEER – NEW SHADES. הקולקציה מכילה ארבעה שפתונים בגוונים הנכונים בדיוק לחופשת הקיץ החלומית הבאה שלך. חוויית איפור נעימה וקלילה, עשירה בלחות, למראה טבעי, אחיד ונטול מאמץ . הקולקציה צפויה להתרחב לגוונים נוספים ומפתים בקרוב

עדן פינס משיקה את Fifi- מותג חדש המתמחה במוצרי טיפוח לשיער מתולתל וגלי. בשלב הראשון יציע המותג סדרת תכשירים לטיפוח ועיצוב שיער מתולתל וגלי באיכות פרמיום ובמחירים נגישים. המותג כולל מגוון רחב של כ- 20 מוצרים, תכשירי טיפוח, מברשות ומוצרים ייחודים למתולתלת שלא הושקו קודם לכן בישראל

מותג Kotex משיק סדרת מגני תחתון חדשה המותג הבינלאומי להיגיינה נשית, משיק סדרת מגני תחתון חדשים המעניקים מגוון פתרונות למגוון צרכים. בנוסף, משיק המותג מוצר בלעדי ל- Kotex – מגן תחתון אנטיבקטריאלי.

פינוק מרחיב את מגוון מוצריו עם השקת 2  מוצרים חדשים של סבון לידיים בתוספת חמאת קקאו ובתוספת חמאת שיאה המוצרים בעלי נוסחה עדינה המעניקה לחות לעור, קצף עשיר וניחוח מרענן לחוויה מהנה.

"אטרקטיבו" הנו מותג ישראל לטיפוח השיער, פורמולה בטכנולוגיה ייחודית. הפורמולה מסתייעת בשמן קיק, בעל סגולות רבות. לדוגמא: הפסקת נשירת השיער וחיזוק סיב השערה, תוך שהשיער מקבל ברק, לאורך זמן. תערובת החלבונים הנמצאת בפורמולה, נספגת בשיער, משנה את סיב השיער, משקמת אותו ולאורך זמן מפחיתה את הנשירה. המוצרים לא נוסו על בע"מ ויוצרו תוך התחשבות באיכות הסביבה. סדרת מוצרי הטיפוח והשיער מאושרים ע"י משרד הבריאות

 

לקראת חג השבועות, חג הגבינות ועוגות הגבינה, ממשיכה אסם-נסטלה לבסס את מותג פתיבר בעולם העוגיות המפנקות עם מוצר חדש ומיוחד שיעניק את הטוויסט לעוגות הגבינה והביסקוויטים הקלאסיות: פתיבר פינוקים בטעם עוגת גבינה – השילוב המושלם בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים לקרם מפנק ועשיר בטעם עוגת גבינה.

קבוצת גורי מתחילה לשווק את מוצרי חברת Touched by Nature – חטיפי אנרגיה עשירים בסיבים תזונתיים וללא גלוטן – כחלק מהמגמה העולמית לצריכת מוצרי סופר-פוד, מן הטבע, ועתירים ביתרונות בריאותיים.

מותג חטיפי הקינואה שוקולד המהפכני UNDERCOVER מגיע לישראל – מדובר בחטיפי קינואה קלויה בציפוי שוקולד פרמיום, ללא גלוטן, עם רכיבים טבעיים, טעימים להפליא, ובמרקם קראנצ'י קריספי. סדרת Undercover, אשר תיובא לישראל על ידי חברת שגיא גרופ-פודיס, כוללת 5 טעמים של חטיפי קינואה קלויה בציפוי שוקולד בתוספת רימונים, אוכמניות, דומדומיות, מלח ים וחטיפי שוקולד חלב וקינואה.

"פרימור" משיקה סדרת מיצים סחוטים טבעיים חדשה: הסדרה האדומה: מיץ תפוח רימון סלק ולימון, מיץ תפוח ודובדבן ומיץ תפוח וחמוציות המבוססים על פירות אדומים, להם מנוכסים תכונות בריאותיות מגוונות, הם שלושת הטעמים החדשים של הסדרה האדומה .

לכבוד חג השבועות, משיקה חברת "תבואות", המתמחה במזון טבעי ואורגני, סדרה בת ארבעה סוגים של ניוקי איטלקי אורגני: ניוקי תפוחי אדמה אורגני, ניוקי תפוחי אדמה אורגני ללא גלוטן, ניוקי תפוחי אדמה אורגני עם תרד, וניוקי תפוחי אדמה אורגני עם קמח כוסמין ותרד.

טבעול מרחיבה את המותג 'טבעול גורמה' עם סדרת 'לביבות גורמה' חדשות במיוחד לקראת שבועות. סדרת הלביבות החדשה, בהשראת מטבחים עולמיים , מצטרפת לעולם הארוחות ה-BOWL תחת המותג 'טבעול גורמה'.לביבות בטטה עם נגיעה של קארי – בהשראת אחת המנות הפופולריות ביותר של לביבות בטטה, בתיבול עדין של קארי, לביבות סלק – את הסלק אפשר ממש להרגיש בכל ביס, והצבע המהפנט והסגול מצטלם יפה במיוחד, לביבות כרישה – נימוחות ועשירות, מהמטבח המקומי האותנטי והעשיר בטעמים.ם ולביבות כרובית ותפוח אדמה – בנוסח 'אלו גובי' בהשראת המטבח ההודי.

לקראת חג השבועות מעדנות, מרחיבה את סדרת מוצרי הפילו ומשיקה סדרת מאפי פילו, הכוללת שני מוצרים: מאפה פילו במילוי גבינה ומאפה פילו במילוי תרד וגבינה. בעוד המוצרים הקיימים בסדרת מאפי הפילו של מעדנות מיועדים לצריכה אישית, המאפים בסדרה החדשה משפחתיים ומתאימים לארוחת החג ולאירוח. הסדרה החדשה מושקת במהדורה מוגבלת.

לקראת חג השבועות יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה סדרת מוצרים חדשה: רוטבי שמנת מתוקים לשדרוג קינוחים. שלושת המוצרים בסדרה: רוטב שמנת בטעם קרמל מלוח, עם גרגירי וניל ורוטב שמנת עם שוקולד.

"חקלאי גרנות" החלה בשיווק זן האבוקדו ריד. הזן המיוחד, הנחשב לאבוקדו האחרון של העונה, מצטיין במפלס אחוז שומן נמוך ביחס לסוגי אבוקדו אחרים, בעל מרקם קרמי ומענג.

בחג השבועות 2021, אסם השיקה את פתיבר פטל הורוד וצבעה את שולחן חג השבועות בעוגות חג וורודות וחגיגיות במיוחד. לאחר ההצלחה הגדולה, באסם-נסטלה ממשיכים להקשיב לטרנדים הקיימים בשוק ולבקשות הצרכנים ולהשיק לחג השבועות הקרוב את אחד הטעמים הטרנדיים ביותר של השנים האחרונות-פתיבר בטעם וצבע פיסטוק.

בעקבות הביקוש ועצומה מצד הצרכנים, היא חוזרת ובמהדורה מוגבלת- גולדסטאר מותג הבירה האהוב והנמכר ביותר בישראל, מחזיר למדפים את: גולדסטאר בלאק רוסט, במהדורה מיוחדת ובכמות מוגבלת

מותג הפרימיום בלזן מפתיע בטעם חדש במהדורה מיוחדת- שוקו ליבניץ בטעם תפוז.המוצר מצטרף למגוון המוצרים המצליחים של המותג ולשני טעמים בסדרת שוקו ליבניץ – שוקו ליבניץ חלב ושוקו ליבניץ מריר.

צבר השיקה את "המעדנייה של צבר" הכוללת סדרת גבינות עם ירקות קלויים. "המעדנייה של צבר" מושקת כחלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה המתכתבת עם הביקוש ההולך וגובר למוצרי מעדנייה.

טירת צבי, נכנסת לראשונה לקטגוריית תחליפי הבשר ומשיקה סדרת נקניקיות טבעוניות. בחודשים הקרובים תשיק החברה מוצרים נוספים מתוך כוונה להפוך לשחקנית משמעותית בשוק תחליפי הבשר. תחליפי הבשר ישווקו תחת מותג "טירת צבי".

תלמה, מובילת שוק דגני הבוקר בישראל, מרחיבה את סדרת קורנפלקס בטעמים הכוללת את:קורנפלקס דבש, קורנפלקס וניל, קורנפלקס מייפל וקורנפלקס בננה – ומצרפת טעם חדש במהדורה מיוחדת: קורנפלקס תות.

מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה, כלים חד פעמיים ואביזרי ניקיון והיגיינה מציג חבילת אירוח מיוחדת לחג השבועות, הכוללת את כל מה שצריך בבית לאירוח פשוט ונוח בחבילה אחת המוצעת בכ-23 אחוזי הנחה!

 

אמגזית ממשיכה לחדש ולהפתיע. לאחרונה החברה קיבלה בלעדיות לשיווק והפצה של Brazilian Flame, המותג האמריקאי המוביל לגריל גז רוטיסרי ההופך את בית הלקוח לסטייק האוס ברזילאי אמיתי. Brazilian Flame, גריל גז לצליית בשרים באופן מבוקר ואיטי בעזרת מבערים קרמיים אחוריים בשיטת צליה אינפרא ומערכת חשמלית נטענת של 3 או 5 שיפודי rotisserie מסתובבים, המבטיחה צליה חיצונית אחידה לנתחי בשר, עוף ודגים מובחרים עם טעמי ברבקיו ייחודיים. לגריל צג דיגיטלי המראה את הטמפרטורה בחלל המכשיר, וטיימר לקביעת זמנים וקבלת התראה קולית, המאפשרים שימוש נוח וידידותי ובקרה ושליטה מלאה בתהליך הצלייה. הזכוכית הקדמית השקופה המספקת הצצה לתהליך הצלייה, ואופן ההגשה הייחודי בסגנון ברזילאי עם שיפוד נשלף, הופכים את החוויה למרשימה ומהנה במיוחד.

היתרון הנוסף של הגריל החדש מבית אמגזית זה הניידות שלו. ל-Brazilian Flame סוללת ליתיום מובנית נטענת, מה שמאפשר לקחת אותו לכל מקום ולהפעיל עד 12 שעות ללא צורך בחשמל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר