אומרים תודה

סוף שנה הוא הזדמנות לומר תודה לצוות החינוכי שעמל בשנה האחרונה ביתר שאת, לכם רק נותר לבחור בין  מארזי טיפוח, מארזי ממתקים או אפילו מארז של משקאות בריאות. 

פורסם בתאריך: 7.6.21 18:25

Laline, משיקה קולקציית מתנות לסוף השנה בשת"פ בלעדי עם האומן הישראלי אורן פישר.במסגרת השת"פ משיקה הרשת קולקציית מארזים במהדורה מוגבלת המשלבים איורים ייחודיים וקיציים הכוללים מסרים של העצמה נשית וקבלה עצמית שעוצבו במיוחד.

רשת ZER4U מגוון רחב של מתנות ומארזים, שמתאימים במיוחד למורות וגננות. היתרון של זר פור יו, שאפשר לגוון במתנות מתחומים שונים ולהרכיב מהם מארזים מושלמים. החל ממוצרי הטיפוח של סבון של פעם, שוקולדים של מקס ברנר, מגוון יינות בוטיק ישראליים וכמובן עציצים וסידורי פרחים. 

אחרי אינספור של בקשות sweetweet משיקים חגיגה טבעונית עם כל החידושים מהעולם והמארץ, שילוב של קלאסיקות וחידושים מטורפים והכל טבעוני. בין המוצרים רבע לשבע אינסייד, חטיף שוקולד 'פנדה', ארבע מיני טורטית, שקית גומי טרולי חמוץ ומסוכר בצורת דינוזאורים, רול ארוך של FOOT בטעם תות, גומי סאוור פאצ' חמוץ ואז מתוק ועוד.

רשת הטיפוח והלייף סטייל SABON משיקה לראשונה שיתוף פעולה עם הוצאת הספרים הקיבוץ המאוחד במארז ספר שירה מסדרת "מבחר" (מאת גדולי המשוררים העבריים- מלאה גולדברג עד יונה וולך ונתן זך) ו-3 מוצרי SABON  אהובים: קרם לחות לידיים 30 מ"ל, סבון נוזלי על בסיס שמנים 300 מ"ל ופילינג גוף 60 גר'.

המעצבת דליה הרטמן יצרה את הקולקציה המושלמת – שרשראות, צמידים ועגילי מחול בציפוי כסף וזהב 24 קראט, עם תליונים יחודיים של מגוון תנועות מעולם המחול, כמו נעלי בלט ורקדניות בעיצוב נקי, עדין ומושלם, ממש כמו בעולם האמיתי אחד לאחד.קולקציית המחול שאבה את השראתה מעולמות הבלט, ההיפ-הופ, התעמלות אמנותית, מחול מודרני ועוד.  השרשראות מגיעות בציפוי זהב 24 קראט או בציפוי כסף, בתצורת מתאר או תלת-מימד, כך שכל אחת מתחברת לדגם שהיא הכי מתחברת אליו.

למורות וגננות שבא לנו לטעון באנרגיות חדשות אפשר להציע את מארז rebar@home שמאפשר לכל אחת ואחד לחוות את החוויה שמציעה הרשת בזמן ובמקום שמתאימים להם. המארז להכנה ביתית למשקאות מכיל קיטים קפואים של המשקאות האהובים של rebar בתוספת יוגורט או מיץ תפוחים טבעי. 

 

לקראת סיום שנת הלימודים רשת SACARA משיקה לראשונה מארז מתנה המיועד לגננות ומורות. מדובר ב 2 מארזי ביוטי שונים ומהודרים, המעוצבים באופן ייחודי בגווני ורוד ועליהם הכיתוב THANK YOU –  מתנה מיוחדת לאישה מיוחדת, זה הזמן להגיד תודה, פלוס גלוייה לברכה אישית. 

בנא משקאות מציעים מארזי סוף שנה למורות וגננות. המארזים המעוצבים כוללים מגוון רחב של יינות לבנים, אדומים ומבעבעים ומגוון ליקרים ומשקאות חריפים בשילוב שוקולדים עם מסרים אישיים, וכן אפשרות להוספת חריטת לייזר של הוקרת תודה אישית על גבי הבקבוק, ניתנת אפשרות גם לחריטת תמונה של המורה / הגננת על גבי הבקבוק עם הוספת הקדשה אישית.

בקולקציית הקיץ של FOX HOME אפשר למצוא מתנות למורות בין ההצעות – לוח השראה לקראת הכנת השנה הבאה, מאג מעוצב לקפה, נר ריחני שירגיע את החופשה, קערת קרמיקה עם ערך מוסף (מהקולקצייה בהשראת עילי רגב) או מגבת חוף צבעונית ושמחה.

 

קולקציית העטים המרשימה למחנכות ולגננות עם עט מעוצב עליו חרוטות מילים מעצימות כמו: "חנוך לנער על פי דרכו", "ללמוד ולעולם לא להתמלא – זו החכמה", מילות ברכה או אפילו תפילת הדרך המופיעה לכל אורך העט. העט מגיע בערכה מהודרת שתעלה חיוך על פניה של הגננת והמורה כאחת ברשת ג'נטלמן.

מלי רוכמן מעצבת תעשייתית ובעלת סטודיו בוטיק MD4U, שהוקם לפני 15 שנים ומתמחה ביצירת מתנות ייחודיות המעוצבות באופן אישי ובהתאמה לכל אירוע. בין המתנות מחברת עם חזית מתכת זהובה מודפסת עם מסר על הוראה וחינוך. ניתן גם להוסיף הקדשה אישית עם שם המורה/ גננת.ניתן להוסיף לצידה סימניה תואמת. הרכישה דרך אתר ״ישראלים טובים״ המאגד המאגד מעל 150 בעלי עסקים המציעים מוצרים כחול לבן במטרה לסייע בהנעת הכלכלה המקומית בעקבות משבר הקורונה.

ליין השמנים האתריים EVOK  של חברת JEUNESSE GLOBAL פותחו במיוחד על בסיס ההבנה שניחוחות משפיעים על הרגשות שלנו ועל איך שאנו מרגישים. התרכובות אינן מכילות שמני בסיס ומבוססות על 100% מיצוי של צמחים שונים. מקורם של הצמחים השונים נבחר בקפידה על פני חמש יבשות ושילובי הצמחים בכל אחד מהניחוחות ייחודים ומתאימים לשימוש בחלל החדר.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר