חדש על המדף

כל מה שחדש על המדף

פורסם בתאריך: 24.12.21 21:35

לאחר שבשנה שעברה הושקה באופן רשמי בישראל הגרסה הקלאסית של גבינת פילדלפיה כעת מתווספת גם גרסה מופחתת שומן בשם פילדלפיה לייט.הגבינה, בגרסתה הקלאסית והאהובה (27% שומן) ובגרסת הלייט (13% שומן), מגיעה באריזות של 150 גרם.

כמדי שנה, המותג כריות מבית "תלמה" מגוון ומשיק טעמים חדשים ומטריפים. כעת ובמיוחד לעונת החורף, משיק המותג כריות טעם חדש – קינמון.

הלמנ'ס,מבית יוניליוור, מרחיב את סדרת רטבי הסלט עם 2 רטבים חדשים – ויניגרט וקיסר. הרטבים מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרה: רוטב אלף האיים, רוטב אלף האיים לייט, רוטב שום, רוטב שום לייט, רוטב חרדל ודבש ורוטב חרדל ודבש לייט.

שחקן חדש על מדף המתוקים: "תן בו", המקור הפופולארי מדנמרק של ה"קרמבו" הישראלי המיובא על ידי "וילי פוד" ומיוצר על ידי היצרנית הגדולה בדנמרק הגיע לארץ והוא משווק בציפוי בארבעה טעמים: שוקולד מריר, שוקולד חלב, שבבי קוקוס ושוקולד לבן. כמו כן נמכר מארז מיקס המכיל את כל הטעמים.ויש גם בשורה גדולה למאות אלפי בעלי רגישויות אלרגיה בישראל – בפס הייצור של ה"תן בו" אין חשש לבוטנים ואגוזים, כך שילדים רבים יוכלו לראשונה בחייהם לטעום את המוצר.

אסם-נסטלה, ממשיכה לחדש את סדרת ה-MIX  וכעת משיקה לראשונה מיקס חדש תחת המותג במבה: במבה אפרופו MIX במהדורה מוגבלת.

יקבי כרמל, ממשיך להרחיב את פורטפוליו המותגים שלו עם כניסה לקטגוריות חדשות ומשיקים את "ארק כרמל' משקה אניס ארצישראלי לרגעי שמחה משותפים ההחלטה לשווק עראק התקבלה לאחר מבדק צרכנים מקיף, במסגרתו התקבל הרעיון בחיוב עם כוונה מוצהרת להתנסות במוצר.

תנובה, קבוצת המזון הגדולה בישראל, משיקה את אתר תנובה מרקט (tnuvamarket.co.il) – פלטפורמת סחר לרכישה ישירה שהקימה בשיתוף אתר שוקבוק בניהולו של אייל יעקובי, המתמחה במכירה ישירה של פירות וירקות טריים ישירות מהחקלאים. אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה, מסר "מדובר במהלך אסטרטגי שהינו חלק מאסטרטגיית המכירה הישירה לצרכן של תנובה (D2C), ואחד ממנועי הצמיחה, אותם הקבוצה הגדירה לשנים הקרובות. בעקבות הצלחת מהלך 'תנובה עד הבית' בתקופת הקורונה זיהינו צורך בקרב הציבור לקבל מוצרים איכותיים וטריים עד הבית. תנובה עם סל המוצרים הרחב שלה, בשילוב היכולות של שוקבוק ואיכות המוצרים ישירות מהחקלאי יאפשרו לצרכן ליהנות מחוויית קניה איכותית".

משק ויילר, משיקה בימים אלה שורת מוצרי טופו חדשים ומוכנים, המאפשרים ליהנות מארוחה משביעה, בריאה וטעימה. מדובר בקציצות טופו וירקות, בשלושה טעמים- הקציצה הסגולה העשויה מטופו וסלק, הקציצה הירוקה העשויה מטופו, קישוא, אפונה וברוקולי והקציצה הכתומה העשויה מטופו, בטטה, גזר ודלעת.

קרם הידיים Tal של חלאבין מבוסס על שמן זית, וויטמינים חיוניים יסייע לכן למנוע יובש קיצון, חספוס וחתכים בעור כפות הידיים. הקרם מכיל שמן זית וויטמין E הנוכחים בפורמלת הקרם ייתרמו לריכוך העור, יזינו אותו וירגיעו מפני אדמומיות וצריבה.  נוכחותו של שמן קומפור משמש כחומר אנטי בקטריאלי וימנע זיהומים.

"משאלות חורף" היא הקולקציה החדשה לעונה הקרה של המותג CHIC המוביל את קטגוריית הלקים בשוק הישראלי.  'משאלות חורף' מציעה פלטה המאגדת 6 גווני לק בדרגות כהות שונות ובצבעוניות שונה המתכתבת עם מגמות האופנה העכשוויות.

במיוחד לעונה היבשה,  מוצעים מארזי ליפ-באלם מעוצבים בדומה לסוכריות העגולות והידועות של 'מנטוס' ב-4 טעמים מובילים: מנטה עדין, נענע, תות-שדה ומיקס פירות.

'תפוח טכנולוגיות' משיקה את מסכת בד ביו מגנטית הספוגה בסרום של חומצה היאלרונית המעצים את רמת הלחות לצד זהב K24 ורכז של אצת הדונליאלה המועשרת בבטא קרוטן. כל אלה יעניקו גוון עור קורן וזוהר ויעלו את רמת הלחות הטבעית שלו.

מותג השיער אינדולה ישראל בצעד משמעותי לטובת איכות הסביבה ומשיק סדרת מוצרים חדשה ACT NOWאשר מבוססת על פורמולות עם רכיבים טבעיים  ללא מלחים שמנים מינרלים סולפטים סיליקונים וצבעים מלאכותיים משווקים באריזה ממוחזרת ב- 97% שניתנת למחזור באופן מלא. מהלך זה נעשה בשיתוף עם בנק הפלסטיק העולמי שנלחם בזיהומים סביבתיים ונמצא בראש המלחמה לעצירת הזיהום הסביבתי מחומרי הפלסטיק

 

מותג היופי ג'ייד משיק מיני קולקציה -JOY OF LIGHT -ערכת היילייטרים עם חלקיקי פנינה בוהקים ושלושה גוונים חדשים מושלמים שמצטרפים לסדרת הגלוסים המיתולוגית CRYSTAL LIGHTS

 

ד"ר פישר משיקה 3 מוצרים חדשים בסדרת קמיל אל סבון: קמיל אל סבון Clean & CALM המועשר בשיבולת שועל, קמיל אל סבון   Clean & MOISTUREהמועשר בתמצית ורדים וקמיל אל סבון Clean & NOURISH המועשר באצות ים, להזנת העור והעשרה בלחות

מותג הטיפוח הבינלאומי ניוטרוגי'נה משיק בישראל: הנוסחה הנורבגית סדרת  INTENSE REPAIR . סדרות הנוסחה הנורבגית מעניקות לחות אינטנסיבית ומסייעות בתיקון ובהגנה על עור יבש ומחוספס.

Premier- By Dead Sea Premier- פרמייר ים המלח מציגים: מסכת יופי- קולגן, בטא קרוטן ואצות המסכה בעלת פורמולה ייחודית המכילה קולגן, בטא קרוטן ואצות שחברו יחדיו למסכה בשילוב ליפוזומים, שמנים, ויטמינים ומינרלים מים המלח

מותג האיפור המקצועי CENTER STAGE  מציג את LENGTHENING AND VOLUMIZING MASCARA מסקרה לריסים מעוגלים ומלאי נפח.המסקרה החדשה מעניקה תוספת נפח, מאריכה ומעגלת, בעלת נוסחה עשירה בסיבים הפועלים יחד כדי ליצור נפח אינטנסיבי והרמה משמעותית.

סיסטיין, המותג לטיפול ביובש בעיניים המוביל בישראל, מציג את "סיסטיין קומפליט" – בפעם הראשונה טיפות ALL IN ONE המתאימות לכל סוגי היובש.סיסטיין משווק בישראל ע"י קבוצת לפידות

מאפרת האופנה חן אלקבץ מרחיבה בימים אלה את קולקציית מברשות ומשיקה שתי מברשות חדשות.Contour, sharpening & small brush-מברשת סומק קטנה יותר מהראשונה שבסדרת המברשות היוקרתית עשויה מ100% שיער טבעי ומיועדת להתמקד באזורים קטנים יותר. וConcealer, blemish and powder –המברשת עשויה מ100% שיער טבעי ומעניקה אפקט מושלם לאזור העיניים העדין. במשיחה קלה מטשטשת את הקונסילר ומעניקה טשטוש רך כפוטושופ לאזור העיניים.

ד"ר פישר,מרחיבה את סדרת אפקטיב קר ומשיקה את EXTRA SOFT – מגבוני פרמיום ייחודים וחדשניים להסרת איפור עם הפעולה המשולשת: הסרת איפור עמיד למים, ניקוי עדין ויסודי והעשרה בלחות, בעלי טכנולוגית EXTRA SOFT הייחודית לניקוי עמוק ועדין במיוחד של עור הפנים

דורסל, מותג הסולללות משיק את אופטימום – הדור החדש של סוללת אלקליין מבית דורסל שמעניק למכשירים תוחלת חיים ארוכה יותר או הספק רב יותר, בהתאם לצורך .

Food appeal המותג המוביל בישראל לכלי בישול ואביזרי מטבח משלימים, מציע מגה פלאנצ'ה, 34 ס"מ, עם מכסה זכוכית, מסדרת BLACK MARBLE. הפלנצ'ה החדשה, בעלת שטח בישול גדול במיוחד, מאפשרת הכנת ארוחה לכל המשפחה בכלי אחד. מכסה הזכוכית של הפלנצ'ה מאפשר לעקוב אחר תהליך הבישול ולמנוע איבוד חום, התזת שומן ועשן.

חברת "הנסיך הקטן" משיקה את גרו מיני אולי הינשוף- רעש לבן עם שש אפשרויות צליל מרגיעות: פעימות לב, גשמים, רעש לבן או בחירה בין שלוש שירי ערש.עוד במוצר:CRY SENSOR אפשרות טכנולוגית חכמה. פיפ נשאר בכוננות מלאה במשך 3 שעות ומקשיב ואם הם בוכים במהלך השינה הוא מנגן את הצליל שבחרת באופן אוטומטי למשך 20 דקות כדי להרגיע אותם. מופעל באמצעות יו אס בי. זמן שימוש: עד 10 שעות בטעינה מלאה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר