חנות הכלים המתילוגית "חוה" נסגרת אחרי 33 שנה

משבר הקורונה הוביל את בעלי החנות לחשב מסלול מחדש, ולעזוב את רחוב רוטשילד לטובת אתר מכירה אינטרנטי

פורסם בתאריך: 12.6.20 09:41

אחרי יותר משלושה עשורים הבעלים של החנות המיתולוגית "חוה" מתנות לבית, החליטו לסגור את החנות ברחוב רוטשילד ולעבור למכירה אינטרנטית בלבד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


33 שנה פעלה החנות ברחוב רוטשילד 71 ונוהלה על ידי חוה וניצן ניר, שקנו את החנות מרשת חוויה. בחנות הוותיקה שאותה כולם הכירו ניתן היה למצוא כלים, גופי תאורה, רהיטים, וילונות, מצעים, מפות והרבה פרחי משי.

החנות צפויה להיסגר בסוף החודש, כאשר הרקע להחלטה נעוץ במשבר הקורונה. "אנחנו לא הולכים ונעשים צעירים", אומרת חוה, "והקורונה נתנה לנו להבין שצריך לעבוד בצורה אחרת. הרי עד שימצא חיסון ייקח זמן, וקשה לעבוד בצורה כזו שכל אדם שנכנס לחנות ומתגלה כחולה המקום נסגר ל-14 ואחר כך נשרד חיטוי. זה לא פשוט וזה קורה בהמון עסקים, אם נוסיף לזה את הגיל שלנו, שנינו חצינו את גיל 60 ואת נושא חבישת המסכות בעסק, הכל יחד הוביל אותנו לחשיבה מחודשת שהיא לא פשוטה וקיבלנו את ההחלטה בלב כבד. אנחנו סוגרים מפעל חיים של 33 שנה".

חוה מכירה כמעט כל לקוחה ולקוח בחנות, וגם בני הדור שני מגיעים אליה. "העובדות שלי, שחלקן הגדול התחיל איתי כשפתחתי וחלקן נוסף עם השנים, הפכו למשפחה. הן חיו את הרחוב ואת החנות", נזכרת חוה, "לפני החגים היינו עובדות כולנו יחד, עוטפות ומסדרות, אלה היו תקופות עמוסות אבל מלאות אושר ואנרגיות טובות".

אז למה לסגור? הרי הקורונה תעבור.

"חוץ מהחנות חוה, כבר יותר מ-20 שנה שאני ובעלי ניצן טסים לסין ומייצרים שם גופי תאורה, משווקים אותם לחנויות וגם לחנות שלנו. החלטנו להמשיך למכור אבל באינטרנט. בימים אלה, עם סגירת החנות, אנחנו עובדים על האתר החדש שיעלה לאוויר וייתן חווית קנייה עם מבחר עשיר".

"לא היה תחליף לרחוב לפני 30 שנה", מוסיפה חוה, "לא הייתה תחרות בכלל, אבל לאט לאט מושג הקניות האינטרנטיות תפס תאוצה. נראה שהיום הרבה יותר נוח לאנשים לשבת מהבית ולבחור מה שהם רוצים דרך המסכים. וירוס הקורונה העביר את הקניות לאינטרנט באופן מובהק וחולל כאן שינוי גם במקומות העבודה שיהיו כאלה שייעלמו. אנחנו מינפנו את זה, אנחנו אומנם סוגרים את החנות אבל בגאווה רבה של שנים טובות. זה הזמן להודות לכל הלקוחות היקרות שלי שהחנות הייתה עבורם בית שני וסוג של פרלמנט שתמיד עוצרים ומדברים. אין לי ספק שאתגעגע מאוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. חנהל׳ה

    את הדבר הכי חשוב שיש בחנות שכחו לציין …
    יחס חם ומחירים הוגנים .
    מוסד מקומי שנתן הרגשה של בית.
    תודה חוה וצוות ״חוה״

  2. מנהיגות פגומה

    קבלת החלטות שגויה והרסנית מדרדרת את הכלכלה את חיי הציבור.
    לחילופין נדרש להחזיר ככל הניתן את הפעילות בכל התחומים כמו לפני התפרצות הקורונה, ללא כל הגבלות פרט לחובת עטיית מסכה, בכפוף לקנס משמעותי(5000₪) אשר יוטל על כל סרבן שיתפס.

  3. ראשל"צית

    עצוב:(. מאחלת להם הצלחה.
    אמא שלי מאוד אהבה את חווה ,אני זוכרת שתמיד שהיה צריך משהו לסלון או המטבח כמו כוסות חרסינה או קישוט מתנה למישהו תמיד אמא שלי אמרה:תיגשי לחווה יש דברים יפים.. באמת נוסטלגי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר