חדש על המדף

פורסם בתאריך: 7.5.22 14:52

קולקציית בשמי סניורינה מבית פראגמו חוגגת עשור מאז הושקה והייתה להצלחה עולמית. קולקציית סניורינה עם ארבעת הניחוחות המפתים שלה, מהווה את אחד הביטויים התוססים ביותר של פראגמו, הן כיצירתיות בעולם הבשמים, וכסמל רב עוצמה לאחדות וידידות בין נשים.

המותג האיטלקי פופה משיק בימים אלה את סדרת פלטות ההארה (היילייטרים) SCENTED FACE HIGHLIGHTERS PALETTE. מדובר בסדרת היילייטרים במהדורה מוגבלת -הפלטות מעוצבות בגוונים חמים ועוטפים של חום כהה, בז' מתובל, קפוצ'ינו וורוד, בניחוח עדין של תווי שוקולד לחוויה חושית חדשה בכל מריחה.

כחלק מחגיגות ה-50 לסדרת הנוסחה הנורווגית, חברת ®Neutrogena משיקה קרם ידיים המשלב את המומחיות של הענקת לחות עם שמירה על היגיינת הידיים:  HAND CREAM MOISTURIZING & HYGIENE.

LABELLO SUN PROTECT SPF30 לבלו שפתון לחות 30SPF  להגנה מפני השמש עם  פורמולה ייחודית המכילה שמנים טבעיים וחמאת שיאה בעלת מרקם נעים השומרת על שפתייך ומעניקה להם לחות למשך עד 24 שעות.

ניוואה משיקים את ניוואה סאן קרם הגנה עם מקדם הגנה SPF 50+ על בסיס מינרלים עם אלוורה אורגנית. הסדרה כוללת שני מוצרים –  ניוואה סאן קרם הגנה לילדים וקרם הגנה לפנים.

טיטולים, מותג החיתולים המוכר והאהוב משיק חיתול משודרג בעל טכנולוגיה מתקדמת המעניקה ספיגה של עד 12 שעות ומשאירה את החיתול דק ומתוקתק.החיתול החדש מגיע עם סמן רטיבות בכל המידות, המשנה את צבעו כשהחיתול רטוב, ומאפשר להורים לזהות בקלות מתי צריך להחליף את החיתול.

לקראת עונת הקיץ ופתיחת עונת הרחצה ,קבוצת  MORAZ צמחי מרפא, מרחיבה את סדרת מוצרי הגנה מהשמש לכל המשפחה, ומשיקה מוצר חדש:X- דוזה תרסיס הגנה מהשמש ומצריבת מדוזה, בעל הגנה גבוהה SPF50 עמיד במים ל-80 דקות, מבוסס על צמח הפוליגונום, ויטמין E ומינרלים מים המלח המסייעים לשמירה על חיוניות העור.

חברת אורגניקזון משיקה  שני מוצרים חדשניים אחד: תערובת ציטרונלה למריחה על העור נגד עקיצות ונר ציטרונלה להרחקת יתושים.התרסיס נגד יתושים טבעי,על בסיס שמנים אתריים, ציטרונלה ואקליפטוס לימוני,ללא SLS, ללא פרבנים ופרפין. לשימוש חיצוני בלבד, מתאים לשימוש מגיל 3.

סדרת מוצרי הרול-און החדשה של ניוואה לאישה ולגבר – מוצרי סדרת מגנזיום דריי מכילים 0% אלומיניום, מעניקים תחושת רעננות ומסייעים להגנה אפקטיבית מפני ריח זיעה למשך 48 שעות.הסדרה כוללת שלושה מוצרים –  שני ניחוחות שונים לאישה וניחוח אחד לגבר

פלטת FRAMES החדשה מבית ג'ייד נוצרה בהשראת כל המסגרות שגורמות לנו להרגיש הכי יפות בעולם. שילוב של גוונים רכים ונעימים שמתאימים לכל צבע עור ועיניים, שמחמיאים לכל אישה ומצליחים להביא איתם תחושת נינוחות קלילה.

ה – Sheecooi, הוא משקה שעשוי פולי קקאו פראי שהגיעו היישר מאקוודור, הוא מסע בן שמונה שנים, של איש אחד, שהתאהב בקקאו וסגולותיו.המשקה מיוצר, דווקא בישראל במפעל "מאמא יארה" באזור התעשייה תפן בצפון הארץ, בקו ייצור שפותח במיוחד עבורו, עשוי מפולי קקאו פראיים, תמרים שנועדו להמתקתו, ותבלינים. המשקה מגיע כגרגרים יבשים שלהם מוסיפים מים חמים והוא מוצע בשלושה טעמים: קלאסי, צ'ילי מקפיץ, והל מכושף, ובשני גדלים שונים: 200 גרם ו-420 גרם. את משקה שיקוי הקקאו ניתן לרכוש רק באמצעות אתר האינטרנט: www.Sheecooi.co.il, או בטלפון: 0526865616.

משפחת תערובות הקפה החדשה של Nespresso – World Explorations, המורכבות מפולי קפה בקלייה מדויקת, תיקח אתכם למסע של טעמים בכל לגימה עם חוויות קפה חדשות בהשראת תרבויות קפה מסביב לעולם: מיאמי, פריז, איסטנבול וריו דה ז'נרו.

לקראת חג השבועות מעדנות, החברה המובילה בישראל בתחום המאפים הקפואים להכנה ביתית, מרחיבה את סדרת מוצרי הפילו ומשיקה סדרת מאפי פילו, הכוללת שני מוצרים: מאפה פילו במילוי גבינה ומאפה פילו במילוי תרד וגבינה. בעוד המוצרים הקיימים בסדרת מאפי הפילו של מעדנות מיועדים לצריכה אישית, המאפים בסדרה החדשה משפחתיים ומתאימים לארוחת החג ולאירוח. הסדרה החדשה מושקת במהדורה מוגבלת.

 

סדרת המשקאות הקלים של "פרימור" כוללת מגוון של שמונה טעמים בהם משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, מנגו ודיאט אשכוליות. המשקאות נבדקו במבחני טעימה וזכו לציונים גבוהים במיוחד והם משווקים בבקבוקים מעוצבים הניתנים למיחזור (פיקדון).

מחלבות גד, משיקים את גבינת מאנורי, גבינה המגיעה מהאיזור הצפוני של יוון ולראשונה בישראל תימכר ברשתות השיווק בישראל. גבינת המאנורי היא גבינה רכה וחלקה שמתאימה במיוחד לצלייה ובקלות תשדרג כל ארוחה ביתית.

אסם,מחזירה למדפים שתי מהדורת מיוחדות של ביסלי אהובות במיוחד: ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל.ביסלי שווארמה בצורה שטוחה שמקנה מרקם קליל ופריך וכייפי לאכילה, בטעם ישראלי ואהוב שמוכר לכולם. ביסלי שום בצל בצורת צינורות מעוגלים שיוצרת קראנצ'יות עוצמתית ומספקת חווית אכילה מהנה במיוחד, בטעם הנוסטלגי והאהוב בשילוב טעמים עוצמתיים.

חברת "אחוה" משיקה את הממתקים הנוסטלגיים:קרם מוקצף בטעם בננה ותות עם ציפוי בטעם שוקולד. הממתקים הוותיקים חוזרים במתכון חדש ובאריזות  מעוצבות וימכרו באריזות 18 יחידות

חברת "מאכלי עולם",מציעה ליום העצמאות ול"ג בעומר מבחר טעמים מיוחד של Sweet Baby Ray's – מותג הרטבים הפופולארי מארה"ב. בין הרטבים  רוטב ברביקיו Barbecue Sauce  , רוטב טריאקי  Sweet Teriyaki – עם שומשום וג'ינג'ר ו רוטב ברביקיו בטעם דבש ופלפל צ'יפוטלה

חברת "תבואות", נכנסת לתחום התה האורגני ומשיקה סדרה של 12 טעמים של תה ירוק אורגני וחליטות אורגניות. המוצרים מיובאים מסרי לנקה, ובכל אריזה 25 שקיקים במשקל 1.5 גרם כל אחד.

ב"קנור" משיקים את סדרת רטבי "על האש" במהדורה מיוחדת: רוטב ברביקיו מעושן (350 גרם) ורוטב מרינדה לגריל (340 גרם).

לקראת עונת האביב וחג הפסח, רשת רהיטי הילדים המובילה "עצמל'ה" משיקה פריטים חדשים ומעוצבים מקולקציית 2022 החדשה, שמתכתבים עם הטרנדים החמים בתחום עיצוב הבית  – קולקציית שטיחים מודפסים וקולקציית מראות מעוצבות .קולקציית השטיחים החדשה מציעה 5 דגמים של שטיחים עגולים ונעימים עם הדפסים טרנדיים. השטיחים בעלי צבעוניות ואיורים משתנים כך שכל אחד יוכל למצוא את הסגנון המועדף עליו בין אם זה נסיכה על סוס, חלל, חיות ביער או הדפס טראצו. השטיחים רכים למגע, בעלי מרקם פרוותי עדין ומראה מרשים.

חברת הצבע נירלט משיקה את סדרת צבעי החוץ: אקווניר EXTERIOR ואקווניר PU המתווספים לסדרת אקווניר בעלת טכנולוגיית USP הבלעדית לנירלט ומאפשרת יישום קל ונוח של הצבע לתוצאה של מראה אחיד וחלק לקירות.סדרת אקווניר צבעי חוץ כוללת את המוצרים הבאים  -אקווניר EXTERIOR – צבע אקרילי ייעודי לקירות חוץ בעל עמידות גבוהה בקרינת UV ושחיקה כך שהגוון נשמר לאורך זמן. בעל כושר כיסוי גבוה במיוחד והסתרה מעולה, מונע קליטת אבק ושומר על מראה נקי של המבנה.אקווניר PU – צבע פוליאוריתני עליון לקירות חוץ לשמירה על הגוון לאורך זמן. עמיד בקרצוף כבד ומעניק למבנה מראה חדש, נקי ומהודר לאורך שנים.

קבוצת "בן דרור" יבואנית מותגי האופנה וספורט מובילה בישראל, תחל לשווק בארץ את מותג נעלי ילדים האופנתי ומוכר מהעולם: Native-המותג משתמש בשיטות ייצור ייחודיות הכוללות שילוב חומרים ידידותיים לסביבה בנעליו דוגמת אצות, קני סוכר וכדומה, חומרים שמעבר לעובדה ששילובם בנעליים עושה טוב לכדור עליו אנחנו צועדים, הוא גם מעניק לנעל נוחות מרבית, עמידות לאורך זמן ולא פחות חשוב – אי ספיגת ריחות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר