די לכאבים

סובלים מכאבים?הנה כמה עובדות על מדרסים שאתם חייבים לקרוא

פורסם בתאריך: 4.5.21 21:40

עדכון אחרון: 4.5.21 00:00

הסטטיסטיקה אכזרית: 80 אחוזים מבני האדם בעולם יסבלו לפחות פעם אחת בחייהם מכאבי גב תחתון. בכל רגע נתון, 18 אחוזים – כמעט אחד מכל חמישה אנשים – סובלים מכאבי גב. הוסיפו לזה את אחוז הסובלים מכאבי ברכיים, מכאבי צוואר או מבעיות בכפות הרגליים וקבלו נתון שאתם חלק ממנו או, שלצערנו, סביר להניח שתהיו חלק ממנו.
מתברר שיש פתרונות. לא מדובר בפתרון קסם, אבל הוא מפחית בצורה דרמתית את הכאבים ועשוי למנוע סבל מיותר בעתיד. לפתרון הטוב שבהם קוראים מדרסים – אביזר אורתופדי שתפקידו להחזיר את כפות הרגליים למנח הטבעי שלהן.

כשהבסיס מאוזן, הגוף מתאזן. המדרסים, למעשה, נועדו לשפר את היציבה תוך מתן תמיכה אופטימלית ופיזור לחצים בכפות הרגליים. בעזרת המדרסים ניתן למנוע ואף לפתור בעיות בכפות הרגליים, בברכיים, בגב התחתון עד לחוליות הצוואר. אגב, רפידה בתוך הנעליים אינה תחליף למדרס מותאם.
יצאנו לבדוק, לשאול ולחקור, ולאחר מחקר מעמיק אנחנו מצרפים לכם את של השאלות והתשובות שעשויות לעניין (ולרפא) אתכם.

איך בודקים אם מדרסים בכלל מתאימים לי?

המכונים השונים בישראל מציעים בדיקת התאמה ללא עלות. מדובר בבדיקה סטטית שמתבססת על עמידה בשתי הרגליים על סורק לזיהוי אזורי לחץ.גם ברשת FIX FEET תעברו בדיקה ללא עלות, אלא שבניגוד ליתר המכונים – הבדיקה היא דינמית. כלומר, היא מתבצעת כשאתם בתנועה. במסגרת הבדיקה תלכו על מסלול הליכה בו משולבים  7,200 חיישנים שמנטרים את הצעידה שלכם וכן מצלמות המתעדות את אופן ההליכה. בסופה של הבדיקה יעובדו הנתונים שהתקבלו מהחיישנים והמצלמות בעזרת תוכנה מיוחדת שפותחה בגרמניה. בסיום הבדיקה ועיבוד הנתונים, תשבו עם טכנאי מדרסים שיסביר לכם בצורה בהירה  את תוצאות הבדיקה ויציג בפניכם את הבעיות שאותרו, אם אותרו. חשוב להבין שאדם בזמן תנועה (הליכה, ריצה) נתמך על רגל אחת  והרגל השנייה באוויר. יש משמעות מכרעת לבדיקת הלחצים בכף הרגל כשאתה עומד על שתי רגליים או כשהגוף נתמך רק על רגל אחת.

מי מבצע את הבדיקה?

אורטוטיסט הוא התואר המוענק למי שיודע להכין את המדרסים, לבצע תיקונים ולמסור את המדרסים ללקוח. להבדיל מטכנאי מדרסים (אורטוטיסט), יש לחברה גם  אנשי מכירות מתחום האורתופדיה, אך מדובר בשתי דיסציפלינות שונות. לניסיון ולהכשרה של טכנאי המדרסים  שמבצע את הבדיקה, חשיבות מכרעת בתהליך,  מזיהוי הבעיה ועד לייצור המדרסים  בהתאמה אישית. כמומחים בתחום המדרסים עם למעלה מ-45 שנות ניסיון,  בפיקס פיט מתחייבים להציע לכם פתרון בהתאמה אישית שמתבסס על הבדיקה הייחודית, ובמידה ולבעיה לא ימצא פתרון, כספכם יוחזר!

האם צריך מדרסי מדף או מדרסים בהתאמה אישית?

"מדרסי מדף" הם מוצר מוכן שאמור להתאים לאחוז מסוים וקטן של האוכלוסייה. אלו אינם מדרסים שיוצרו במיוחד עבור כפות הרגליים שלכם עם הבעיות הייחודיות לכם ולכן לא יתנו בהכרח את הפתרון לבעיה האישית שלכם.

יש לא מעט ספקים בשוק המדרסים שלוקחים מדרס מוכן, מדרס מדף, "מחממים אותו" ומוכרים אותו כ"מדרסים בהתאמה אישית" – ולא כך המצב. ההגדרה "מדרס בהתאמה אישית" מתייחסת אך ורק למדרסים שיוצרו במיוחד עבור לקוח ספציפי לאחר בדיקה אישית, ובמקרה של פיקס פיט, לאחר בדיקה ממוחשבת שזיהתה את נקודות הלחץ האופייניות ללקוח הספציפי בזמן תנועה. בנוסף ל"מדרסי המדף" יש גם סוגים שונים של רפידות ולכן יש לחזור ולהבהיר: רפידות אינן מדרסים.

 אילו סוגי מדרסים יש?

מבנה הרגל של כל אחד מאתנו שונה וכך גם אורח החיים שלנו. מדרסים צריכים להתאים ללקוח מסוים על פי מספר פרמטרים: סוג הבעיה, סוג הפעילות וסוג הנעליים. כל לקוח והבעיה האישית שלו: ישנם אנשים שסובלים מרגל שטוחה בעוד אחרים סובלים מקשת גבוהה. יש כאלו שסובלים מחוסר יציבות, אחרים מקריסת כף הרגל פנימה או החוצה, וכך גם יש מי שסובלים מדורבן או דלקת בכריות כף הרגל ויש מי שסובלים מבעיות האופייניות למי שהינם סוכרתיים.

סוג הפעילות: ישנם ספורטאים  שמותחים את גופם עד הקצה ואחרים סמי מקצועיים, יש כאלה שיושבים שעות במשרד ואחרים שעומדים 8 שעות במשמרת.

סוג הנעליים: ישנם אנשים שנועלים נעלי עבודה סגורות, נעלי ספורט, סניקרס, אלגנט, עקב, בובה, סנדלים.

בשורה תחתונה: השונות גדולה ורק לאחר איסוף המידע על אורח החיים והפעילות של הנבדק, נוכל להתאים לו את המדרסים המתאימים לו, לבעיה האישית שלו ולסגנון חייו.הפתרון: מדרסים הבנויים שכבות (רכים וקשים) – לנעליים רחבות.מדרסים קשיחים (ארוכים /או קצרים)  – לנעליים צרות (אלגנטיות).אין צורך להחליף את כל מלאי הנעלים שברשותכם. לפני שמכניסים את המדרסים,  יש לשלוף החוצה את הרפידה הקיימת בנעלים ולהכניס במקומן פנימה את המדרס המתאים לסוג הנעל הספציפי.

מאילו חומרים מכינים את המדרסים?

הצוות המקצועי של פיקס פיט נוסע לתערוכות מקצועיות בעולם העוסקות  במדרסים, בחומרים ובטכנולוגיות בדיקה וייצור. החברה מתעדכנת כל הזמן בחידושים הטכנולוגיים בענף ומשלבת במוצריה חומרים חדשים שמשדרגים את המדרסים הקיימים ומספקים  ללקוחות חוויית משתמש איכותית, נעימה ונוחה יותר. ישנם בשוק סוגים רבים של חומרים ובסיסים המיוצרים במדינות שונות ואיכותם אינה זהה. לפיקס פיט מגוון רחב של מדרסים עשויים מחומרים איכותיים, עובדה הבאה לידי ביטוי גם במחיר.

ומה עם המלצות וניסיון?

בעידן הדיגיטאלי של היום, קל וחשוב לבדוק את התנהלות העסק. בקשו לראות תעודת הסמכה מקצועית של העסק. היכנסו לגוגל review לצורך בדיקת ניסיונו המקצועי של בעל העסק. קראו ביקורות טובות וגם שליליות של לקוחות, היכנסו לדף הפייסבוק של העסק והכירו את העקרונות שהוא פועל לפיהם. זאת ועוד. בזמן שאתם יושבים במכון, בהמתנה לבדיקה או לקבלת  המדרסים, אתם מוזמנים לשוחח עם שאר הלקוחות, ישנים וחדשים. צרו קשר עוד היום עם מעבדות FIX FEET  בטלפון 1599506090, בקרו באתר שלנו fixfeet.co.il  או באחד משלושת הסניפים: תל-אביב, חדרה ונתניה, וקבעו פגישת התאמה באמצעות מכשיר ההליכה הייחודי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר