חדש על המדף

פורסם בתאריך: 19.11.21 20:42

"קבוצת לפידות" מציגה פתרון חדשני בתחום כאבי הגרון בילדים: ספיד גרון ילדים-לכסניות רכות למציצה להקלה על כאב גרון, כאב בזמן בליעה או צרידות.הלכסניות של ספיד גרון ילדים מסייעות בטיפול ומניעה של תסמיני הצטננות, יובש בפה ובגרון וצרידות עקב שימוש יתר בקול.הלכסניות מפחיתות זיהומים של קרומים ריריים בפה ובגרון. הן מייצבות את קרומי התא של רירית הפה ובכך מפחיתות את הסכנה לזיהום חיידקי או נגיפי בפה ובגרון.

"חקלאי גרנות", חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, משווקת אבוקדו ממותג בתפזורת, באריזות רשת ובאריזות נספק, תחת מותג "חקלאי גרנות".  בימים אלה משווק אבוקדו מסוג אטינגר, שנחשב לזן האהוב ביותר על הישראלים.

הממרח הטבעוני החדש של Heinz מצטרף לסדרת הרטבים האהובים של המותג ונוחת לראשונה במדפים בישראל. הממרח מבוסס מן הצומח בלבד ויגיע בבקבוק לחיץ של 390 גר', ללא גלוטן, צבעי מאכל, ללא כולסטרול וכשר.

עוף טוב, משיקה בימים אלה סדרה חדשה של מוצרים שעשויים מנתח שלם, איכותי ועסיסי שמתאימים לחיתוך במגוון צורות.בנוסף הושקו 3 מוצרים מנתח שלם גם בפרוסות בשלושה טעמים: פסטרמה במעשנה אשר עברה תהליך עישון עדין ואיטי, פסטרמה מקורמלת בדבש, ופסטרמה מהגריל שקיבלה את טעמיה מהצריבה על הגריל.

"תלמה" משיקה מארז "קורנפלקס של אלופים" בשקיות אישיות.המארז מכיל 5 שקיות של 30 גרם כל אחת, האריזה האישית שומרות על טריות ונוחה לנשיאה.

סדרת עדשי השוקולד מתרחבת ומתחדשת עם M&M's בראוני פאדג'.הטעם החדש מגיע באריזה בצבע סגלגל כשעליה דמותה של Ms. Brown אחת הדמויות של M's&M  השוקולדי.

לקראת החורף הקרוב, אסם-נסטלה משיקה מהדורת חורף קולינרית טעימה ומנחמת במיוחד של מיני קרוטונים MIX בארבעה טעמים: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא.

אסם-נסטלה, משיקה מהדורה מוגבלת ומיוחדת לפתיחת עונת החורף של החטיף הנמכר והאהוב ביותר בישראל: במבה כוכבים.

ליימן שליסל, משיקה  בימים אלה את קנופרס (Knoppers) – חטיף וופל  מעולה מבית ענקית הממתקים שטורק (Storck).

מותג יאמאסה (YAMASA), מרחיב את פעילות בישראל ומשיק רוטב חדש: פונזו (PUNZO) – רוטב לתיבול מהמטבח היפני המבוסס על רוטב סויה בשילוב יוזו.

טמפו משיקה קטגוריה חדשה בישראל ומעתה תשווק את BREEZER SELTZER, מבית בריזר- סודה אלכוהולית המכילה מים מוגזים, עם 4% אלכוהול ונגיעות טעם מרעננות של פירות, בשני טעמים: לימון ליים ופטל ליים.המשקה החדש מופחת סוכר, ללא גלוטן ועם 63 קלוריות בלבד בפחית של 250 מ"ל.

T-LAB , חנות הקונספט החדשה של ויסוצקי, משיקה קולקציית מארזי מתנה ייחודיים לחגי החורף.מארזי מתנה הכוללים אוסף של פריטים ייחודיים וביניהם: תערובות תה מובחרות (בתפזורת או בשקיקי אורגנזה), כלים ומוצרים משלימים, אביזרים ופריטים מעוצבים מקולקציות הבית.

בירת קלוצמן מציגה סדרת מארזי בירות מבוססי זני לימונים ובניחוח הדרים. בחנות מותג קלוצמן מוצעים מארזים של בירה טובה ומקורית, בכמה גדלים לבחירה ועם מבחר טעמים שניתן לבחור ולערבב במארזים. לצד מארזי בירות בוטיק ישראליות ממשק קלוצמן, ניתן להיות אפילו יותר ספציפיים ולבחור לכל אחד בדיוק כמה בקבוקים להזמין מכל אחד מארבעת סוגי הבירה שמוצעים באתר.

חברת מעדנות, המובילה את תחום המאפים והפיצות להכנה ביתית, מרחיבה את סדרת הפיצות הדקות ומשיקה שתי פיצות באריזה מוגדלת לקהל הבוגר – פיצה שוק ופיצה נפוליטנה.

המותג הבינלאומי סטרימר (STERIMAR) מציע סדרת תרסיסים טבעיים ועדינים לאף,על בסיס מי ים, המיועדים לניקוי הגייני עמוק של האף ולהקלה בגודש, נזלת ויובש בנחיריים.

Taft מותג עיצוב השיער מבית שוורצקופף, בהשקה מחודשת: של ספריי, מוס, ווקס וג'ל מעניקים אחיזה חזקה לאורך זמן יחד עם הגנה מפני נזקי מזג האוויר ובכך מספקים את המענה המושלם של הצרכן לעיצוב השיער.

מותג היופי ג'ייד מרחיב את סדרת הלחות מס' 1 שלו   AQUA JOLT ומציג:קרם לילה מזין עם חומצה היאלורונית מטוהרת ומרוכזת.

TONYMOLY מותג הקוסמטיקה הקוריאני משיק Takopore Sebum Ssok Ssok Peel Off Pack מסיכה מתקלפת להסרת "ראשים שחורים" מסדרת Takopore .

המותג נטורליפ מציע לחורף 2022 סדרת שפתוני לחות היפואלרגנים,המבוססת על רכיבים מהטבע, במגוון טעמי פירות: אבטיח, דובדבן ותות.

קרמה משיקים תחליב רחצה בניחוח חלב ודבש וקרם גוף בניחוח דבש עם מרכיבים נקיים, מועשר ב 25% לחות,מרקם עשיר ומלטף וניחוח יוקרתי מעורר חושים.

 קרליין מרחיבה את סדרת שפתוני ה-COLOR הפופולאריים עם שפתון גלוס מבריק בשישה גוונים מיוחדים המעניקים ברק זוהר לשפתיים. השפתון מגיע באריזה נוחה לשימוש עם ספוגית מריחה, מצטיין במרקם קטיפתי, נמרח בקלות ומתקבע במהירות. עוד מקרליין, Instant Lip Plumper גלוס שקוף להענקת מראה שפתיים מלאות ועבות יותר.

רשת "חשמל נטו" מציגה פתרון קל, אקולוגי וחסכוני לבעיית הכביסה בדמות כדורי צמר ייחודיים למייבש הכביסה מבית המותג השוודי היוקרתי ”STEAMERY STOCKHOLM” מדגם TUMBLE DRYER WOLL BALLS.הכדורים העשויים מ-  100% צמר אורגני טבעי, מרככים את הבגדים בזמן פעולת הייבוש, מנטרלים חשמל סטטי וגורמים לקיצור זמן הייבוש  ב10 עד 30 אחוזים מהזמן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר