ויקטורי. צילום: יח"צ
ויקטורי. צילום: יח"צ

החברים שהפכו ליריבים: לקראת החג ראש בראש בין ויקטורי לרמי לוי

לקראת חגי תשרי וההתסערות על רשתות המזון: קרב בין הענקיות ויקטורי של אייל רביד ושיווק השקמה של רמי לוי

פורסם בתאריך: 15.9.19 17:32

לפני כחצי שנה הצליחה רשת ויקטורי של אייל רביד להתברג בראש רשימת סל המזון הזול ביותר – מקום שהיה שמור לרשת שיווק השקמה של רמי לוי. מאז מתנהל קרב ענקים בין רביד ללוי שמתחזק לקראת חגי תשרי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במבחן הסל שנערך ב-10 במרץ, ביוזמת "התוכנית הכלכלית" של קשת 12, בשיתוף משרד הכלכלה הוכרזה ויקטורי כרשת עם סל הקניות לפסח הזול במדינה, באותו מבחן הרשת של איש העסקים רמי לוי הגיעה למקום השלישי. כשלושה שבועות לאחר מכן, ב-2 באפריל, פורסם מבחן סל הקניות לפסח של התוכנית "ברקוד" של רשת 13, ונערך בשיתוף פעולה עם MY SUPERMARKET, וגם בו סומנה ויקטורי כמנצחת בקרב על הסל הזול ביותר בישראל, בפער של כ-150 שקלים מהרשת היקרה ביותר. הפעם הרשת של לוי הגיעה למקום השני.

לפני כשבוע, רגע לפני ההסתערות על רשתות השיווק לקראת חגי תשרי, פרסמה "התוכנית הכלכלית" של ערוץ 12, את מבחן הסל הראשון לחג. הממצאים עולה כי ישנו מאבק על הצמרת. הפעם רמי לוי במקום הראשון ואילו ויקטורי במקום השני.

הקרב על הצמרת הוביל למתיחות בין רביד ללוי, פעם חברים קרובים שניהלו במקביל שתי רשתות צומחות. נראה ששתי הרשתות מבינות את החשיבות של המחיר הכולל עבור הצרכן הישראלי, והן מתאמצות כדי להגיע להוזלה המקסימלית, לצד הקפדה על איכות, שירות והיצע. זאת, כאשר ברור שהמלחמה בין שתי הענקיות תחריף בתקופת החגים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר