חדש על המדף

פורסם בתאריך: 28.11.21 09:51

תלמה ממשיכה לחדש ומרחיבה את משפחת ברנפלקס עם ברנפלקס ללא תוספת סוכר בטעם דבש ובתוספת שקדים פרוסים, ומבלי לוותר על היתרונות התזונתיים שבמוצרי ברנפלקס: דגנים מלאים סיבים תזונתיים,ללא תוספת סוכר.

חברת שקד החלה לייבא את ויניה בורחיה של יקב בודגאס בורסאו מספרד, מדובר במארז יין בקרטון המכיל 3 ליטר יין איכותי מזן גרנאש עם חיי מדף ארוכים, ברז מזיגה נוח ומחיר נוח לא פחות (109 ₪ ל-3 ליטר) ובעיצוב צבעוני ומזמין.

לקראת חגיגות סוף השנה האזרחית, החברה הסקוטית מבית ישרקו,  מרחיבה את קטגוריית הליקרים. ומשיקה ליקרים מיקב בוטגה איטליה: ב- 4 טעמים – פטל, קפוצ'ינו, פנקוטה וליקריץ, שיצטרפו לעוד 6 טעמים שונים הקיימים בישראל. את הליקים תוכלו להשיג בחנויות הרשת של "טיב טעם".

"קנור" משיקים את סדרת המרקים המוכנים עם"טעמים מהמזרח" – מרק תאילנדי פיקנטי (בשני גדלים) ומרק ווייטנאמי פיקנטי.המרקים ללא צבעי מאכל, ללא תוספת חומר משמר וללא מונוסודיום גלוטומט. כמו כן – המרקים ללא מדבקות אדומות.

לאור דרישות רבות של הצרכנים, אסם-נסטלה, מחזירה במהדורה מוגבלת את אפרופו מצופה שוקולד מריר ואפרופו מצופה שוקולד לבן. הטעמים מצטרפים למוצר הקבוע בתקופת החורף אפרופו מצופה שוקולד חלב.

חברת הפודטק "Upfield" משיקה מחדש בימים אלו את תחליף החמאה – Mazola, טעמו ומחירו לא ישתנו. אותו מוצר מוכר עם מתכון חדש ורכיבים תזונתיים הכוללים שילוב שמנים ייחודי למען ההנאה והתזונה הבריאה של כל המשפחה.

לכבוד החג, מציעה קינדר, מארז חנוכייה חגיגי עם 9 יחידות שוקולד קינדר בצורת נרות דולקים. בכל יום של החג, ניתן לחלק לילדים, שוקולד אחד במקביל להדלקת הנרות. משהו קטן, מתוק ומשמח.כמו כן, יוצע שוקולד קינדר בגודל חצי מטר כאשר האריזה מקושטת בסביבון, וקינדר מאקסי – ביצת הפתעה ענקית.

תנובה,מחזקת את מותג תנובה GO המיועד לצרכנים העוסקים בספורט, ומשיקה לראשונה מעדני חלב מועשרים בחלבון עם 12 ג' חלבון לגביע ובטעמים: שוקולד, וניל וקפה. המוצרים החדשים מהווים פתרון בעיקר למתאמנים המבקשים לצרוך פינוק מתוק, תוך שמירה על המשטר התזונתי שלהם, , הכולל מנת חלבון איכותית, טעימה, זמינה ונוחה.

שקוף שזה טבעי משיקים "שוקו על קרם קוקוס" – משקה קקאו עשיר על בסיס קוקוס, פרווה, נהדר לילדים, צמחונים, טבעונים ולכל מי שנמנע ממוצרי חלב. משווק על ידי רוצים את הטבע.

סוגת מחזירה למדפים את הסוכר הדקיק והאהוב "סוכר דק דק" באריזה חדשה, מעוצבת ונוחה לשימוש, ובשני סוגים – סוכר דק דק וסוכר חום דמררה דק דק.

מחלבות גד משיקים מעדן "רוזטה" במהדורה מוגבלת.  מעדן ים תיכוני על בסיס שקדים מולבנים עם שבבי קוקוס קלוי בטעם מרציפן אמיתי ובמרקם קרמי.

חברת "מוצרי איכות אמריקאיים" משווקת סדרת פרימיום של צ'יפס בטטה : צ'יפס בטטה וצ'יפס בטטה זיגזג –"אריסטו קראנץ'" עשויה מירקות איכותיים בלבד, סופחת פחות שמן ומהווה תוספת טעימה ומיוחדת.

Nespresso ממשיכה לחדש ומשיקה קולקציה של 3 תערובות במהדורה מוגבלת למערכת ה- VERTUO ולמערכת ה- ORIGINAL בעיצובה של המעצבת הבינלאומית הידועה ג'ואנה אורטיז. כל ההשראה לקולקציה היא מהטבע, יערות הם פלא הטבע ומהווים סביבה פורה לגידולי הקפה.התערובות החדשות הן : תערובת קפה FOREST BLACK, תערובת קפה שקדים ותערובת קפה פירות יער.

המותג GLAMZ פיתח תכשירים המאזנים את השומניות בעור, עשירים בלחות ומונעים קמטוטים ויובש: קרם היום של  -GLAMZ50 מ"ל מועשר במגוון רכיבים ייחודיים המעניקים לעורך לחות מתמשכת, מפחיתים קמטוטים, משקמים את העור ומעניקים לו מראה צעיר יותר, זוהר ורענן. קרם הלילה של GLAMZ –  50 מ"ל מועשר במגוון רכיבים ייחודיים ונוגדי חמצון המעניקים לעורך לחות עמוקה, מגנים עליו מפני יובש, מפחיתים מראה קמטוטים ומעניקים לעורך מראה צעיר יותר, זוהר ורענן. הקרם מכיל רכיב פטנט ™Aqualance המשפר את רמת הלחות בעור לאורך זמן והופך את העור לאלסטי, רך ונעים יותר.

חברת סנו, משיקה את מרכך הכביסה מקסימה – moments of calm"", שפותח בהשראת רגעים קסומים בטבע ומשלב ניחוחות של משב רוח רענן, פאוני וברגמוט.

 

מעבדות מותג הפרימיום  ליראק פריז פיתחו סדרת מוצרים חדשה, ייעודית לגיל המעבר המהווה תוכנית מלאה 24/7 לחידוש ושימור העור וכוללת צמד מוצרי ליבה לטיפול בעור הפנים ביום ובלילה. שני התכשירים החדשים: קרם יום וקרם לילה,  מחזירים את האיזון הביולוגי לעור, מתקנים את ההשפעה של הזדקנות העור ההורמונלית,מסנכרנים מחדש את המקצבים הטבעיים של העור מסייעים לו להתחדש, להתאזן ולהתמצק.

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קידס ומשיקה את קידס אל סבון ויטמינים לידיים– סדרת אל סבונים לידיים אשר מותאמת במיוחד לעורם של ילדים ומועשרת בקומפלקס ויטמינים ייחודי.סדרת קידס אל סבון ויטמינים לידיים לילדים, אשר פותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר, מסייעת בניקוי יסודי של העור, אינה מייבשת את עור הידיים, מזינה אותו ומעניקה לו מגע רך ומלטף ומראה בריא. התכשירים היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ועברו את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי 417- משיק שיתוף פעולה עם מובילת הרשת אירה סימונוב  שיימכר בלעדית ברשת ה"סופר פארם"המותג מציע סדרה רחבה של מוצרי טיפוח יוקרתיים, טבעוניים, המכילים מעל ל-95% מרכיבים טבעיים המארז כולל קרם גוף ארומטי 350 מ"ל, שמפו בוץ לשיקום ונפח 40 מ"ל, קרם להתחדשות ומיצוק עור הפנים 20 מ"ל, קרם משקם לילה 20 מ"ל, קרם עיניים אנטי אייגינג 15 מ"ל .

שמפו פינוק משיקים מהדורה מיוחדת של תחליבי רחצה חדשים מסדרת SHAKE YOUR BODY- סדרת תחליבי הרחצה של המותג בניחוחות שייקים חורפיים מפנקים ומענגים במיוחד – למקלחת חוויתית מתמיד.

חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור (BIOFOR) משיקה את ה – Beauty BOX-מארז לצעירות המכיל שלושה מוצרים לשגרת טיפוח מהירה בשלושה שלבים בלבד הכוללים ניקוי לחות וזוהר
CLEAN. MOIST.GLAM  ניקוי, לחות, זוהר.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר