צילום: MikeDotta / shutterstock.com

"חודש אחרי שהציע לי נישואים הוא לקח את הרהיטים ונעלם"

הרומן היפה, שנמשך שמונה חודשים והגיע בשיאו להצעת נישואים רומנטית, הסתיים בתלונות הדדיות במשטרה

פורסם בתאריך: 17.7.19 13:14

"שמונה חודשים היינו יחד, אפילו הייתה הצעת נשואים. אבל פתאום בוקר אחד הוא הגיע ליחידת הדיור בבית הורי, שם התגוררנו, פירק את הרהיטים בחדר השינה, ברח ונעלם לי מהחיים. חודש אחרי הצעת הנישואים".

כך מספרת תושבת ראשון לציון, בת 40, לאחר שבן זוגה נעלם מחייה כחודש לאחר שהעניק לה טבעת והציע לה נישואים. הקשר בין השניים נותק ועבר לפסים צורמים, לאחר שהיום (רביעי), הגישו השניים תלונות הדדיות במשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האשה, גרושה ללא ילדים, מספרת כי ניהלה לא מעט מערכות יחסים, אבל דבר לא הכין אותה לקשר כל כך עוצמתי, שנמשך שמונה חודשים, כלל הצעת נישואים ונגמר בהיעלמות של בן הזוג. "קורה שמקבלים רגלים קרות", היא אומרת, "אבל לא בצורה כזאת ולא בגיל שלנו".

הם הכירו לפני כשמונה חודשים. היא בדיוק סיימה מערכת יחסים שנמשכה יותר משנה. "פתאום קיבלתי בקשת חברות בפייסבוק", היא מספרת, "היו לי חברים משותפים עם הבחור שהציע לי חברות. ראיתי שהוא בחור נחמד, בן 42, עובד, מסודר. התחלנו להתכתב ולאחר מכן נפגשנו. זה היה מקסים, הספקנו להיות בחו"ל, לצאת לצימרים ולאילת. אלה היו חודשים מקסימים".

לפני חודש הם נסעו יחד לסוף שבוע רומנטי בצימר בצפון. "הוא שלף טבעת והציע לי הנישואים", היא מספרת, "כמובן שהסכמתי. במקביל הוא בדיוק סיים את החוזה שכירות שלו בדירה, ועבר להתגורר איתי ביחידת דיור בבית הוריי. החלטנו להישאר ולגור כאן כדי שנוכל לחסוך כסף לחתונה".

המשפחה תמכה ושמחה. "יומיים לפני שהוא נעלם עוד ישבנו ושתינו כוס תה עם אמא שלי בסלון", היא מספרת, "אחר כך ביחידה שלנו ישבנו, הוא ואני, עם שמפניה. הוא אהב לשתות יין כל ערב. צחקנו, התחבקנו, התנשקנו".

"בבוקר הוא יצא מוקדם לעבודה, כרגיל. הוא התקשר בשעה שבע וחצי כדי להעיר אותי, כמו בכל בוקר. מאוחר יותר, כשהגעתי למשרד, התקשרתי אליו. דיברנו כרגיל וקבענו ללכת ולבקר את אמא שלו בערב".

אלא שבשעות הצהריים היא גילתה שבן זוגה אינו זמין. "הטלפון היה לא זמין, נכנסתי לווטסאפ, וראיתי שנחסמתי", היא מספרת, "ברגע הראשון התהפכה לי הבטן. לא הבנתי מה קרה. התקשרתי אליו מהמשרד והייתה שיחה ממתינה. הוא התקשר בחזרה".

"שאלתי אותו מה קרה לטלפון שלו, והוא ענה שאנחנו צריכים לדבר. אחר כך הוא אמר שאנחנו צריכים לסיים את הקשר. הייתי בשוק. הצעתי שנשב ונדבר, אבל הוא ענה לי שהוא כבר היה בבית ולקח כמה דברים. חשבתי שהוא לקח משחת שינים וכמה דברים קטנים. אבל כשנסעתי הביתה גיליתי שהוא פירק לנו את החדר. לקח את הרהיטים ונעלם".

כמה ימים אחרי היא גילתה שכבר שכר דירה. היא עצמה מתכננת לטוס לטיול לארה"ב. אלא שהיום הם הגישו זה על זו תלונות במשטרה.

בן הזוג התלונן על הטרדה מצדה והיא התלוננה על גניבה. "אני אתגבר, עברתי דברים יותר קשים בחיים, חשוב לפתוח את העיניים תמיד ולא להאמין בעיניים עצומות לאף אחד", היא מסכמת.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר