מרגש: כך חגגו בני הזוג את חתונת הכסף במהלך הסגר I צפו:

דניאל ורוני בניסטי, הורים לארבעה, תכננו לחגוג את חתונת הכסף באירוע מושקע. אלא שהתפשטות הקורונה שינתה להם את התוכניות. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 6.4.20 18:26

"החלום שלי היה תמיד שבחתונת הכסף אערוך מסיבה גדולה עם טבעת נישואים חדשה והרבה שמחה, לרגע היה נדמה שלי שבגלל וירוס הקורונה זה לא יקרה, אבל להפך, האינטימיות בחגיגת ה-25 שנה עם המשפחה ובעלי הם האושר האמיתי", כך מספרת דניאל בניסטי שחגגה את חתונת הכסף יחד עם בעלה וארבעת ילדיהם בביתם בראשון לציון.

דניאל, בת 45, נשואה לרוני, בן 46. אתמול חגגו השניים את חתונת הכסף בביתם, יחד עם ארבעת ילדיהם, בהתאם לצו הבריאות המטיל הגבלות על היציאה מהבתים.

כך נראתה חתונת הכסף:

 

 

דניאל ורוני הכירו במהלך שירותם הצבאי. דניאל הייתה קצינה בשירות סדיר, ורוני היה חייל, בן 21. "מהרגע הראשון שראיתי אותו התהפכה לי הבטן", מספרת דניאל, "ידעתי שהוא האחד, זו הייתה, כמו שאומרים, אהבה ממבט ראשון".

לאחר שבועיים של היכרות החליטו בני הזוג להתחתן. ודניאל החלה לדבר עם אביה על כך, ולאט לאט סיפרה גם למשפחה, כאשר אמה התמודדה באותה העת עם מחלת הסרטן. בתוך חודש הפיקו בני הזוג חתונה. גם האם הספיקה להגיע לטקס החופה, כהיא יושבת על כיסא גלגלים.

"אמא שלי נפטרה תקופה קצרה אחרי החתונה", מספרת דניאל, "ואנחנו התחלנו לבנות את החיים שלנו. בהתחלה זה לא היה קל, אבל לאט ובעשר אצבעות בנינו לנו את הבית. רוני הוא כיום קבלן שיפוצים ואני עצמאית שמעבירה סדנאות ויעוץ לבעלי עסקים בנושא שיווק דיגיטלי וקידום ברשתות החברתיות".

בני הזוג בניסטי חלמו על מסיבה גדולה לרגל חתונת הכסף, שתכלול גם חידוש נדרים ושדרוג טבעות הנישואים, שיחליפו את אלה שרכשו בחתונה כאשר שירתו בצבא עם שכר מאוד צנוע.

"הטבעות נהרסו זמן קצר אחרי החתונה", ממשיכה דניאל, "תמיד אמרתי שבחתונת הכסף נחדש אותן, עם תחילת הסגר הבנתי שמסיבה גדולה לא תהיה, אבל הייתי בטוחה שרוני יביא לי זר פרחים ומתנה יפה כפי שהוא תמיד עושה".

אתמול בזמן שעבדה מהבית, כשדניאל סיימה בפגישה בזום. בתה ביקשה שתגיע לסלון, רוני כרע ברך, ואמר לה: "התחתנו לפני 25 שנה, אמרו לי שזאת טעות שאני צעיר מידי, אבל 25 שנה היו הכי יפות בחיים שלי, ואני רוצה עוד 25 שנה כאלה".

"בסופו של יום, האושר נמצא במקומות הקטנים, בבית ובפנים", מסכמת דניאל, "למרות הקורונה, חוותי חתונת כסף מאושרת הרבה יותר ממה שציפתי. האירוע הפרטי שלנו היה הכי מרגש שיכול להיות, האושר טמון רק בנו".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר