ביופור אמפולייט צילום ישראל כהן
ביופור אמפולייט צילום ישראל כהן

משנים את חוקי המשחק

אחרי שנים של מחקר, התוצאה פורצת הדרך הגיעה ואיתה הבשורה

פורסם בתאריך: 31.7.21 20:50

בחברת "ביופור" שמתמחה בקומסטיקה הצליחו,אחרי 15 שנות מחקר ולימוד מהשטח, לפתח שיטת אבחון  GSE לחקר מעמיק של מצב העור והתאמה פרסונלית של מרכיבים טיפוליים. בשיטה הזאת, הקוסמטיקאית מתשאלת לעומק את המועמד/ת לקבלת תכשיר טיפולי, ואוספת עשרות נתונים השייכים ל-3 קטגוריות שיובילו להתאמת הקרם הפרסונלי לכל אחת ואחד, מה שמבטיח קרם פרסונלי המותאם עבורך.

רונית שגב, ביולוגית וחוקרת עור, הבעלים של חברת "ביופור" מסבירה: בחירת קרם פנים היא מזמן לא טרנד אופנתי. יתרה מכך: סוגי העור אינם מתחלקים באופן סכמתי ל-3 סוגים ולגיל. העור שלנו הוא האיבר הגדול ומהחשובים בגופנו. מחויב בעיני שהמודעות של הטיפול בו תעלה מדרגה ותקבל את הדיוק המתבקש.  העור הוא איבר דינמי: מה שנכון עבורו היום, לא בהכרח יענה על הדרישות בעוד מספר חודשים.

מבדיקות שנעשו בארץ ובעולם עולה שנשים נוטות  "להיצמד" לקרם אחד לאורך שנים מתוך אמונה שהוא מתאים להן. אבל, אין ויכוח שהשינויים שכל אחד עובר לאורך השנים ואפילו חודשים בעור הם עצומים וניכרים לעין: התבגרות, פגמים, שינויים הורמונליים ועוד. וכמובן שיש גורמים חיצוניים משתנים שאי אפשר להתווכח איתם: עונות השנה, זיהום אויר, תעסוקה, אפילו חופש או נסיעה ארוכה. כל אחד מהשינויים האלה משפיע באופן ישיר על העור ומעורר צורך לשינויים בשגרת הטיפוח.

בעיני,האחריות שלנו כמטפלים בעור, היא לעקוב מקרוב אחרי השינויים שחלים בעור ולהתאים את הטיפול המדויק. פריצת הדרך הגדולה היא בפיתוח עליו אנו שוקדים בשנים האחרונות – התאמה מושלמת של קרם למצב הנוכחי של העור כמו גם למצב הגנטי ולגורמים הסביבתיים – שיטת GSE"".  השיטה מיושמת בשטח באמצעות סדרת תכשירים המציגה גישת עבודה חדשה ופורצת דרך: סדרת ביו-לוג'יק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר