חדש על המדף

כל מה שחדש על המדף

פורסם בתאריך: 7.8.21 11:16

בדין, מותג מרככי הכביסה מבית יוניליוור משיק סדרת מוצרים חדשה בהשראת הניחוחות של פינוק -"פינוק קלאסי" ו"פינוק קוקוס". עוד בסדרה ג'ל כביסה בניחוח פינוק קלאסי וספריי למייבש בניחוח פינוק קלאסי.

חברת הקוסמטיקה Dermico, שמייצרת ומשווקת בישראל, משיקה סדרת מוצרים המכילים את חמשת המרכיבים: קולגן, חומצה היאלרונית, שמן ארגן, ביוטין וויטמין C. בין מוצרי הסדרה: DERMICO FACE CREAM – קרם פנים, DERMICO FACE MASK,מסכה לפנים וסרום לפנים.

SACARA משיקה פריימר עם מקדם הגנה עוצמתי (SPF 50) להגנה גבוהה ומקסימאלית מהשמש. הפריימר בעל מרקם חלק ונעים ונספג במהירות, שקוף כך שאינו מותיר שאריות לבנות ועמיד במים.

 ניקול, מותג עזרי הבית והנקיון מבית קימברלי-קלארק, משיקים מטליות לחות לניקוי צעצועים ומשטחים בסביבת התינוק אינן מכילות כימיקלים רעילים, חומרי צבע ופרבנים ונבדקו דרמטולוגית.

חוה זינגבוים משיקה את הדור החדש של הסרומים סדרת NEW ESSENTIAL . ארבעה סרומים הנלחמים באתגרים החדשים של העידן החדש בו אנו חיים – שינויי האקלים, הזיהום הסביבתי, הרגלים טכנולוגיים, חשיפה לשמש ועוד. הסדרה החדשה מועשרת, בין השאר, ברכיבים המגנים על העור ומחזקים את יכולתו לשקם את עצמו. הסדרה היא תוצר של המחקרים העדכניים ביותר בתחום הטיפול בעור.

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המומחה בעור של תינוקות, מרחיב את ליין המוצרים ומשיק את סיקסטלה, קרם לטיפול, שיקום ולהרגעה של עור מגורה שמכיל 91% רכיבים ממקור טבעי וכן רכיב פטנט ייחודי: סוכר אבוקדו, המחזק ומגן על שכבת ההגנה של העור ומעשיר אותו בלחות.

NUK, מותג מוצרי התינוקות תוצרת גרמניה מרחיב את ליין כוסות המעבר לפעוטות ומשיק:סדרת כוסות התפתחות חדשניות, ללא נזילות,התומכות בהתפתחות הילד לקראת שתייה עצמאית.

WELLA משיקה את סדרת צבעי השיער SOFT COLOR – ערכת צביעה ביתית לשיער (קיט) שמהווה פתרון טבעי יותר, ללא אמוניה עם מגוון של 12 גוני שיער טבעיים מובילים, משחור ועד בלונד בהיר להתאמה מושלמת לגוון השיער. הצבע, מחזיק כ-28 חפיפות, מכסה באופן הרמוני עד 70% שיער.

 

סנו מקסימה משיקה את "מקסימה 99.9%" – תוסף כביסה לחיטוי בגדים ולנטרול ריחות זיעה וריחות רעים אחרים הנגרמים מהתפתחות חיידקים. מתאים במיוחד לבגדים המיועדים לפעילויות המגבירות את הנטייה להזיע ולצבור חיידקים ומתאים לכל סוגי הכביסה.

חברת 'נאוברנד' מרחיבה את פעילותה בתחום מוצרי המזון ותשווק בישראל סדרת סוכריות קשות ללא סוכר של המותג: ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני המוביל LAVDAS.סדרת הסוכריות כוללת שלושה טעמים חדשניים של תפוז, מנטה וחמאה, לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי.  כל הטעמים בסדרה ללא סוכר.

מותג העוגיות והופלים "מן" משיק עוגיות גרנולה קינמון ועוגיות מחיטה מלאה בטעם חמאה, שניהם ללא תוספת סוכר. העוגיות החדשות הינן דלות שומן רווי ועם כמות אפסית של סוכר לצד כמות גבוהה של סיבים תזונתיים אשר קיבלו את תו א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת).

Mirinda, מותג המוגזים מבית פפסיקו המיוצר בישראל על-ידי טמפו משקאות, nשיק טעם MIX-IT חדש שיצטרף למשפחה: Mirinda MIX-IT פטל-לימון.הטעם החדש מצטרף לטעמי ה-MIX-IT שהושקו רק לפני שנה – ענבים ומלון, ואוכמניות ותפוז, ונחשב לאחד הטעמים המצליחים של המותג.

מחלבת שטראוס משיקה מהדורה נוסטלגית במיוחד ומחזירה למדפים את ה-מעדן של שנות ה-80.מעדן הגולן הושק בשנת 1983, והיה מעדן השוקולד הראשון למבוגרים. הוא נמכר במשך 20 שנים והפך לאחד המותגים המזוהים והנוסטלגים של מחלבת שטראוס. עכשיו הוא חוזר במהדורה מוגבלת ובשני טעמים: שוקולד חלב ושוקולד מריר.

חדש מ- FULL WRAP: טורטיה מחומוס מונבט עשירה בחלבון מלא (12 גרם חלבון ב 100 גרם), גמישה במיוחד ובטעם שילדים ומבוגרים אוהבים.היא מעולה כבסיס לארוחה שלמה, לכריכים, לראפים במילויים שונים. בנוסף, ניתן להכין ממנה פיצות, פשטידות, קסדיה ועוד מאכלים טעימים ובריאים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר