רשת בנא משקאות, חודש הוויסקי, צילום יחצ
צילום: יח"צ

מחר: פסטיבל הוויסקי מגיע לעיר היין – ראשון לציון

למה שותים וויסקי בחורף? ומה ההבדל בין סוגי הוויסקי השונים? במסגרת אירועי חודש הוויסקי: הפנינג מיוחד

פורסם בתאריך: 13.1.20 16:51

לרגל אירועי חודש הוויסקי, ייפתח מחר (שלישי) בראשון לציון פסטיבל הוויסקי של רשת בנא משקאות, שינדוד בין כל סניפי הרשת במהלך החודש.

בשנים האחרונות יש מגמת עלייה בצריכת הוויסקי בישראל. אם פעם הוויסקי היה נחשב למשקה יוקרתי ויקר מאוד, כיום ניתן להשיג וויסקי גם במחירים עממיים יותר, החל מ-100 שקל ומעלה, עם נטייה למותגים בינלאומיים. עוד מתברר כי הישראלים מעדיפים וויסקי ממזקקות העולם החדש וקיים ביקוש גבוה לוויסקי סינגל מאלט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במסגרת הפסטיבל יתקיים הפנינג וויסקי מסביב לעולם, החל מהמותגים המוכרים והמובילים, עד למזקקות פרטיות, והקהל הרחב יוכל ליהנות מטעימות של 30 סוגי וויסקי מרחבי העולם, בליווי הסברים על הסוגים השונים ועל ההבדלים ביניהם, וגם מדוע מומלץ לשתות וויסקי דווקא בתקופת החורף.

בנוסף יוצעו מבצעים מיוחדים של עד 15 אחוז הנחה על מגוון משקאות הוויסקי, כשעל האירוע מופקד דיג'יי, בליווי צילומי מגנטים וכיבוד המשתלב עם וויסקי.

עוד במסגרת הפסטיבל השקה של מותג הוויסקי המוביל פול ג'ון, וויסקי סינגל מאלט ממזקקה של 'העולם החדש', שנפתחה לפני כשבע שנים במחוז גואה בהודו, ומאז הספיקה לזכות במגוון פרסים יוקרתיים בתחרויות וויסקי בעולם. המזקקה מציעה ייצור מוקפד של וויסקי סינגל מאלט איכותי, עם סדרות ייחודיות במהדורה מוגבלת. קטגוריית הוויסקי ההודי היא קטגוריה מתפתחת הנמצאת בצמיחה מתמדת ומותג הוויסקי פול ג'ון נמכר כבר ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם.

פסטיבל הוויסקי יכלול פוד טראק עם טעימות של מותגי הוויסקי בלעדיים ברשת בנא, בהם בלנדנוך וגלנאלאכי, לצד טעימות קוקטיילים על בסיס של קומפורט בלאק, בפאלו טרייס ופיירבול. הכניסה לפסטיבל חופשית בהרשמה מראש.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר